Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.

Vierailija
13.08.2025 |

Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.

Kommentit (228)

201/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tuo tanssikurssijuttu tavallisena, ei-alfana miehenä? Suostuvatko tanssikursseilevat naiset helpommin seksiin ja parisuhteeseen kunnollisen miehen kanssa? 

Lähtökohta on väärä kun haet seksiseuraa. Se näkyy ja tuottaa torjunnan.

Tanssikurssi ja lavatanssit mahdollistavat tanssitaitoiselle miehelle lyhyitä ja kevyitä sosiaalisia kohtaamisia naisten kanssa tanssiotteessa ja joskus hyvinkin tiiviissä kontaktissa. Se mitä näistä kohtaamisista seuraa riippuu miehen olemuksesta, käyttäytymisestä, asenteesta ja kyvystä keskustella tanssin lomassa tai sen aikanakin. Ja lisäksi erittäin paljon ihan puhtaasta sattumasta.

Jos ei ole kohtaamisia niin ei muodostu parisuhdetta. Jos on kohtaamisia niin parisuhteen muodostumiselle on on olemassa pieni todennäköisyys, edellyttäen ettei mies itse niitä kohtaamisia pilaa. Mitä useampia kohtaamisia

Millä vuosikymmenellä diskoissa kävit?

Elokuun lopusta 2024 alkaen eli varsin tuoreesta kokemuksesta kysymys. Paikkoina vanhemman väen suosima Storyville ja myös Rymy-Eetu. Zetorin ja Kallen kävin katsomassa mutta eivät olleet minun makuuni ja vääränikäistä väkeä.

M59+

Vierailija
202/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?

Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?

Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.

Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari

Halvalla opelilla ajava mies.

Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen seurustelisi moisen luuserin kanssa kun pitkiä, menestyviä ja komeitakin miehiä on saatavilla?

Koska sinä se luuseri taidat olla elämäntapatyötön häpeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?

Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?

Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.

Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari

Halvalla opelilla ajava mies.

Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen seurustelisi moisen luuserin kanssa kun pitkiä, menestyviä ja komeitakin miehiä on saatavilla?

No siinähän ottaa, ole sinä luuseri elämäntapatyötön hiljaa.

Vierailija
204/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
205/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
206/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään alimman tason mies, töitä piisaa ja hyvä palkka, tienaan nimittäin 15 €tunti :D

Vierailija
207/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö tanssimassa, ap? Ole selvinpäin ja hae naisia tanssimaan. Siinä tutustuu kivasti ja jää kännihölmöilyt sikseen. Ja hae oman ikäisiä suurinpiirtein.

Vierailija
208/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokkaita, kaikesta ahdistuvia lapsia ovat. Kuvittelin aina olevani ujo ja sulkeutunut. Verrattuna useimpiin vastaan tulleisiin naisiin, olenkin yhtäkkiä liian avoin ja ulospäin suuntautunut.

Vierailija
209/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö tanssimassa, ap? Ole selvinpäin ja hae naisia tanssimaan. Siinä tutustuu kivasti ja jää kännihölmöilyt sikseen. Ja hae oman ikäisiä suurinpiirtein.

Oman ikäset ei kiinnostu, he haluavat perhe elämän minä en halua. haluan juoda ja pitää hauskaa

Vierailija
210/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisiin pitäisi nykypäivänä tutustua? Helpommalla pääsee kun elää yksin ja ei tarvitse ottaa toista huomioon elämässään. 

No tämä! Oma rauha on korvaamattoman arvokasta. Ei helpolla ota ketään toista sitä pilaamaan. t. nainen

Vierailija
211/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäset ei kiinnostu, he haluavat perhe elämän minä en halua. haluan juoda ja pitää hauskaa

Nuoremmille naisille olet väärän ikäinen, eli vanha. Saman ikäiset taas tuskin haluaa vetää kännejä tai pitää sitä hauskana.

Vierailija
212/228 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se vastaus tulikin.

Vierailija
213/228 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se vastaus tulikin.

Sellainen mies, joka on aina halunnut vain sen yhden, jonka kanssa viettää (jos mahdollista) vaikka koko loppuelämän, ei ole missään ikäluokassa suosittu.

Vierailija
214/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole alimman tason mies sanotaa näin suoraan, tienaan hyvin muutenkin töissä, monet ovat työttömiä ja eivät pääse töihin, siinäpä ihmiset haukkuu.

Vierailija
215/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja jää yksin, eikä koskaan löydä ketään.

Vierailija
216/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä naisia voi nykyään hakea tanssimaan?

Vierailija
217/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mulla on jo :_D

Vierailija
218/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mulla on jo :_D

Lopeta sitten tuo loputon vinkuminen ja näiden sysisurkeiden aloitusten vääntäminen. Kiitos.

Vierailija
219/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä nuorempana oli paljon kavereita ja naisiakin kavereita, jotenkin kaikki on hävinny tai parisuhteis tai muutenkin viettää perhe elämää. Kaikki on vähän muuttunut.

Normaalia vanhenemista. Ikävää tietysti, jos kovasti perhettä kaipaat, ja aiemmat suhteet ovat menneet myttyyn. 

Vierailija
220/228 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliälyinen N ei jaksa tyhjäpäistä jankka-allua, jolla koko pinnallinen/bimbo päänsisältö esillä tässäkin ketjussa.