Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?

Vierailija
19.07.2024 |

Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on entisiä huippukauniita

Vierailija
2/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa naisista ei kourita tauotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa naisista ei kourita tauotta

Eivät ole huippukauniita jos ei kourita kokoajan

Vierailija
4/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelkkää houretta.

Vierailija
5/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin aika kaunis. Helposti sain miesseuraa. Ei minua kyllä kourittu, ja muutenkin osasin sanoa "ein" sillä äänenpainolla, että se kyllä ymmärrettiin.

Vierailija
6/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Persjalkainen tantta olen.

Vierailija
7/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työmatka-vainoajan kimppuuni pukeutumalla körttityylisiin vaatteisiin. Tarvitsenko seuraavaksi burkhan?

Vierailija
8/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista naisvihaa ja syyllistämistä vaihteeksi - eikö yksi paskaketju riittänyt teille?

Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös - mikähän sille on selitys, kun ei ollut punaista päällä?

Vierailija
9/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourimiseen riittää kun on nainen. Tai tyttö.

Sitähän te in celit ette ymmärrä.

Vierailija
10/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilviä.

Vierailija
11/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS antaa ymmärtää että kauneutensa voi mitatata laskemalla ahdistelujen määrän

Vierailija
12/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tarvitse olla edes kaunis eikä aikuinen nainen, varhaisteinien päälle jo käydään.

Oma kokemus tästä kun olin 13. Bussissa eräs tuli viereeni istumaan ja yritti kähmiä, pistin hanttiin ja se alkoi haukkua minua mitä rumimmin sanoin. Siinä sai 13-vuotias mallia miehestä. Myöhemmin oli tilanne kun menimme siskon ja siskon kavereitten kanssa elokuviin. Tuli kaksi nuorte miestä vastaan, ja se toinen kävi minuun kiinni takaapäin. En tiedä mihin sitä osuin kun siinä rimpuilin, mutta se löi minua kasvoihin niin että kaaduin sillankaidetta vasten.Olin 14. Muistan sen siitä että olimme menossa k-16 elokuvaa katsomaan, ja minua jännitti pääsenkö sisälle. Taas erittäin hyvä kokemus miehistä, omiaan vahvistamaan että miehet on mukavia.

Kerran olimme ystäväni kanssa liikkeellä, ja tuli setä ehdotttelemaan ja tarjosi rahaakin.  Toisen kerran toinen pyysi "siivoamaan" huushollliaan ja lupasi maksaa.

Jo lapsia yritetään,  minua ja siskoani houkutteli autoonsa mies jonka ulkonäön ja sen auton muistan vieläkin. Olin alta kouluikäinen, sisko vanhempi ja jos koulussa. Silloin oli kesä ja olimme menossa uimarannalle, tämä ukkeli pysäytti auton ja pyysi meitä kanssaan metsään kukkia poimimaan.  Jotenkin minäkin tajusin pelätä, oli jotain niin outoa siinä tilanteessa ja sisko ymmärsi jo enemmän. Lähdimme juoksemaan uimarantaan päin ja siellä pelkäsimme tuleeko vaaleansininen auto, sillä ukolla oli sen värinen auto.

Ukon ulkonäöstä muistan ettei varmasti mikään vanha, mutta päälle 30 varmaan. Hyvin vaalea tukka ja siniset silmät. Kai me olimme sitten niin kauniita ja seksikkäitä ja provosoivasti pukeutuneita? Oma vikamme vai mitä?

Vierailija
13/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisteltiin jo alakouluikäisenä ja se jatkui siihen asti, kun rupesin liikkumaan lapsen kanssa ja omalla autolla. En pidä itseäni huippukauniina. 

Vierailija
14/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normipirkolta tuo hesarin toimittaja näytti mutta selkeä kasvo-,vartalokuva jutusta puuttui.

Naisten elämä täytyy olla kamalaa.

Vierailija
15/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juuri ahdistella vaikka mieheni sanoo että olen todella kaunis. Olen kyllä tosi pitkä päälle 180cm niin siitäkö johtuu. Olen onnellinen ettei ole ahdisteltu.

Vierailija
16/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista naisvihaa ja syyllistämistä vaihteeksi - eikö yksi paskaketju riittänyt teille?

Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös - mikähän sille on selitys, kun ei ollut punaista päällä?

Sekö on naisvihaa jos keskitytään siihen mitä känniläiset miehet tekevät??

Vähää välittämättä siitä tekevätkö känninaiset samaa.

Taas löysitte naisvihaa. Prkl.

Vierailija
17/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kenenkään mielestä kaunis. Olen ollut mm. ruma, söpö, ihana ja missi. On kourittu paljon. En ole koskaan pukeutunut rintavaollisesti.

Vierailija
18/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kulmikas ja muodoton ja naama on ruma. Pitkät hiukset ja hoikkuus eivät pelasta. Jos joku mies lähestyy mua baarissa, niin hän todennäköisesti joko tulee naureskellen ilmoittamaan, että mulla on vessapaperia kengänpohjassa tai iso menkkatahra takapuolessa, tai sitten hän kysyy, että saako nää tuolit viedä tonne toiseen pöytään.

Vierailija
19/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ahdisteltu, vaikka yksin olen käynyt paljonkin. Kaunis pitää olla, jotta ahdistellaan. 

Vierailija
20/127 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähtävästi. Mua ei ole koskaan kourittu Helsingin yössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi