Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.
Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?
Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?
Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.
Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari
Halvalla opelilla ajava mies.
Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen seurustelisi moisen luuserin kanssa kun pitkiä, menestyviä ja komeitakin miehiä on saatavilla?
Koska sinä se luuseri taidat olla elämäntapatyötön häpeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?
Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?
Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.
Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari
Halvalla opelilla ajava mies.
Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen seurustelisi moisen luuserin kanssa kun pitkiä, menestyviä ja komeitakin miehiä on saatavilla?
No siinähän ottaa, ole sinä luuseri elämäntapatyötön hiljaa.
Mä en ole mikään alimman tason mies, töitä piisaa ja hyvä palkka, tienaan nimittäin 15 €tunti :D
Käytkö tanssimassa, ap? Ole selvinpäin ja hae naisia tanssimaan. Siinä tutustuu kivasti ja jää kännihölmöilyt sikseen. Ja hae oman ikäisiä suurinpiirtein.
Pelokkaita, kaikesta ahdistuvia lapsia ovat. Kuvittelin aina olevani ujo ja sulkeutunut. Verrattuna useimpiin vastaan tulleisiin naisiin, olenkin yhtäkkiä liian avoin ja ulospäin suuntautunut.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö tanssimassa, ap? Ole selvinpäin ja hae naisia tanssimaan. Siinä tutustuu kivasti ja jää kännihölmöilyt sikseen. Ja hae oman ikäisiä suurinpiirtein.
Oman ikäset ei kiinnostu, he haluavat perhe elämän minä en halua. haluan juoda ja pitää hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisiin pitäisi nykypäivänä tutustua? Helpommalla pääsee kun elää yksin ja ei tarvitse ottaa toista huomioon elämässään.
No tämä! Oma rauha on korvaamattoman arvokasta. Ei helpolla ota ketään toista sitä pilaamaan. t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ikäset ei kiinnostu, he haluavat perhe elämän minä en halua. haluan juoda ja pitää hauskaa
Nuoremmille naisille olet väärän ikäinen, eli vanha. Saman ikäiset taas tuskin haluaa vetää kännejä tai pitää sitä hauskana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se vastaus tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se vastaus tulikin.
Sellainen mies, joka on aina halunnut vain sen yhden, jonka kanssa viettää (jos mahdollista) vaikka koko loppuelämän, ei ole missään ikäluokassa suosittu.
Onneksi en ole alimman tason mies sanotaa näin suoraan, tienaan hyvin muutenkin töissä, monet ovat työttömiä ja eivät pääse töihin, siinäpä ihmiset haukkuu.
Toivottavasti aloittaja jää yksin, eikä koskaan löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Missä naisia voi nykyään hakea tanssimaan?
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla on jo :_D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla on jo :_D
Lopeta sitten tuo loputon vinkuminen ja näiden sysisurkeiden aloitusten vääntäminen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä nuorempana oli paljon kavereita ja naisiakin kavereita, jotenkin kaikki on hävinny tai parisuhteis tai muutenkin viettää perhe elämää. Kaikki on vähän muuttunut.
Normaalia vanhenemista. Ikävää tietysti, jos kovasti perhettä kaipaat, ja aiemmat suhteet ovat menneet myttyyn.
Normaaliälyinen N ei jaksa tyhjäpäistä jankka-allua, jolla koko pinnallinen/bimbo päänsisältö esillä tässäkin ketjussa.
Elokuun lopusta 2024 alkaen eli varsin tuoreesta kokemuksesta kysymys. Paikkoina vanhemman väen suosima Storyville ja myös Rymy-Eetu. Zetorin ja Kallen kävin katsomassa mutta eivät olleet minun makuuni ja vääränikäistä väkeä.
M59+