Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.

Vierailija
13.08.2025 |

Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010714925.html

Jos olet kyllästynyt suominaisiin, niin kokeile löytää thainainen.

Vierailija
142/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..eli allu on siis sekä kehitysvammainen että seksuaalisesti kykenemätön? aika julma kohtalo..

Toiv sairastut ja syljen sun naamalle oksennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on todella vaativia koulutettuja bimboja nykyää rahas näyttää olevan. Pysyn kaukana

https://www.facebook.com/reel/1329365342134796/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw…

Ei se naisten vika ole, että huomaat vain näiden  yksilöiden olemassaolon.

Vierailija
144/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Naiset ovat etäisiä ja heillä on "luotaantyöntävä" kehonkieli. Heidän ilmeet ja olemus oikein huutaa: älä lähesty minua, älä puhu minulle. 

Vierailija
145/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ensimmäisen kuvan keso. 

Vierailija
146/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Naiset ovat etäisiä ja heillä on "luotaantyöntävä" kehonkieli. Heidän ilmeet ja olemus oikein huutaa: älä lähesty minua, älä puhu minulle. 

Joo naiset on sellasia. Bimboja koulutettu suurin osa.

Vierailija
147/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa tutustua. Luultavimmin teet kardinaalimokan, eli lähdet lähestymään naisia, joista 1) oletat, että ovat sinkkuja 2) oletat, että voisitte sopia yhteen 3) teet ulkonäön pohjalta päätelmiä, vaikka, että alkaako tuo jutella 4) lähestyt, jos nainen antaa mielestäsi "olen kiinnostunut katseen" 5) ja muita turhia syitä,joita ei pitäisi edes tutustumisvaiheesa pohtia.  Eli luultavimmin kotiat eetä perse edellä puuhun ja tietäähän sen, että sillä lailla mätkähtää naamalleen alas. 

Lähde nyt harjoittelemaan vaikka sitä vieraalle hmiselle puhumista, olipa hän nainen tai mies ja tee sitä niin kauan, kun sinusta poistuu  turha "skannailen mahdollisia morsioehdokkaita" harha ja "lähestyn vain niitä, joihin voisin romanttisesti rakastua" turhuus. Kaikki nuo tulee luonnostaan myöhemmin. 

Vierailija
148/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on todella vaativia koulutettuja bimboja nykyää rahas näyttää olevan. Pysyn kaukana

https://www.facebook.com/reel/1329365342134796/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw…

Ei se naisten vika ole, että huomaat vain näiden  yksilöiden olemassaolon.

Esim toi punapää ylimielinen bimbo.

Vierailija
149/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?

Vierailija
150/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet kun kaiken maailman  r aiskarit liikkuu vapaana. Uhrien syyllistyskin rehottaa.

Vierailija
151/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ihan rohkeesti nyt vaan ulos kaapista allu. Kaikki tietää jo millainen mies suuntautumiseltasi oikeasti olet.

Vierailija
152/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kävi jo selväksi mikä on pelin henki.

Mies käyttää pillua ja pahoinpitelee. Mitään etuja ei ole.

Miksi olisin tuollaisten tyyppien saatavilla tai näkösällä? Keskity niihin muihin asioihin vaan.

Vierailija
153/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te miehet vanhenette, naisia ei kiinnosta. Sama koskee naisia - kun he vanhenevat miehiä ei kiinnosta. Parisuhteesta kannattaa siksi pitää kiinni ja hoitaa sitä, muuten jää yksin. Toki joillakin käy flaksi, mutta se on vain sattumaa.

Vierailija
154/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ensimmäisen kuvan keso. 

Huomaa muiden kuvien ei-keso.

Vierailija
155/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et jokapaikas on pinnallista paskaa. Naiset ajelee hienoilla autoilla. Marimekon laukut jne. Hohhoijaa. Etsivät prinssiä.

Vierailija
156/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miä pitäisi olla? Joku kedon kukka joka houkuttelee jokaisen siittimen 100km säteeltä siittämään itsen vai? Hah hah, hullu.

Vierailija
157/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu et jokapaikas on pinnallista paskaa. Naiset ajelee hienoilla autoilla. Marimekon laukut jne. Hohhoijaa. Etsivät prinssiä.

No ei sulla sitä syvällistäkään paskaa liene. Pipuli varmaan ja perunoita osaat keittää. Näillä nyt vaan ei pääse kenenkään sänkyyn.

Vierailija
158/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taso oli vielä 10 v sitte. Naiset haluaa komeita top 10 miehiä.

Vierailija
159/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sulla sitä syvällistäkään paskaa liene. Pipuli varmaan ja perunoita osaat keittää. Näillä nyt vaan ei pääse kenenkään sänkyyn.

Mee sä vaikka hakemaa ruokaa leipäjonosta luuseri työtön.

Vierailija
160/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?

Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?

Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi