Mies vihaa minua mutta ei halua erota. Miksi?
Mies on ilmeisesti vihannut minua jo hyvän aikaa. Hän ei kuitenkaan halua missään nimessä erota enkä tajua miksi. Ei hän edes saa mitään tästä suhteesta, koska lopetin hänelle ruoan laittamisen, hänen pyykkien pesemisen ym ym kun huomasin että mies ei viitsi osallistua kotitöihin mitenkään. Eli hän joutuu itse nuo omat asiansa hoitamaan. Seksiäkään meillä ei nykyään ole (eikä tule olemaan). Joo tiedän että minä voin erota ja eroankin. Mietin vain miksi mies ei suostu eroon? Eikö hänelle olisi vain helpotus päästä minusta eroon jos kerran vihaa minua?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, mies ei halua että sinä pääset varastamaan hänen rahansa avioerossa.
Meillä on avioehto. Ap
Tässä vaiheessa minusta tuntuu jo vahvasti että koko ketju on pelkkää trollausta.
Lähde lätkimään, mitä täällä turhia ruikutat. Et kuitenkaan tee asialle mitään, perustaen sen siihen ettei ukkos haluu erota. Tyhmää roikkua suhteessa joka ei edes ole suhde. Pakkaa siis kamasi ja häivy.
Et tarvitse eroon miehen suostumusta. Riittää kun sinä haluat.
(Eksä sanoi etten voi jättää häntä ennen kuin hän antaa luvan. Jätin sitten yksipuolisesti. Hän ei vieläkään hyväksy asiaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Sinä se jaksat päivystää joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Mene töihin, lusmu.
Mielisairaan emakon copet.
Ja mikähän sinäkin olet. Oletko rakastavassa parisuhteessa?
Miehet tarvii jonkun mamman. Niin minunkin ex. Kun lähdin niin ilmoitti ettei aio jäädä yksin. Heti oli sitten uusi nainen. Ex kohteli minua todella kylmästi. Ivaa ja halveksuntaa oli.
Teillä ei ilmeisesti ole yhteisiä lapsia, joten sikäli eroaminen on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde lätkimään, mitä täällä turhia ruikutat. Et kuitenkaan tee asialle mitään, perustaen sen siihen ettei ukkos haluu erota. Tyhmää roikkua suhteessa joka ei edes ole suhde. Pakkaa siis kamasi ja häivy.
Niinpä. Aloittaja ei oikeasti eroa, vaan jatkaa paskassa suhteessaan ihan vain siksi, että "täytyy sen miehen kuitenkin rakastaa, koska ei halua erota".
Epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et lähde?
Kirjoitin jo aloituksessa että aion erota (olen jos järjestelemässä asiaa). Aloitus koskee vain sitä että miksiköhän mies ei halua erota. Ap
Mikä tarve sinulla on saada naiset arvailemaan syytä moiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Sinä se jaksat päivystää joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Mene töihin, lusmu.
Jännä että sinä olet jokaisessa ketjussa haukkumassa miehiä.
Oletko äitiysvapaalla vai sairaanhoitaja?
Miksi ketään kiinnostaisi, mitä sun ukkosi päässä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Kesälomalla on aikaa huomata, että sinä roikut täällä jatkuvasti naurettavan hashtagisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
EI kiinnostakaan, tavoitteena on saada porukka haukkumaan miehet.
No, osallistukaa nyt. Ei tuoteta ap:lle pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Kesälomalla on aikaa huomata, että sinä roikut täällä jatkuvasti naurettavan hashtagisi kanssa.
Etkä viihdy kuin ketjuissa joissa haukutaan miehet?
On siinäkin tapa viettää kesälomaa :)
Läheisriippuvuus? Ei ole rakkautta.
Miksi olet kynnysmattona?
Ensinnäkin, mitä jos puhuisit hänen itsensä kanssa, mitä vastaisi? Jos sanot, että nyt puhut tai otan eron! Ei monikaan mies tajua vihjeitä ja ohimennen kyselyitä telkkarin ääressä. Pitää pyytää pöydän ääreen ja sanoa että haluan puhua, ja sellanen haudan vakava ilme naamalle. Ei itkua, ei epäilyksiä vaan lujuutta.
Sitten toinen asia, johon olen törmännyt omassa avioliitossa on välttelevä parisuhde. Googlaa, on nimittäin sieltä varhaislapsuudesta opittu tapa olla etäällä. Ei voi puhua tunteista ellei aivan pakko, ei voi olla lähellä, kosketus vaikeaa, helposti päihderiippuvuutta ym. Tästä saa kiittää puolison sukua, joilla sama patouma. Eivät he sitä tietoisesti tee, vaan oppineet joltain läheiseltään, yleensä äidiltään, joka on työntänyt pois kun nähnyt että lapsella on tunteet. Tunteiden esilläpitoa on padottu. Sitten aikuisena omaa puolisoa ei pysty rakastamaan, yleensä näkee vain vikaa. Olen edelleen naimisissa ja rukoilen lähes joka päivä mieheni puolesta, että Jeesus vapauttaa hänet niistä kahleista, ja eilen hän halasi minua!!! 20vuotta aviota takana.
Suosittelen, ettet aliarvioi häntä, äläkä katso hänen vikojaan. Kaikissa meissä on vikaa. Yritä löytää jotain hyvää. Avioliitto on yhteistyöprosessi, miehellä täytyy olla oma rooli, eikä hän ole talon toinen nainen. Sitten voit sanoa mitä hän tekee ja mitä ei. Naisellakin on vastuu liitossa. Mutta sen tiedän, että vihan ilmapiiri on raskasta kestää. Voimia sen läpikäymiseen. Mitä sanon nyt on vain lyhyen aloituksen mieleentuomia ajatuksia. En tiedä mitä juuri teillä tapahtuu, miten mies osoittaa vihaa ja onko hänellä muita ongelmia..esim korkea verenpaine voi tehdä vihaisen oloiseksi ja jos se on ollut kauan, se voi aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa mikä tekee väsyneeksi. Aika vaikea tietää
Mieheltä ei tarvitse kysyä lupaa eroon.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvuus.
Kaksi sairasta löytänyt toisensa ap:n tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä ei tarvitse kysyä lupaa eroon.
Tämä lienee tosiaan uusi tieto palstanaisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Läheisriippuvuus.