Elisa, Telia ja DNA tarjoavat uutta kusetusta puhelinliittymiin - tällä varmistavat ettet ota winback-tarjousta. Jos otat maksat karvaasti.
Teleoperaattori soittaa ja tarjoaa puhelinliittymän oheen ilmaisia nappikuulokkeita. Kuulostaa hyvältä? Ole kuitenkin tarkkana tai voit joutua maksamaan myöhemmin pitkän pennin.
Varsinkin Elisasta käydään kuumaa keskustelua Redditissä. Operaattori on myynyt liittymiä puhelimitse luvaten oheen Huawein 59,99 euron kuulokkeet. Jos määräaikaisen sopimuksen katkaisee kesken kaiken, kuulokkeista voidaan periä niiden täysi hinta.
Elisa, Telia ja DNA tarjoavat uutta täkyä puhelinliittymiin tällainen on pienellä painettu teksti
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011429756.html
Kommentit (6)
Tuohan on itsestään selvää että jos määräaikaisen sopimuksen katkaisee niin joutuu maksamaan, usein peritään myös kaikki kuukausittain tulevat laskut joita liittymään olisi tullut jos sen olisi pitänyt voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on itsestään selvää että jos määräaikaisen sopimuksen katkaisee niin joutuu maksamaan, usein peritään myös kaikki kuukausittain tulevat laskut joita liittymään olisi tullut jos sen olisi pitänyt voimassa.
Mä olin vaihtamassa toiselle operaattorille, mutta liittymäni olikin määräaikainen (olin unohtanut, luulin että vain etuhinta oli sen 12 kk voimassa). No, eikö mitä, alkuperäinen operaattorini ehdotti silti minulle 'liittymätyypin vaihtoa', jolloin kk-maksu putosi 5€/kk. Eli saan nyt tismalleen saman palvelun samalta operaattorilta 5€/kk halvemmalla kuin aiemmin, VAIKKA liittymäni piti olla voimassa määräajan loppuun asti. LISÄKSI on tulossa joku 50€ lahjakortti, kohteen olen unohtanut (Lidl? S-ryhmä?).
Minulta ei siis peritä mitään sanktiomaksuja, vaan päin vastoin sain paremmat edut vanhalta palveluntarjoajaltani.
nyt tulee oomi liittymämarkkinoille. eli saat sähkösopimuksen samalla. odotan mielenkiinnolla. lukekaa oomin sivuilta.
Millä tavalla tuo on kusetusta? Siis, jos kyseessä on MÄÄRÄAIKAINEN niin kyllähän se nyt Erkkikin tajuaa, että määräajan pitää olla loppuun asti, että nuo bonukset saa?
.