Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon esivaihdevuodet kenties, kokoajan pahalla tuulella?

Vierailija
13.08.2025 |

22 vuotta yhteiseloa ja vaimolla ikää nyt 45v. Viimeinen vuosi pari on ollut karmeaa. Ennen mukava ihminen on nyt jatkuvasti pahalla tuulella niin lapsille kuin minulle. Jatkuvaa syyttelyä ja kiukuttelua. Olen tulkinnut että tämä olisi vaihdevuosien oireilua. Mitä tässä pystyy tekemään ja kuinka helkatin kauan tätä kestää?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko työpaikka romanssi.onko käytös muuttunut pikkuhiljaa omia menoja ylitöitä kavereiden kanssa menoja yms

Kapinoi sit himassa kun on pakko tulla

Onko seksielämässä ollut muutoksia

Vierailija
2/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on puhuttava asioista. Syy pahantuulisuudelle voi olla vaikka missä. Ei tänne kirjoittelu auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuosien oire oli minulla ja yleisestikin seksihalujen lisääntyminen potenssiin 10.

Tuo vaimosi toiminta kuulostaa joltain muulta, joko hän on suuttunut sinulle jostain ja pettynyt sinuun, tai muuten vain ei enää rakasta, tai on jotain muuta vikaa suhteessanne. Oletko kysynyt häneltä, että onko hän onnellinen ja että mitä mieltä hän on parisuhteestanne ja sinusta?

Vierailija
4/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loppuajanne ja jossain välissä tulee vielä mun se löytää UUDEN minänsä ja lähtee etsimään "kadotettua nuoruuttaan" pojankoltiaisista. Nyt on parempi kun sinä itsekin katselisin nuorempaa...tai tee niinkuin minä eli unohdat koko akkaväen ja vahvistat suhteita kaveriporukkaasi niin saattaa jopa käydä niin että akkasikin tukeneet, mutta mahikset on kyllä aika pienet..

T. Saman kokenut ja nyt nuorempi petikaverina

Vierailija
5/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin aina pahalla päällä, kunnes otin astmalääkkeet päivittäiseen käyttöön satunnaisen käytön sijasta. Helpotti. 

Vierailija
6/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sä otat päähän.

Vierailija
7/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perinteiseltä "luulin että kaikki oli hyvin, naisesta tuli kiukkuinen ja etäinen, sitten halusi ihan varoittamatta erota"-tilanteelta.

Vierailija
8/45 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko se muusta. Ettei siitä pelkästään. Joku luonnevika tai parisuhdekriisi? En minä ainakaan kiukuttele muille vaikka on sappiongelmia ja vaihdevuodet jne. Ellei ole joku syy että mikä vaivaa, en silti kehtaa.

Vierailija
9/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
10/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on liikkeellä, minun vaimollanikin on tasainen luonne, aina äkäinen. Tuskin meillä ainakaan on kyse vaihdevuosista, ei kai ne voi vuosikymmeniä kestää.

Vierailija
11/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, ellei masennus, kilpirauhanen,

aivokasvain. Huono seksielämä? 

Jokin selvittämätön isompi asia, joka painaa

raskaana mieltä? Lapsenne uhma/teini-ikä?

Joka tapauksessa.. niin tai näin,

hän voi saada varmistuksen menopaussiin

tekemällä tähän kehitetyn v.vuositestin, 

ei tarvitse arpoa noppakuutiolla.

Vierailija
12/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen luonne = aina vihainen.

Vierailija
13/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuori vaihdevuosiin. Itse olin tuossa iässä ihan yhtä tyytyväinen kuin yleensäkin. Nainen

Vierailija
14/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko oli tuollainen pahanilman lintu 50-60 vuotiaana. Oli siinä kestämistä. 

Vierailija
15/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja hormonitarra takapuoleen, silä muuttuu taas mukavaksi

Vierailija
16/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että mies kuvittelee vaimon tyytymättömyyden ja vihaisuuden johtuvan jostain hormoneista. Ap:lle ei ole juolahtanut mieleenkään, että vaimo saattaa olla tyytymätön ja vihainen ap:n oman käytöksen takia.

Vierailija
17/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla myös ihan vaan mulkku.

Ei sille mikään sisäerityksen muutos ole käypä peruste.

Vierailija
18/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko oli tuollainen pahanilman lintu 50-60 vuotiaana. Oli siinä kestämistä. 

Hormoneista sekin johtui, tai niiden vähenemisestä

Vierailija
19/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap itse on se ongelma. Haluat jotenkin nyt riidan ja syyn johonkin?

Olet nyt vain hiljaa ja pää kiinni ja elät elämääsi perheellesi ja vaimollesi. Unohdat sen ylisuuren egosi ja lopetat muiden syyttelyn. 

Haluat todennäköisti syyn rikkoa perheen ja yrittää uutta peliä. Tuossa iässä miehillä on usein se vaihe kun mokataan kaikki. Unohdat kaiken mitä päässäs mietit ja mietit miten voit antaa lapsillesi satasia viikkorahaa.

Vierailija
20/45 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tarpeeksi hyvää kyytiä.