Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.
Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on kaikki tavalliset naiset vaikka työttömät ja köyhät?
Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?
Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.
Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari
Halvalla opelilla ajava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et jokapaikas on pinnallista paskaa. Naiset ajelee hienoilla autoilla. Marimekon laukut jne. Hohhoijaa. Etsivät prinssiä.
No ei sulla sitä syvällistäkään paskaa liene. Pipuli varmaan ja perunoita osaat keittää. Näillä nyt vaan ei pääse kenenkään sänkyyn.
Mee sä vaikka hakemaa ruokaa leipäjonosta luuseri työtön.
Menepä itse kairaamaan sitä pipuliasi siihen leipään. Turhaan naista vonkaat kun noin käyttäydyt.
Ei kiinnosta elämäntapatyöttömät luuserit
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla.
Huomiosi kiinnityy poikkeaviin yksilöihin ja olet sokea muille. Ei ole muiden naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Naiset ovat etäisiä ja heillä on "luotaantyöntävä" kehonkieli. Heidän ilmeet ja olemus oikein huutaa: älä lähesty minua, älä puhu minulle.
Niin miä pitäisi olla? Joku kedon kukka joka houkuttelee jokaisen siittimen 100km säteeltä siittämään itsen vai? Hah hah, hullu.
En usko että sun tarvitsee pelätä sitä, että joku haluaisi siittää sinut.
En koske rumaan ylipainoseen epäsiistiin naiseen joka ei ole naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa tutustua. Luultavimmin teet kardinaalimokan, eli lähdet lähestymään naisia, joista 1) oletat, että ovat sinkkuja 2) oletat, että voisitte sopia yhteen 3) teet ulkonäön pohjalta päätelmiä, vaikka, että alkaako tuo jutella 4) lähestyt, jos nainen antaa mielestäsi "olen kiinnostunut katseen" 5) ja muita turhia syitä,joita ei pitäisi edes tutustumisvaiheesa pohtia. Eli luultavimmin kotiat eetä perse edellä puuhun ja tietäähän sen, että sillä lailla mätkähtää naamalleen alas.
Lähde nyt harjoittelemaan vaikka sitä vieraalle hmiselle puhumista, olipa hän nainen tai mies ja tee sitä niin kauan, kun sinusta poistuu turha "skannailen mahdollisia morsioehdokkaita" harha ja "lähestyn vain niitä, joihin voisin romanttisesti rakastua" turhuus. Kaikki nuo tulee luonnostaan myöhemmin.
Olen tutustunut tai ollut tekemisissä 5 miehen kanssa tämän vuoden sisällä.
1. Mies joka ensi sananvaihdosta alkoi romantisoimaan ja laittelemaan viestejä käytännössä 24/7. Sitten kuitenkin jutustelun jatkuessa paljastui että onkin naimisissa ja omaa jotain sekopäisiä feissejä, missä naiset hukkuvat ja hän pelastaa heitä. H u l l u. Niin ja tietysti "vireillä oleva avioero" oli 100% naisen syy xD
2. Mies joka oli ottanut kaveriltaan koiran, koki äärimmäistä ahdistusta sen omistuspapereista, yritti saada sitä minun omistukseeni. MUTTA halusi kuitenkin LAPSIA!!! What a great dad he must be!! :D
3. Nuori, joka kirjoittaa yhden viestin per päivä ja joskus venyy päivien päähän.
4. Mies, joka alkoi vaatimaan fetissisisältöä ja yritti ostaa sitä minulta rahalla. Kohteli siis kuin h uoraa!
5. Toinen mies, joka yritti romantisoida jo kauan ennen ensitapaamista, ei uskonut ei:tä ja söpötti kuinka vaikeaa on nykyään päästä naimisiin, mutta toisin kuin 99% miehistä, hän aikoo tehdä sen Oikein ja onnistua siinä.
Voin vaan kuvitella mllaisia kultakimpaleita ne ovat, jotka eivät uskalla edes tulla esiin, vaan kyräilevät jossain pikku luolissaan, kun se esilläkin oleva tavara on tätä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa tutustua. Luultavimmin teet kardinaalimokan, eli lähdet lähestymään naisia, joista 1) oletat, että ovat sinkkuja 2) oletat, että voisitte sopia yhteen 3) teet ulkonäön pohjalta päätelmiä, vaikka, että alkaako tuo jutella 4) lähestyt, jos nainen antaa mielestäsi "olen kiinnostunut katseen" 5) ja muita turhia syitä,joita ei pitäisi edes tutustumisvaiheesa pohtia. Eli luultavimmin kotiat eetä perse edellä puuhun ja tietäähän sen, että sillä lailla mätkähtää naamalleen alas.
Lähde nyt harjoittelemaan vaikka sitä vieraalle hmiselle puhumista, olipa hän nainen tai mies ja tee sitä niin kauan, kun sinusta poistuu turha "skannailen mahdollisia morsioehdokkaita" harha ja "lähestyn vain niitä, joihin voisin romanttisesti rakastua" turhuus. Kaikki nuo tulee luonnostaan myöhemmin.
Olen tutustunut tai ollut tekemisissä 5 m
Niin joo ja ortodoksikristitty joka ei tuntenu jeesuksen opetuksia vaan yritti perustaa "kristityn perheen" jossa luetaan yhdessä raamattua ja pelätään jumalaa xD
Kyllä näitä pillun, seksipalvlujen ja vanhemmiten jopa kohdunvonkaajia riittää.
Varteenotettavin näistä oli rehellisesti tuo, joka pyysi seksuaailsia palveluksia rahaa vastaan. Hänessä oli paras hyöty-haittasuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Naiset ovat etäisiä ja heillä on "luotaantyöntävä" kehonkieli. Heidän ilmeet ja olemus oikein huutaa: älä lähesty minua, älä puhu minulle.
Niin miä pitäisi olla? Joku kedon kukka joka houkuttelee jokaisen siittimen 100km säteeltä siittämään itsen vai? Hah hah, hullu.
Aloitus on ilmoitettu asiattomaksi. Tarkoituksesi on päästä purkamaan vihaasi naisiin, jotka kertoo sulle totuuden. Olet siis incel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et jokapaikas on pinnallista paskaa. Naiset ajelee hienoilla autoilla. Marimekon laukut jne. Hohhoijaa. Etsivät prinssiä.
No ei sulla sitä syvällistäkään paskaa liene. Pipuli varmaan ja perunoita osaat keittää. Näillä nyt vaan ei pääse kenenkään sänkyyn.
Mee sä vaikka hakemaa ruokaa leipäjonosta luuseri työtön.
Menepä itse kairaamaan sitä pipuliasi siihen leipään. Turhaan naista vonkaat kun noin käyttäydyt.
Ei kiinnosta elämäntapatyöttömät luuserit
Mahtavaa! Jätä meidätsitten rauhaan. Vauva.fi:n saa kiinni kun painaa tuolla ylänurkassa olevaa x-nappulaa. Hauskaa työpäivää!!
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tuo tanssikurssijuttu tavallisena, ei-alfana miehenä? Suostuvatko tanssikursseilevat naiset helpommin seksiin ja parisuhteeseen kunnollisen miehen kanssa?
Miehen kanssa ehkä mutta ei sun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empiiriset havainnot osoittavat päinvastaista, mutta olen toki kiitollinen jokaiselle miehelle, joka EI yritä siittää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empiiriset havainnot osoittavat päinvastaista, mutta olen toki kiitollinen jokaiselle miehelle, joka EI yritä siittää minua.
Juuh, katkerat vanhat piiat jotka ulisevat vauva palstalla ovat epäilemättä ihan super suosittuja miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tällaisella naisella tekisit? Ottaisit vaimoksi vai? Vai yrittäisit käyttää ilmaishuorna ja haukkuisit päälle?
Ei me jaella teille enää yhtään mitään tai ketään, ja se johtuu vani omasta käytöksestänne.
Semmoselle voisi kelvata amis tavis duunari
Halvalla opelilla ajava mies.
Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen seurustelisi moisen luuserin kanssa kun pitkiä, menestyviä ja komeitakin miehiä on saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä nuorempana oli paljon kavereita ja naisiakin kavereita, jotenkin kaikki on hävinny tai parisuhteis tai muutenkin viettää perhe elämää. Kaikki on vähän muuttunut.
Eli toisiin naiset haluaa tutustua, ja sinuun he eivät halua tutustua. Vika in sinussa.
* on
juu no en tiedä kyllä mitä vikaa
Etsi osaava ppsykologija varaa aika. Siellä se selviää mikä on vikana. Tsemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, katkerat vanhat piiat jotka ulisevat vauva palstalla ovat epäilemättä ihan super suosittuja miesten keskuudessa.
Sinä aikamiespoikana et kelpaa sitten kellekään. Sun naisviha paistaa kauas. Se selviää heti kun avaat suusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutuimmat nimenomaan joutuvat kehittämään tehokkaimmat defenssit. Mutta menepäs nyt siitä työttömiä katkeria vanhapiikoja häiriköimästä, jahtaamaan niitä ihania naisia joita oikeati haluat! Moiccuuu!
Tämä on viimeinkin se ketju missä Allu kaikien vuosien jälkeen paljasti oman naismakunsa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010714925.html
Jos olet kyllästynyt suominaisiin, niin kokeile löytää thainainen.
Se on niinpäin, että suominainen on kyllästynyt tuohon ulisevaan aloittajaan.