Mies vihaa minua mutta ei halua erota. Miksi?
Mies on ilmeisesti vihannut minua jo hyvän aikaa. Hän ei kuitenkaan halua missään nimessä erota enkä tajua miksi. Ei hän edes saa mitään tästä suhteesta, koska lopetin hänelle ruoan laittamisen, hänen pyykkien pesemisen ym ym kun huomasin että mies ei viitsi osallistua kotitöihin mitenkään. Eli hän joutuu itse nuo omat asiansa hoitamaan. Seksiäkään meillä ei nykyään ole (eikä tule olemaan). Joo tiedän että minä voin erota ja eroankin. Mietin vain miksi mies ei suostu eroon? Eikö hänelle olisi vain helpotus päästä minusta eroon jos kerran vihaa minua?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tuollaisia lapsellisia tapoja, eivät halua että muut saavat vaikka eivät itsekään tee sillä mitään.
Haluavat että muut kuvittelevat heidän olevan onnistuneita, vaikka se olisi jonkun naisen tuhoksi. He eivät vain välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän hyötyy sinusta. Olet henkinen sylkykuppi, jota syyttää omasta pahasta olosta.
Hän on siis miesroska.
Mieheni tykkää roolistani lapsi-naisena:)t.as
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin aikoinaan samassa tilanteessa. Mies oli syvästi onneton ja syytti siitä minua. Teki päivittäin selväksi, että minä olin syypää kaikkiin hänen ongelmiinsa ja siihen että elämä oli perseestä. Mutta kun yritin lopettaa suhteen niin hirveä älinä miten ei saa jättää.
Eräs miespuolinen kaverini selitti, että monille miehille tuttu helvetti on parempi kuin tuntematon taivas ja jotkut miehet pelkäävät yksinjäämistä niin hysteerisesti että takertuvat kiinni kynsin ja hampain suhteeseen vaikka se olisi kuinka huono. Tällaiset miehet eroavat ainoastaan jos heillä on uusi katsottuna ja varmistettuna valmiiksi. Sinkkuus on heille täysin sietämätön olotila.
Järkevä mies antaa naisen jättää ja uskotella eropäätöksen olleen naisen. Näin välttyy katkeran naisen kostolta (ehkä).
Ei, vaan silloin voi esittää jätettyä uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sinua vihaa?
Usein mies jättää eroamisen naisen harteille. Näin voi olla, vaikka miehellä olisi jo uusi suhde. Itseänikin tuollainen ihmetyttää. Ilmeisesti kyse on pelosta että jää yksin, että se uusi suhde ei onnistukaan. Ja onhan eroaminen työlästä, muutot sun muut. Jos on laiska, on helpompi, että nainen hoitaa suurimman osan työstä.
Nykymies tarvitsee elättäjän. Usein on ihan tästä todella kyse. Rakkauden loppuminen, seksielämän päättyminen, omien kalsareidenkin peseminen pakolla - kaikki nämä ovat siedettävissä, kunhan on puoliso, jolta on - ainakin teoriassa - mahdollista saada elatusta.
Miehet ovat melkein kaksi kertaa useammin ulosotossa kuin naiset, ja miesten työttömyys on ollut jatkuvasti 1,5-2% korkeampi kuin naisilla.
Päihteiden ongelmakäyttö on ainakin 2 kertaa yleisempää miehillä kuin naisilla, tämä pätee
Järjestävät vaan sitten samaa helvettiä naisen elämään. Pilaavat elämän.
Vierailija kirjoitti:
Exä teki ohareita, kiukutteli ja raivosi minulle etten rakasta häntä riittävästi ja "oikein". Ei kuitenkaan halunnut erota (ajatteli ehkä riehumalla kouluttavansa minut). Kun kerran suutuspäissään erehtyi sanomaan että haluaa eron, järkyttyi kun sanoin "hyvä idea" ja lähdin menemään. Rakastin häntä mutta rajansa kaikella.
Mistähän se malli siihen "oikein" rakastamiseen on tullut. Joltain eksältä vai äidiltä? Tämän vuoksi en jaksa näitä käytettyjä miehiä. Jos mies on ollut toisen naisen pillussa niin hän on käytetty ja pilalla. Ja kun kaikki miehet syntyvät toisen naisen pillusta, niin... Heh!
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nettitreffeillä miehen, joka oli naimisissa, mutta halusi erota kunhan ensin löytäisi uuden naisystävän. En ollut hänestä kiinnostunut, mutta mielenkiinnosta ilmiötä kohtaan koetin saada hänet kertomaan, miksi hän ei ensin eronnut ja sitten etsinyt uutta naista, olisihan uuden naisen löytyminen vapaana miehenä ollut paljon todennäköisempää. Mies ei oikein osannut selittää.
Emme tapailleet, mutta jäimme vaihtelemaan viestejä silloin tällöin. Mies sitten jossain välissä kertoikin löytäneensä naisen, jonka kanssa aloittaisi tiiviimmän yhteiselon ja kertoi, että nyt hän kertoo vaimolleen haluavansa erota. Sitten kuitenkin kävi niin, ettei tuo uusi nainen ollutkaan halukas seurustelemaan. Ja niin mies perui myös eroilmoituksen vaimolleen. Vähitellen myös meidän viestittely hiipui, joten en tiedä, miten miehen naissuhde-elämä jatkui.
Ihmisissä on paljon sellaisia, jotka eivät kerta kaikkiaan pysty elämään sinkku
Kunhan ensin löytäisi uuden naisystävän xDDDDDDDDDDDDDDD
Pillusta pilluun.
Nyt käsitän miksi miehet eivät minusta ole ikinä piitanneet(lukuunottamatta omaa miestäni)Kumpikin osapuoli haluaa elättäjän!Sen passiivisen roolin,eli lapsen roolin ja aseman.Olen liian hyvään tottunut,isäni hemmotteli minua ja sisartani,kohteli meitä kuin prinsessaa.Samasta paikasta ,saada olla "hemmoteltu" olen koko ikäni taistellut ja tapellut miesten kanssa.T.as
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nettitreffeillä miehen, joka oli naimisissa, mutta halusi erota kunhan ensin löytäisi uuden naisystävän. En ollut hänestä kiinnostunut, mutta mielenkiinnosta ilmiötä kohtaan koetin saada hänet kertomaan, miksi hän ei ensin eronnut ja sitten etsinyt uutta naista, olisihan uuden naisen löytyminen vapaana miehenä ollut paljon todennäköisempää. Mies ei oikein osannut selittää.
Emme tapailleet, mutta jäimme vaihtelemaan viestejä silloin tällöin. Mies sitten jossain välissä kertoikin löytäneensä naisen, jonka kanssa aloittaisi tiiviimmän yhteiselon ja kertoi, että nyt hän kertoo vaimolleen haluavansa erota. Sitten kuitenkin kävi niin, ettei tuo uusi nainen ollutkaan halukas seurustelemaan. Ja niin mies perui myös eroilmoituksen vaimolleen. Vähitellen myös meidän viestittely hiipui, joten en tiedä, miten miehen naissuhde-elämä jatkui.
Ihmisissä on paljon sellaisia, jotka eivät kerta kaikkiaan pysty elämään sinkku
Ei helvetti mikä tarina. Kaikenlaista moskaa sitä maa päällään kantaa. Onneksi näiltä aika hyvin välttyy nykyään sillä, että ei tapaile miehiä, joilla on lapsia. Niitä ne eivät vielä osaa peitellä, niin näkee päälle päin kenellä on kehto täynnä niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt käsitän miksi miehet eivät minusta ole ikinä piitanneet(lukuunottamatta omaa miestäni)Kumpikin osapuoli haluaa elättäjän!Sen passiivisen roolin,eli lapsen roolin ja aseman.Olen liian hyvään tottunut,isäni hemmotteli minua ja sisartani,kohteli meitä kuin prinsessaa.Samasta paikasta ,saada olla "hemmoteltu" olen koko ikäni taistellut ja tapellut miesten kanssa.T.as
Tuohan se moraalinen rooli on kautta aikojen ja historian kaikissa yhteiskunnissa. Että mies elättää, muuten ei tule naissuhdetta. Mies on HUSBAND eli kotieläimen pitäjä (=vaimo). Suomimiehet raidaavat ihan täysillä transseksuaalista prinsessan ja mieslapsen aaltoa.
No antaa surffata. Kannattaa itsekin katsella kivempia aaltoja, kuin parisuhde-aalto xD
Vierailija kirjoitti:
Miks niin moni nainen puhuu miehistä miesvauvoina tai kuin niiden pitäs olla niinku naiset siellä kotona; leipoa, siivota, valvoa lasten kanssa ja pestä pyykkiä. Se ei ole ollenkaan luontaista miehelle, vaan aiheuttaa heille epämiellyttävää tunnetta
Voin muuten kertoa, että siivous ja pyykinpesu aiheuttavat ihan yhtä epämiellyttäviä tunteita naisillekin. Juuri siksi ne kuuluu jakaa perheessä oikeudenmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän hyötyy sinusta. Olet henkinen sylkykuppi, jota syyttää omasta pahasta olosta.
Tämä. Mies voi nyt syyttää sinua elämänsä pilaamisesta. Eron jälkeen mies jää yksin ja paha olo jatkuu. Pitäisi ottaa itse vastuuta asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa naisissa on jotain pahasti vialla
Vierailija
18.08.2025 | 11:20
ääänestetään viher pi lll uja hallitukseen ja vi her pi lluja pääministeriksi kuten sanna marin ja otetaan vain muslimeja pa kolaisiksi, kaikki on NAISTEN syytä
ei täällä niin montaa homoa voi olla että olsiivat äänestämässä homoa pekka haavistoa 48 presidentiksi
naiset olet pilalla
Mahtavaa, win-win kun pysyt naisista kaukana 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
On se kauheaa kun joillakin on isä ihan samassa kodissa ja elämässä.
Tykkään olla kotieläin,päsee helpommalla:D T:as
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks niin moni nainen puhuu miehistä miesvauvoina tai kuin niiden pitäs olla niinku naiset siellä kotona; leipoa, siivota, valvoa lasten kanssa ja pestä pyykkiä. Se ei ole ollenkaan luontaista miehelle, vaan aiheuttaa heille epämiellyttävää tunnetta
Voin muuten kertoa, että siivous ja pyykinpesu aiheuttavat ihan yhtä epämiellyttäviä tunteita naisillekin. Juuri siksi ne kuuluu jakaa perheessä oikeudenmukaisesti.
Eivät haittaa minua yhtään kun asun yksin kivassa aunnossa joka on koko ajan tip top.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mies voi nyt syyttää sinua elämänsä pilaamisesta. Eron jälkeen mies jää yksin ja paha olo jatkuu. Pitäisi ottaa itse vastuuta asioistaan.
Kyllä ne silti jatkavat sen naisen syyttämistä. Oma isä vielä 10-20v jälkeenkin. Sitten kun minua eräs mies pahoinpiteli, käytti tämänkin tilaisuuden haukkuakseen minun äitiäni.
Onneksi en ole mies.
Ajatella, että miehet ova kateellisia minulle,pienelle naiselle hemmoteltusta,asemastani! Tasa-arvon nimissä,jos miehet saavat olla täällä aina "pikkupoikia" niin minäkin haluan olla ikuisesti "pikkutyttö",enkä mikään "aikuinen nainen" ja kantaa kaikkea vastuuta yksin!T:as
Täällä ei ole enää"aikuisia naisia" täällä on vain keskenkasvuisia femisti-tyttöjä,tasa-arvon nimissä!:)t.as
Suomalaisissa naisissa on jotain pahasti vialla
Vierailija
18.08.2025 | 11:20
ääänestetään viher pi lll uja hallitukseen ja vi her pi lluja pääministeriksi kuten sanna marin ja otetaan vain muslimeja pa kolaisiksi, kaikki on NAISTEN syytä
ei täällä niin montaa homoa voi olla että olsiivat äänestämässä homoa pekka haavistoa 48 presidentiksi
naiset olet pilalla