Mummo jonotti pankkiin muiden vanhusten kanssa ja haastoi riittaa aspalle - nyt itkee yleisönosastolla
Kommentit (820)
Kaikki näistä Kareneista tykkäävät voivat toki perustaa oman pankin näille, jossa kahvilat, juoma-automaatit ja vessat. Varmaan tienaatte idealla. En tosin pidätä henkeä odotellessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt miksi ei nostanut rahaa pankkiautomaatista?
Kirjoitti kertoi tarvinneensa rahaa käteisostoa varten. Jos kysymyksessä on muutamaa satasta suurempi summa, niin sen nostaminen automaatista ei ole ihan yksinkertaista. Rajoitusten vuoksi tarvitaan monta nostokertaa useana eri päivänä.
Voit verkkopankissa määritellä ne rajat ihan itse, vaikka vaan hetkeksi ja sit palauttaa ne vanhat rajoitukset.
Vaikka omat nostorajat olisivat mitä et voi nostaa kuin 400 euroa kerralla automaatista.
Vierailija kirjoitti:
No totuus on se, että nuo Nordean asiakaspalvelupisteet vartijoineen ovat tosi outoja!
Hyvin outo. Saimme tutustua tähän viime kesänä, kun menimme ajanvarauksella pankkiin. Näimme pankin edessä ison lauman ihmisiä ja ihmettelimme että mikä tapahtuma on käynnissä. Pankin lukitun oven kahvaa kiskoessa meille sanottiin, ettei sinne pääse ennen kuin vartija tulee. Vartija tuli, kysyi kenellä ajanvaraus ja jos oli, niin pääsi etenemään tuulikaappiin saakka. Tuulikaapissa seisoskelun jälkeen vartija päästi pankkisaliin, ja sai mennä istumaan ja odottamaan vuoroaan. Sen panin merkille, että entisiin aikoihin verrattuna palvelu ei ollut kovin sujuvaa, koska virkailijalla oli ilmeisiä vaikeuksia asiamme hoitamisessa. Asia tuli kuitenkin mutkien kautta hoidettua. Eivät taida nämä pankkien ohjelmistot olla työntekijöillekään helppoja käsittää. Ajatelkaapa sitä, että nyt vaaditaan, että vanhankin ihmisen pitäisi kotonansa omilla laitteillaan pystyä sujuvasti hoitamaan pankkiasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minun rahat minun kiire. Minä tärkein
Hän puhui kylläkin monen ihmisten puolesta, käyttäen tietenkin omaa kokemustaan esimerkkinä. Ja käytti asiallista ilmaisua ja kieltä, toisin kuin ylläoleva alkeellinen pilkallinen kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näistä Kareneista tykkäävät voivat toki perustaa oman pankin näille, jossa kahvilat, juoma-automaatit ja vessat. Varmaan tienaatte idealla. En tosin pidätä henkeä odotellessa..
Onhan sellaisia pankkeja muualla maailmassa. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tarjota ylimääräisiä palveluja tai edes välttämättömiä mukavuuksia, kuten vessat tai vesipiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä uutta autoa saa ulos autokaupasta ennen kuin käsiraha on maksettu. Toki voi maksaa koko auton hinnan kerralla, mutta viisas ostaja testaa autoa ennen kuin maksaa koko hinnan.
Totta ihmeessä auto koeajetaan ennen kuin siitä maksetaan senttiäkään.
Tottakai uusikin auto koeajetaan, mutta tarkoitan useamman päivän käyttöä ennen koko kauppahinnan maksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui kylläkin monen ihmisten puolesta, käyttäen tietenkin omaa kokemustaan esimerkkinä. Ja käytti asiallista ilmaisua ja kieltä, toisin kuin ylläoleva alkeellinen pilkallinen kommentoija.
tai sinä :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sellaisia pankkeja muualla maailmassa. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tarjota ylimääräisiä palveluja tai edes välttämättömiä mukavuuksia, kuten vessat tai vesipiste.
ja niissä pankeissa on paljon korkeammat kuukausimaksut kuin suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mulle ei tuon mamman kirjoituksesta selvinnyt että miksi hän ei tilannut niitä rahoja valmiiksi samalla kun selvitti mistä käteistä voi nostaa, silloinhan hänen ei olisi tarvinnut keskustella tiskillä muuta sanoa hei ja että oli tilattu käteistä ja ojentaa henkkarit
toki jonottamaan olisi joutunut mutta vähemmän olisi joutunut keskustelemaan sen stressaantuneen virkailijan kanssa
Ei käynyt mielessä että ehkä sitä virkailijaa ei enää naurattanut siinä kohtaa kun on pyrkinyt hoitamaan työnsä nopeatahtisesti ja tää mamma alkaa aukomaan päätään asiasta johon se virkailija ei pysty vaikuttamaan kuten ei se hänen esihenkilönsäkään - koska päätökset tehdään jossain ihan muualla kuin siellä konttorissa
Totta kai he olisi pystyneet nostamaan vaik
nekin olisi voineet ottaa kotoa termariin kahvia ja pussiin pullaa ja laittaa ne rollaattorin kyytiin. rollaattori on muuten kätevä, kun siinä kulkee tuoli mukana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati asiakaspalvelijalta HYMYÄ, kauhistus mitä turhuuksia itsekkäät asiakkaat keksivätkään vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sinä :))
Johan olet nokkela! Ylin kommentoija pilkkasi fiksua kirjoitusta osoittaen oman typeryytensä. Tuo jolle vastasit "pilkkasi" juuri tuota ylemmyydentuntoista tyhmyyttä.
minä ainakin vaadin kuitin autokaupoista yksityisen kanssa. kuitista näkee, että raha on vaihtanut omistajaa, siitä näkee mistä syystä raha on vaihtanut omistajaa ja että minkä verran on vaihtanut omistajaa
kuitilla voi todistaa, että auto on maksettu.
Vai että kahvit termariin ja rollaattorilla pankkiin. Vessaan kun ei pääse niin vaippa housuihin tai sorsa mukaan. Vahva ja välittävä, rikas Suomi 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mulle ei tuon mamman kirjoituksesta selvinnyt että miksi hän ei tilannut niitä rahoja valmiiksi samalla kun selvitti mistä käteistä voi nostaa, silloinhan hänen ei olisi tarvinnut keskustella tiskillä muuta sanoa hei ja että oli tilattu käteistä ja ojentaa henkkarit
toki jonottamaan olisi joutunut mutta vähemmän olisi joutunut keskustelemaan sen stressaantuneen virkailijan kanssa
Ei käynyt mielessä että ehkä sitä virkailijaa ei enää naurattanut siinä kohtaa kun on pyrkinyt hoitamaan työnsä nopeatahtisesti ja tää mamma alkaa aukomaan päätään asiasta johon se virkailija ei pysty vaikuttamaan kuten ei se hänen esihenkilönsäkään - koska päätökset tehdään jossain ihan muualla kuin siellä konttorissa
hiukan ennen kuolemaansa isäni oli tuollainen "haluan puhua esimiehellesi" -tapaus, tai sitten saarnasi asiakaspalvelijalle siitä, että on vain
Sille asiakaspalvelijalle kannattaa valittaa liiasta jonotuksesta yms. Siitä se tieto kulkee ylemmäs sitä kautta, että henkilökunta uupuu valituksiin.
Eikö nuo valtaisat jonot kerro siitä että toisin kuin osa ketjussa uhoaa pankkipalveluille ja lisähenkilökunnalle olisi todellista tarvetta? Jos konttorissa asiointi olisi niin marginaalista kuin väittävät ei mitään jonoja ja tuntien seisomista olisi edes olemassa.
Ei sen asiakaspalvelijan ehkä kannata välittää asiakkaiden valituksia eteenpäin. Asia kääntyy vielä niin että itse on valittaja, hidas ja laiska työntekijä.
Mielipiteen kirjoittaja emerita professori ei kirjoituksensa perusteella vaikuttanut henkilöltä joka aina voidessaan huonosti/ollessansa hämmentynyt vaatisi saada puhua suoraan esihenkilöiden kanssa. Hän vaikutti teräväpäiseltä, ymmärtävältä ihmiseltä joka halusi puuttua epäkohtaan ja saada äänensä kuuluviin sille jolla todennäköisimmin on vaikutusvaltaa ja viedä asiaa oikeasti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja niissä pankeissa on paljon korkeammat kuukausimaksut kuin suomessa
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Saati asiakaspalvelijalta HYMYÄ, kauhistus mitä turhuuksia itsekkäät asiakkaat keksivätkään vaatia.
Tuo hymyttömyys tarkoittaa yleensä sitä, että työympäristö ei ole mitenkään mukava ja usein se johtuu esimiesten huonoista johtamistaidoista.
Oikeasta asiastahan tässä valitetaan. Meillä Prisman yhteydessä oleva S-pankki jonotuttaa asiakkaita samaan malliin. Koskaan ei ole toimintaa kaikissa palvelupisteissä. Välillä yksi pankkivirkailija poistuu varmaankin syömään eikä kukaan tule tilalle vaikka tupa on täynnä asiakkaita. Eikä tarvi tulla sanomaan, että täytyyhän ihmisen syödä. Tämä on järjestelykysymys joka voidaan hoitaa jos tahtoa on. En tiedä mikä tähän auttaa, mutta toivon, että tulee joku toimija, joka pakottaa pankit kilpailemaan tälläkin saralla.
hiukan ennen kuolemaansa isäni oli tuollainen "haluan puhua esimiehellesi" -tapaus, tai sitten saarnasi asiakaspalvelijalle siitä, että on vain yksi kassa auki ja hrveä jono tässä. Vähän voimnista riippuen: jos oli heikko olo, niin raivosi enemmän (raivosi siis tuossa tarkoittaa vain tuollaista "vaadin saada puhua esimehelle nyt, missä hän on, hakekaa paikalle, minä olen asiakas" tyyppistä). Onneksi isäni oli myös puolikuuro, joten kun hän sai asiansa sanottua jä lähti ostoksille ostoskärryjensä kanssa, nin minä huikkasin nopeasti asiakaspalvelijalle kiitos ja anteeksi ja selitin, että johtui isän heikosta voinnista, älkää missään nimessä ottako henkilökohtaisesti. usein sain kiitokset ja hymyn ja selityksen siitä, että ei ollut ainoa, että ihan ymmärrettävää, että heikossa kunnossa oleva vanhus ärtyy jonottaessa. Kerran jäin isälleni kiinni, kun näki, että sanoin jotain asiakaspalvelijalle hymyillen ja tivasi, että mitä sanoit. Kerroin, että kysyin häneltä milloin täällä on vähiten ruuhkaa ja jaoin tietoni isälleni. Hän oli yllättyneen oloinen, että miten hän ei tajunnut kysyä tuollaista. Hän sitten alkoi asioimaan asiakaspalvelussa noina aikoina.