Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 94-74-104, pituus 165 cm. Arvaa paino?

Vierailija
16.08.2025 |

(Ja jos tulit vaan kommentoimaan että ei kiinnosta etkä tee tiedolla mitään, miksi klikkasit?)

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh😳 Mulla on suunnilleen samat mitat ja 59 kg painan. Olen 164 cm pitkä. Ootkohan nyt mitannut oikein?

Kannattaisi hankkia uusi vaaka. Nykyinen ei näytä oikein.

Vierailija
42/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilannepäivitystä:

Tänä aamuna paino 61,7 kg, eli noin viitisen kiloa lähtenyt  viimeisten n. 4 kuukauden aikana. Kaiken kaikkiaan hitusen yli 20 kg viimeisten 2,5 vuoden aikana siis. 

Mitat ylhäältä alas 90 - 68 - 99/98 (en ole täysin varma kumpi oikea mitta.. Mutta lantionympärykseni on siis vihdoin alle metrin, jee)

Alan olla aika tyytyväinen nyt. Pari kiloa on varaa pudota vielä, jos putoo, muttei välttämättä tarvi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, miten leveä lantio, onneks itellä ei ole, enkä paina kovin paljoa ees vähemmän.

Vierailija
44/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas, koska tuo vartalon muoto on erittäin terveellinen, terveellisempi kuin vaikka omani, joka sekään ei ole huono (tiimalasi). Ja monet miehetkin tykkää. Onnittelut elämäntaparempan onnistumisesta myös.

Eikä ole terveellinen mikään hehtaariperse.

Vierailija
45/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ikä? Se on vielä tärkeämpi nimittäin 40-50 välillä alkaa paino kertyä herkemmin

Vierailija
46/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiden ympärys? 

Vierailija
47/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkele! Menin sitten klikkaamaan 🙄 En heitä arvauksia, mutta voin vakuuttaa että ei kiinnosta paskaakaan.

Älä narraa, kiinnostaa kuitenkin.

Vierailija
48/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, miten leveä lantio, onneks itellä ei ole, enkä paina kovin paljoa ees vähemmän.

Tarkoititko otsikon mittoja, vai nykyisiä jotka päivitin tänään? Nykyinen 99/98 cm lantioni on kokoa 38 tai pieni M, eli ei nyt ihan järkyttävän iso enää omasta mielestäni :D

Ap

Vierailija
49/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ikä? Se on vielä tärkeämpi nimittäin 40-50 välillä alkaa paino kertyä herkemmin

Täytän keväällä 45.

Ap

Vierailija
50/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin osa arvaillut 👍

Vaaka näytti tänä aamuna 66,3 kg. 

Olen tehnyt muutaman vuoden hidasta elämäntapamuutosta. Katselin just että viimeks arvuuttelin täällä painoani 1,5 vuotta sitten, jolloin mitat olivat 100-80-108 ja painoa oli silloin 74 kg.

Oon tyypillinen päärynä. Kilot lähtee parhaiten yläkropasta ja vyötäröltäkin, vyötäröllä hivenen löysää vielä mutta ylävatsalihakset piirtyy jo esiin vaikken niitä edes juuri treenaa. Mutta lantiolla ja reisissä rasva pysyy sitkeesti ja lähtee huonoiten. 

No, ehkä se on näin 40-50 v. puolivälissä vaan hyväksyttävä. Terveys ja kunto edellä. Viitisen kiloa sais vielä lähtee mutta kiirettä ei ole, kuten ei tähänkään asti. Ja toisaalta oon oikein tyytyväinen jo nyt normaalipainoon pääsystä, pahimmillaan painoa ollut yli 80 kg. 

Ap

Ehdit kertoa. Olisin arvuutellut, että 68 kg. Sinulla on kapea vyötärö muihin mittoihisi verrattuna.

Vierailija
51/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan 72 kiloa, optimistinen arvio

Vierailija
52/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä suunnilleen samat mitat mutta päinastaisessa järjestyksessä. Vyötäröllä pari senttiä enemmän, rinta pari senttiä vähemmän kuin lantiosi ja lantio myös pari senttiä vähemmän kuin rintasi. Pituus 180 cm.

Vierailija
53/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin osa arvaillut 👍

Vaaka näytti tänä aamuna 66,3 kg. 

Olen tehnyt muutaman vuoden hidasta elämäntapamuutosta. Katselin just että viimeks arvuuttelin täällä painoani 1,5 vuotta sitten, jolloin mitat olivat 100-80-108 ja painoa oli silloin 74 kg.

Oon tyypillinen päärynä. Kilot lähtee parhaiten yläkropasta ja vyötäröltäkin, vyötäröllä hivenen löysää vielä mutta ylävatsalihakset piirtyy jo esiin vaikken niitä edes juuri treenaa. Mutta lantiolla ja reisissä rasva pysyy sitkeesti ja lähtee huonoiten. 

No, ehkä se on näin 40-50 v. puolivälissä vaan hyväksyttävä. Terveys ja kunto edellä. Viitisen kiloa sais vielä lähtee mutta kiirettä ei ole, kuten ei tähänkään asti. Ja toisaalta oon oikein tyytyväinen jo nyt normaalipainoon pääsystä, pahimmillaan painoa ollut yli 80 kg. 

Ap

Päärynät ovat makeita!

Vierailija
54/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läs ki olet!

Vierailija
55/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läs ki olet!

Olen ollut, mutten enää. Päivitetyt tänään otetut mitat löytyvät tuossa muutama viesti ylöspäin.

Ap

Vierailija
56/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis tissit huomattavastikin pienet mutta lantio kauhean leveä. Olet päärynä.

Vierailija
57/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaat naiset ovat ihania 😍

t: mies

Vierailija
58/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, upeeta työtä oot tehnyt ap! Kunpa minäkin saisin aikaiseksi. Mä oon 46, pituutta 161 ja nuo sun aloitusviestin mitat olivat aika lähellä omiani, tosin mulla rinnanympärys on 100cm luokkaa. Ja painoa 63. Erona suhun on se, että mun mitoissa suunta tuntuu olevan koko ajan ylöspäin. Olen ollut paljon hoikempi. Edelleen olen normaalipainoinen ja toivon siinä pysyväni, ja teen myös töitä sen eteen, että pysyn, mutta kyllä se vaan on paljon hankalampaa kuin nuorempana! Syön koko ajan vähemmän ja proteiini- ja kasvispainotteisemmin, käyn salilla kaksi kertaa viikossa ja lenkillä vähintään yhden. Ja silti paino vaan nousee. :( Eli jos sulla on antaa hyviä vinkkejä niin mielelläni kuulen! 

Vierailija
59/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg

Vierailija
60/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on rakastella pyllyvää naista takaapäin.

🥰🥰🥰🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi