Miksi pientä kokoa ihastellaan?
Kommentit (60)
On luontaista, että vastakkaisessa sukupuolessa vetää puoleensa sellaiset fyysiset ominaisuudet, jotka ovat päinvastaisia omiin nähden.
Huvittavaa kun muut kolmekymppiset tytöt hypistelevät lastenvaatteita ja mankuvat sitten vauvaa itselleen, ja oma tyttöystäväni hypistelee niitä ja menee sitten sovittamaan niitä itselleen :D
No kyllä omaan sikiämispäätökseen vaikutti se että pääsee shoppailemaan pieniä asioita.
Vierailija kirjoitti:
On luontaista, että vastakkaisessa sukupuolessa vetää puoleensa sellaiset fyysiset ominaisuudet, jotka ovat päinvastaisia omiin nähden.
Aivan kuin omasta näppiksestäni. 👍
Joo ihmetyttää kyllä se rättien hypistely ja äänen samanaikainen kimistyminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmetyttää kyllä se rättien hypistely ja äänen samanaikainen kimistyminen.
Söpöä ne kiljuvat.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä kaunista naista on ihana panna takaapäin ja laueta kauniille kasvoille.
Mitenkähän tuo käytännössä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä kaunista naista on ihana panna takaapäin ja laueta kauniille kasvoille.
Siis miksi juurikin lyhyttä naista?
Miksi "atleettisia" miehiä ihastellaan? Miksei puolijoukkuetelttaan pukeutuva mies kelpaa?
Mies tai nainen, sopusuhtaisuus on silmää miellyttävää.
Isona miehenä pienet naiset ovat jotenkin hellyttäviä. Näin se vain on.
En tiedä miksi, mutta ihastun usein lyhyisiin naisiin. Ei mitään k*äpiömeininkiä (kaikella rakkaudella, en tarkoita loukata), mutta sellainen esim. 150 cm kaunotar saa aina vähän hengästymään, ovat jotenkin niin siroja ja naisellisia. Nää on joskus vähän henkimaailman hommia nää mieltymykset, en keksi mistä moinen "fetissi" kumpuaa. Itse olen 187 cm mies.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta ihastun usein lyhyisiin naisiin. Ei mitään k*äpiömeininkiä (kaikella rakkaudella, en tarkoita loukata), mutta sellainen esim. 150 cm kaunotar saa aina vähän hengästymään, ovat jotenkin niin siroja ja naisellisia. Nää on joskus vähän henkimaailman hommia nää mieltymykset, en keksi mistä moinen "fetissi" kumpuaa. Itse olen 187 cm mies.
Sama täällä. Olen itse 183 senttinen ja suurin osa naisystävistäni teinistä lähtien on ollut alle 160 senttisiä. Vaimokin on 154 senttinen. Erikoiseksi asian tekee, että moni tuntemani nainen haluaisi olla pidempi. Paitsi yksi 180 senttinen, joka sinkkuna valittaa, ettei löydä kaksimetristä miestä mistään.
Ne 40-kiloiset ovat todella kysyttyjä. Lähes kaikki naiset lisääntyvät mutta miehistä lähinnä isokokoiset joten suomalaisten naisten koko kasvaa koko ajan.
Se on niin harvinaista nykyään ?
ihan Normi painaa noin 120 kg 😬
Olen isokokoinen. Siis nykyään kokoa 44. Laihanakin olin kokoa 40. Muutaman kerran minuun on ihastunut ulkomaalainen mies. Heille on sanottu, etten ole laiha. Ei se silloin haitannut. Yksikin mies oli, että voihan hän laihduttaa ja urheilla. No urheilin hullun lailla, eli kuvitelmaa.
Suomalaiset ovat isokokoisia verrattuna vaikka Etelä-Eurooppalaisiin.
No onhan normikokoinen perse käytännöllisempi kuin seitsemän leivän leivinuuni.
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus kerro siroudesta mitään.
Koska pienet vauvat on suloisia ja pienet naiset naisellisia.