Tuntuu ettei enää mun ikäset naiset juo alkoholia
Olen 40 v mies ja juonut vuosia alkoholia ja suurin osa joka vloppu 1 kerran, tykkään ja käyn baareissa, alkoholi saa mut rentoutumaan olen kai bilehile mies, mutta olen huomannut että monet mun ikäset eivät tykkää juoda varsinkaa naiset alkoholia, mistä syystä?
Kommentit (129)
Pidä ittes miehenä! Kyllä alkoholi on loistava keksintö. Nautitaan ja seikkaillaan, kippis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan yli 30v käy enää baareissa
Käypä Nummirockissa katsomassa yleisön keski-ikä.
Mistä lähtien Nummirock on järjestetty baarissa?
noh noh. Älä ymmärrä pointtia väärin. Samaa juomista se on kuin baarissa käynti. Vaikka baari ei olekaan. Tai itseasiassa se on isompaa juomista.
Minä ainaski juon alkoholia ja ei kiinnosta mitä muut minusta ajattelee.. ei yhtää kiinnosta
Meillä on lähibaarissa kiva satunnainen porukka, ikä 45-70. Käydään silloin tällöin ja pidetään hauskaa ja jutellaan kaikki asiat. Suurin osa töissä käyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainaski miehenä juon ja oon 40 v
No sinähän ainaski juot ja oot i d i oo tt i muutenkin ja postissa töissä ja vähän mahaa ja kalju ja haista Allu paska. Ketään ei kiinnosta sun juomiset ja muut typeryydet.
Sinä oot täysin sekopää luuseri, rumilus, elämäntapatyötön. hyppää jokeen vaikka
No kai mä sit tykkään juoda alkoholia ja käydä baareissa, en kai oo kasvanut aikuseksi vaikka oon 40 v mies
Alkoholi on karsinogeeni, en halua vaarantaa terveyttäni tietoisesti. Tässä iässä näkee jo ikääntymisen asteesta selvästi, ketkä juo viikoittain ja ketkä ei, joten skippaan.
Kai sitten pitää lopettaa se alkoholi kun ei muijat siitä tykkää ja ihmiset, eikun sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin juon ihan kunnolla jos juoda aion, eli ehkä 3 kertaa vuodessa ja silloinkin kahdestaan kotona miehen kanssa. Mihinkään baariin en varmasti lähde sössöttämään ja itseäni nolaamaan.
Mitä hiton järkee on vetää perseet kotona kaksin ukkonsa kanssa? Tylsää elämää helvetistä.
Tietäisitpä vain..
Mä nyt oon aika vuosikausia vetäny aika paljon alkoholia melkein joka vloppu,, ei aina toki mutta välillä enempi ja välillä vähempi.
Itselläni jo yhdestä annoksesta tulee negatiivisia vaikutuksia. Päätä särkee, seuraavana päivänä huono olo, unen laatu huononee. Ei ole enää tässä iässä sen arvoista.
Kyllä minäkin vähän tuun agressiiviseksi kun juon alkoholia ja sitten toki seuraava päivä masentaa ja rahat menny
Näin 40 v miehenä on toki vaikea löytää parisuhdetta jos juo jatkuvasti, sen ymmärrän.
Yli 30v säännöllisesti humalahakuisesti juovalle naiselle on nimikin:pubiruusu
Voisiko joku alkoa käyttävä mies selittää, miksi alatte edes tapailla raitista naista, jos se raittius vaivaa? Mulla on ihan sama ottaako toinen sen kaljan tai kaksi kunhan ei nyt koko ajan läträä. Mutta se ihme vänkääminen ja tuputus... No kai sä nyt yhden voit ottaa? Siis miksi pitäisi? Pitäisikö myös välillä käydä vähän tripilläkin? Muutenhan sitä on rajoittunut ja nipo.
Aika huonosti tulee vastauksia näiltä juoman tyrkyttäjiltä. No kertokaa nyt! Sana on vapaa.
Minä kyllä juon, mutta harvoin. Silloin harvoin sitten senkin edestä. Mutta ei ole aikaa, energiaa tai halua jatkuvaan juomiseen.
Juotko sinä aloittaja yksin kotona vai missä väärissä paikoissa liikut?
Valtaosa ihmisistä tietenkin elelee miten elelee. Joka paikasta kuitenkin löytynee myös kaikenikäisiä naisia, joille maistuu. Eikä tarvi olla mitään rappiojuoppoja. Tai miten kukin sen sitten ajattelee.
Pitäisiköhän lähteä ulos katsomaan?
Itse join nuorena myös arkuuteni ja ujouteni vuoksi. En uskaltanut muuten lähestyä tai olla lähestyttävänä ollenkaan. Sellainen todellinen tuppisuu. Humalassa sen sijaan juttu luisti kenen kanssa tahansa, ilman suurempaa suodatinta.
Mutta nyt keski-ikään mennessä olen työstänyt ongelman muulla tavoin kuin jatkamalla ikuista itselääkintää. Veikkaan, että aika moni muukin on. Ei siis ole syytä juoda, kun uskallan puhua, tanssia, hullutella tai mitä vaan selvänäkin sen verran kuin milloinkin tarpeelliseksi koen.
Siinä varmaan myös yksi syy, ettei moni enää tässä iässä halua juoda. Se ottaa niin selkeästi enemmän kuin antaa.
Kun tekee työpäivänsä ollen lähes koko ajan sosiaalisessa kontaktissa toisten ihmisten kanssa, ei yksinkertaisesti enää jaksa eikä kiinnosta töiden jälkeen, saati vapaa-ajalla olla enää yhtään sosiaalinen yhtään kenenkään kanssa. silloin tällöin toki näinkin tapahtuu, mutta vain tietyn, varsin rajatun ja pienen porukan kanssa.