Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla kyllä rahaa ostaa uusia vaatteita, mutta ei jaksa käydä kaupoissa eikä sovittaa?

Vierailija
13.08.2025 |

Tänään farkkuni vähän repesivät haaroista, eivät kuitenkaan niin paljon että joku näkisi. En jaksa mennä vaatekauppaan taas ostamaan ja sovittamaan vaatteita, varsinkin farkkuja. Ja nainen olen. Vihaan muutenkin shoppailua, jos pystyisin niin ottaisin jonkun henkilökohtaisen apulaisen, joka tekisi vaateostokseni puolestani...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, jännä ajatella että se oli joskus tosi kivaa 

Vierailija
2/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt mun luottokaupat netistä ja tilaan sieltä. On vaikeaa löytää vaatetta lyhyelle ja leveälle, jolle tunikat ei sovi.

En käytä farkkuja, vaan farkkulegginsejä, niitä on helpompi ostaa sovittamatta. Netissä vaatteista löytyy myös kokotaulukot. Hyödynnän niitä ja mittanauhaa kotona. Silleen olen saanujt sopivia vaatteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielähän se menee, kun ei tarvitse riisua paksusti vaatteita. Talvela tulee kaupassa hiki jo ennen pukukoppia ja sovitusta.

Vierailija
4/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan edes löydä kaupoista mitään. Joskus käyn kierrätyskeskuksessa ja löytyy heti kiva vaate 2 eurolla. 

Vierailija
5/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin housujen osto on ihan persiistä. En millään jaksaisi lähteä kauppaan, pitäisi kyllä töihin saada uutta vaatetta.

Vierailija
6/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan näin.

Inhoan kaupoissa kiertelemistä ja vaatteiden sovittamista. Rahaa kyllä olisi, mutta yritän pärjätä kunnes nämä hajoavat päälleni.

Vierailija
7/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut vaatekaupoissa kiertelyä ja vaatteiden sovittamista! se vaan on niin hanurista.

Vierailija
8/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikä vaatteet enää niin kiinnosta. Töissä on työvaatteet niin tarvekin on aika vähäinen. Ystävä on valtavan innostunut koko ajan ostamaan uutta kampetta, seuraan vierestä että hoh hoijaa. 

Vierailija
9/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös

Vierailija
10/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet käyttävät ihan älyttömän paljon rahaa vaatteisiin kuussa :D

Itse ostan uudet farkut kerran vuodessa Citymarketista.

Vierailija
11/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 täällä. Käytän vain muutamia vaatteita. Nyt pitäisi työn takia ostaa uudet edustusvaatteet. Huoh.

Vierailija
12/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos farkut ovat revenneet haaroista, niin osta uudet. Sinä vain luulet, ettei repeämä näy mutta kyllä se näkyy. Ihmiset tekevät toisistaan arvioita vaatteiden ja yleisolemuksen perusteella. Ihminen, jolla on rikkinäiset vaatteet, on joko hyvin köyhä tai työtön huumeidenkäyttäjä tai yrittää olla  boheemi.

Vierailija
13/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä suomalaisista kivijalkakaupoista mitään, en oikeastaan verkkokaupoistakaan. Useimmiten tilaan ulkomaisista verkkokaupoista. 

Niistäkin löytää sopivia jos muoti on mulle sopivaa sillä hetkellä, muuten ei. 

Muistelen kuinka kauan sitten kaupoissa oli ihania vaatteita, tuli oikein sellainen erikoinen fiilis, että "voi kun ihana!" 

Sellaista ei tule nykyään lähes ollenkaan.

Vierailija
14/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, inhoan kaupoissa kiertelyä ja valinnan vaikeutta, vertailuja, sovitusta ja kaikkea mikä tuohon liittyy. Pahinta on elektroniikka hankinnat mutta kyllä myös vaateostoksia lykkään ja vitkutan kun en millään jaksaisi ähkiä sovituskopeissa ja ravata useissa liikkeissä jos ekasta ei mieleistä löydy. 

Vierailija
15/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta hommaa kiertää vaatekaupoissa. Sitten siinä joku myyjä vieressä "joo toi on kyllä tosi kivan näkönen sun päällä" aarrggh

Vierailija
16/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nykyisin ei millään jaksaisi pyöriä vaatekaupoissa, tilaan lähes aina postimyynnistä. Vaikka rahalla ei ole edes enää merkitystä. Ainoastaan kengät on pakko sovittaa.

Vierailija
17/26 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on se, että kun kerran löytää kaupan jossa on kivoja vaatteita, niin seuraavalla kerralla kun sinne menee, hinnat ovat nousseet ja vaatteet muuttuneet räteiksi. 

Näin ainakin useassa verkkokaupassa, josta olen aikoinaan ostanut hyvälaatuisia ihania vaatteita.

Vierailija
18/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon löytänyt mun luottokaupat netistä ja tilaan sieltä. On vaikeaa löytää vaatetta lyhyelle ja leveälle, jolle tunikat ei sovi.

En käytä farkkuja, vaan farkkulegginsejä, niitä on helpompi ostaa sovittamatta. Netissä vaatteista löytyy myös kokotaulukot. Hyödynnän niitä ja mittanauhaa kotona. Silleen olen saanujt sopivia vaatteita. 

Yritin ostaa uimapukua netistä kokotaulukon mukaan, mutta mulle ois sopinu joku koko 58 tai xxxxl. Ostin sitten kaupasta L koon uikkarin.. 

Vierailija
19/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eikä vaatteet enää niin kiinnosta. Töissä on työvaatteet niin tarvekin on aika vähäinen. Ystävä on valtavan innostunut koko ajan ostamaan uutta kampetta, seuraan vierestä että hoh hoijaa. 

Ei kai niitä kauheasti edes tarvitse ostaa, jos töissä on työvaatteet.

Vierailija
20/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan netistä en todellakaan kiertele ostoshelvettejä.

Toisekseen mulla on riittämiin vaatteita joten en osta uutta edes vuosittain, kuitenkin aika harva on päätynyt toistuvaan arkikäyttöön, joten miksi ostaisn samanlaisia lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi