Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihaa minua mutta ei halua erota. Miksi?

Vierailija
18.08.2025 |

Mies on ilmeisesti vihannut minua jo hyvän aikaa. Hän ei kuitenkaan halua missään nimessä erota enkä tajua miksi. Ei hän edes saa mitään tästä suhteesta, koska lopetin hänelle ruoan laittamisen, hänen pyykkien pesemisen ym ym kun huomasin että mies ei viitsi osallistua kotitöihin mitenkään. Eli hän joutuu itse nuo omat asiansa hoitamaan. Seksiäkään meillä ei nykyään ole (eikä tule olemaan). Joo tiedän että minä voin erota ja eroankin. Mietin vain miksi mies ei suostu eroon? Eikö hänelle olisi vain helpotus päästä minusta eroon jos kerran vihaa minua?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan : feministityttöjä

Vierailija
102/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuuteen liittyy vihaa. Oletteko käyneet pariterapiassa, voisitte molemmat hyötyä siitä vaikka päätyisittekin eroamaan. Siellä voi pähkäillä kaikkea ja ammattilainen osaa ohjata ymmärryksen äärelle. Maksutonta palvelua saa myös yksin Perheasiainneuvottelukeskuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niin moni nainen puhuu miehistä miesvauvoina tai kuin niiden pitäs olla niinku naiset siellä kotona; leipoa, siivota, valvoa lasten kanssa ja pestä pyykkiä. Se ei ole ollenkaan luontaista miehelle, vaan aiheuttaa heille epämiellyttävää tunnetta

Miehenä voin sanoa, että olen itse ainakin kuin naimisissa pyykinpesukoneen kanssa. Pyykinpesu ja ylipäätään tekstiilihuolto on ollut itselleni kotitöistä se kaikkein kiinnostavin ja parhaiten toimiva juttu, koen sen toisin sanoen suorastaan luontaiseksi askareeksi itselleni.

Vierailija
104/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen nais-vauva!Pyykinpesu on silti lempi - kotityöni.Miten ihanaa on laittaa raikasta pyykkiä narulle,miltei sensuaalinen toimenpide:)t. as

Vierailija
105/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ,raikas  pyykin tuoksu!Sitä ei voita mikään!Sen jälkeen menemmkin mieheni kanssa launatai-saunaan:)

Vierailija
106/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo pidemmän aikaan ollut tiskikone,mutta silloin kun ei ollut,tykkäsin myös tiskaamisesta,sensuaalinen toimitus sekin,ihanaa oli upottaa kätensä sitruunan tuoksuiseen lämpimään tiskiveteen!Rentouttavaa:D t.as

Vierailija
107/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo pidemmän aikaan ollut tiskikone,mutta silloin kun ei ollut,tykkäsin myös tiskaamisesta,sensuaalinen toimitus sekin,ihanaa oli upottaa kätensä sitruunan tuoksuiseen lämpimään tiskiveteen!Rentouttavaa:D t.as

Tajuatko, että kommentoit väärään ketjuun?

Vierailija
108/108 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ,meni ehkä vähän asian vierestä,myönnettäköön!Kunhan kukaan ei  luule että minä as,olen ap!Kunnian palautus,se oli pointtini!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän