Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo jonotti pankkiin muiden vanhusten kanssa ja haastoi riittaa aspalle - nyt itkee yleisönosastolla

Kommentit (820)

Vierailija
221/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteinen ei ole katoamassa mihinkään, joten olisi kyllä asiallista pankin puolesta hoitaa nuo asiat kuntoon.

Käteinen on katoamassa kuten videovuokraamot. Sinun on vaan hyväksyttävä se. 

:DDD

222/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyvä Röhvessöri ei saanut punaista mattoa ja kumarruksia, kauheaa!

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt miksi ei nostanut rahaa pankkiautomaatista?

Nosti rahaa käteiskauppaa varten. Nostapa automaatista vaikka 20 000 autoa varten. Aikaa kuluu vähintään koko päivä koska vaatii 50 nostokertaa. Jos käyttää samaa automaattia niin alkaa moni epämääräinen ihminen kiinnostua.

On todella asiallinen syy kyseenalaistaa tuollaiset käteiskaupat. 

Ei kai käteiskauppa ole kielletty. Käteiskaupasta voi tehdä lailliset kauppakirjat ja maksuista kuitit. 

Sukulainen myy autoja Ruotsista Suomeenkin .EI SAA OTTAA KÄTEISMAKSUA ja Suomen pankki kieltäytyi laittamasta miehen tilille rahat,  kuittiakin vastaan kieltäytyivät. 

Näkispä joskus käteiskaupasta tehdyn kuitin yksityishenkilöillä! Ihanko Paragon-lomakkeella ja kalkkeripaperilla? 😆🤣

Vierailija
224/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteinen ei ole katoamassa mihinkään, joten olisi kyllä asiallista pankin puolesta hoitaa nuo asiat kuntoon.

Ei todellakaan ole katoamassa, eikä nuo ole millään tavalla verrattavissa.

Vierailija
225/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tunnutaan täällä  puolusteltavan pankkien röyhkeää ja piittaamatonta ja lähes olematonta asiakaspalvelua. Ihmisiä kyykytetään. Rahat kyllä kelpaa, niin yhteiskunnan valtavat pankkituet kuin asiakkaiden,  mutta  asiakkaat vain "tuovat hiekkaa konttorin lattialle". Aivan turhia. 

Ja haukutaan kovasti ikä-ihmisiä.  Ettekö huutelijat ymmärrä, että aika on suuri tasa-arvoistaja. Kaikista teistäkin tulee vanhoja ja ikä ja terveys tuovat monenlaisia haasteita. Jos hyvin käy. Tietysti on toinenkin vaihtoehto... 

Samaa ajattelen. Vanhus on nykyisin lähes  haukkumasana. Eivätkö tyypit tajua, että se on heidän omakin tuleva osansa. Elleivät delaa nuorina.

Soveltavatkohan samaa törkeää kieltä ja asennetta  sitten myös itseensä.

Vierailija
226/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minun rahat minun kiire. Minä tärkein

Koska minä olen sentään rohvessoori, ymmärsitkö, MINÄ!

Kerro nyt vapasti. mikä sinua tässä jutussa ihan oikeasti ärsyttää? Sekö, että et ole ikinä itse päässyt asioimaan pankin konttoriin?

ai teillä mummoilla pankkikonttoriin meno on oikein pääsemistä? 😆

Täytyy kato päästä juttelemaan. Samasta syystä monet mummot soittelee jopa 112:een. 

Vierailija
227/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nordeassa asioidessani (oli varattu etukäteen aika minulle), ihmettelin miten paljon väkeä täällä on konttorissa. Asiakaspalvelijani kertoi, että johtuu siitä, että tänään on maksettu eläkkeet. Joka kuukausi eläke- ja muina tukipäivinä knttorit ruuhkautuu kun ihmiset yrittää päästä heti nostamaan kaikki rahat tililtä käteiseksi. Virkailija sanoi, että kunpa he opettelisivat käyttämään pankkikorttia ja rahannostoautomaattia nyökäten pankin  ovea kohti ja sanoen, että siinäkin yksi ihan lähellä ja jos on jonoa, niin siinä on yhden jono. 

Vierailija
228/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa seuraavalla kerralla kaupassa vaatia tuolia kassajonoon ja vesitarjoilun.

Vierailija
229/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Röyvä Röhvessöri ei saanut punaista mattoa ja kumarruksia, kauheaa!

OLen aina pitänyt sinun kommenteista mutta tämä ampui yli. 

Vierailija
230/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pankki ei ole kyllä asiakkaiden janosta vastuussa. Etenkin jos pyörällä menee, kannattaa ottaa ihan oma vesipullo mukaan.

Ja vessakin pitäisi nyt rakentaa noihin tiloihin 🙄

JA JONOTUS PITÄISI TOIMIA NIIN ETTÄ EI TARVI TUNTIKAUPALLA SEISTÄ JANOISENA JA PISSAHÄTÄISENÄ. 

PAKKO USKOA!

Vierailija
231/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole katoamassa, eikä nuo ole millään tavalla verrattavissa.

Kyllä se katoamassa on sillä käteinen on ehdottomasti ja täysin kiistämättä rikollisten käyttämä maksumuoto. 

Vierailija
232/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettäisiin edelleen esiteollisella kaudella jos nämä mummot ym valittajat saisivat päättää asioista. Onneksi tämä kaikki ovat tasa-arvoisia ja kaikilla samat oikeudet asenne alkaa murtumaan siellä sun täällä vähitellen.

Vierailija
233/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei hakenut automaatista?

Ei uskalla käyttää mitään teknistä laitetta. 

Ai että professorisihminen pelkäisi kaikkia mahdollisia teknisiä laitteita? Seuraava vitsi, kiitos.

Eipä osaa antaa palautetta pankille verkkopankin viestillä, kuten selväksi kävi. Vaati huutaen että VAADIN SAADA PUHUA ESIMIEHELLENNE!!!!

Monesti se heti asiaan reagoiminen auttaa ihan oikeasti. Jos jättää palautteen verkkopankissa viestillä, sinne se jää hautautumaan muiden palautteiden sekaan, varsinkin jos on kyse risuista asiakaspalvelusta.

Vierailija
234/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida äo olla kovin korkea?

Vierailija
235/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei hakenut automaatista?

Ei uskalla käyttää mitään teknistä laitetta. 

Ai että professorisihminen pelkäisi kaikkia mahdollisia teknisiä laitteita? Seuraava vitsi, kiitos.

Eipä osaa antaa palautetta pankille verkkopankin viestillä, kuten selväksi kävi. Vaati huutaen että VAADIN SAADA PUHUA ESIMIEHELLENNE!!!!

Aivan OIKEEN! Ei verkkopankki osaa keskustella. 

Mun verkkopankkiviesteihin vastaa kyllä ihan oikea ihminen 

No, jos pidät tekoälyä oikeana ihmisenä. Ne vastaukset ovat automaattivastauksia 

Vierailija
236/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt miksi ei nostanut rahaa pankkiautomaatista?

Nosti rahaa käteiskauppaa varten. Nostapa automaatista vaikka 20 000 autoa varten. Aikaa kuluu vähintään koko päivä koska vaatii 50 nostokertaa. Jos käyttää samaa automaattia niin alkaa moni epämääräinen ihminen kiinnostua.

On todella asiallinen syy kyseenalaistaa tuollaiset käteiskaupat. 

Ei kai käteiskauppa ole kielletty. Käteiskaupasta voi tehdä lailliset kauppakirjat ja maksuista kuitit. 

Sukulainen myy autoja Ruotsista Suomeenkin .EI SAA OTTAA KÄTEISMAKSUA ja Suomen pankki kieltäytyi laittamasta miehen tilille rahat,  kuitti

Ai eikö muihin maihin saakaan sinun mielestä myydä. Oletko kuullut kirjanpidosta ? 

Vierailija
237/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pankki ei ole kyllä asiakkaiden janosta vastuussa. Etenkin jos pyörällä menee, kannattaa ottaa ihan oma vesipullo mukaan.

Ja vessakin pitäisi nyt rakentaa noihin tiloihin 🙄

JA JONOTUS PITÄISI TOIMIA NIIN ETTÄ EI TARVI TUNTIKAUPALLA SEISTÄ JANOISENA JA PISSAHÄTÄISENÄ. 

PAKKO USKOA!

Panokset kovenee - ahne sukupolvi on ottanut jo aakkoslukon käyttöön.

Vierailija
238/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö käteisnoston konttorista voi tehdä myös ajanvarauksella ettei tarvitse jonottaa? Vai onko Nordealla ollut niin vähän väkeä että neuvoneet puhelimessa jonottamaan?

Vierailija
239/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ne emeritat ovat tällaisen Suomen äänestäneet. Nauttikoot nyt.

Olet oikeassa.Äänestämällä vasemmistoa ja vihreitä on tämä lopputulos. Mutta emme tiedä ketä hän äänestää. 

Kamalaa haukkumista ja ikärasismia täällä. 

Kaikki eduskuntapuolueet ovat osallistuneet Suomen tuhoamiseen jo vuodesta 1990, eikä loppua näy.

Mitä on tuhottu, paitsi nyt Orpon kaudella kansantalous?

NL hajosi, eikä mikään persujen kiukuttelu saa sitä takaisin. Yrittäkää jo päästä irti idänkaupasta, se on mennyttä. Putin on Suomen vihollinen.

Vierailija
240/820 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minun rahat minun kiire. Minä tärkein

Koska minä olen sentään rohvessoori, ymmärsitkö, MINÄ!

Kerro nyt vapasti. mikä sinua tässä jutussa ihan oikeasti ärsyttää? Sekö, että et ole ikinä itse päässyt asioimaan pankin konttoriin?

ai teillä mummoilla pankkikonttoriin meno on oikein pääsemistä? 😆

Täytyy kato päästä juttelemaan. Samasta syystä monet mummot soittelee jopa 112:een. 

-----------Ne jotka eniten rasittavat on yksinäiset nuoret jotka voivat huonosti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi