Miten toimeentulotuella elävillä naisilla on varaa kosmetiikkaan?
Itselläni ei meinaan ole. En enää meikkaa enkä värjää hiuksia. Käytän vain halpaa shampoota ja yhtä rasvaa.
Kommentit (82)
Ei kaikilla olekaan. Ehkä joku saa juuri ja juuri jotain, mitä. Tai sitten ei vain ole.
Sitten on ilman jotain muuta, jos ostaa kosmetiikkaa. Se riippuu ihan siitä mihin päättää vähät rahansa priorisoida.
Ei kai niitä meikkejä koko aikaa tarvitse ostaa? Yksi kynsilakka tai meikkiputeli kestää kuitenkin aika pitkään jos ihan loppuun käyttää.
mihinkään kampaajaan ei tosiaan olisi varaa, mutta kyllä sitä nyt välillä kympin markettivärin ostaa
En käytä meikkiä. Kasvon ihonhoitotuotteita ei tarvitse ostaa joka kuukausi.
Värjään tukan hennalla ja samat meikit menee pitkään. Kohta täytyisi katsella uusi ripsiväri kun vanha on ollut kauan, niin käyn varmaan Normalista katsomassa jonkun edullisen. Yksi mikä on vähän kirpaissut on aurinkorasvat, tarpeellinen mutta ihmeen kalliita nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja tällä toimeentulotuki väellä riittää kyllä.
Ei ole yhtään. En juo alkoholia ja en tupakoi. Ei ole lemmikkiä.
Miksei olisi? Tällä palstalla on kerrottu, että työttömät elävät luksuselämää Helsingin keskustassa ja heillä menee paremmin kuin 5000 euroa kuussa tienaavilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks ja se on otettu silloin kun olin töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä harrasta valehtelua.
Siis miksei olisi? Siitähän jää melkein 600e kaikkien laskujen jälkeen. Enemmän se on kun monella työssäkäyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä harrasta valehtelua.
Miksi valehtelisin?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksei olisi? Siitähän jää melkein 600e kaikkien laskujen jälkeen. Enemmän se on kun monella työssäkäyvällä.
Lukisitko aloituksen uudestaan. Kyse oli toimeentulotuesta, josta maksetaan myös ne laskut, joita ei makseta erikseen kuten puhelin, matkat ym.
Katselin näitä muualta tulleita Prisman meikkihyllyllä jotka käyvät leipäjonossa.
On mulla ainakin. En tiedä mihin te hassaatte rahanne, jos ei ole varaa kolmen kuukauden välein ostaa 15 euron shampoota tai ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin näitä muualta tulleita Prisman meikkihyllyllä jotka käyvät leipäjonossa.
Itsellä ei rahaa meikkeihin, mutta ostan ruoat itse.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ainakin. En tiedä mihin te hassaatte rahanne, jos ei ole varaa kolmen kuukauden välein ostaa 15 euron shampoota tai ripsiväriä.
Mun shampoot ja ripsarit maksaa noin 2-3e.
Ihan muutamalla eurollakin saa kohtuullisen hyviä meikkituotteita. Miksi toimeentulotuella elävä ei saisi piristää mieltään laittautumalla nätiksi. Parempi se kuin esimerkiksi alkoholi.