Miten tehdä naiseen vaikutus?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla älykäs eli ei persu.
Olipas ironinen kommentti ìdiootilta.
Hän onkin vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatialla, kuuntelemalla aidosti, kyselemällä hänen elämästään ja toiveistaan. Ystävällisyydellä, joka ulottuu muihinkin kuin häneen.
Höpöhöpö, naiset haluaa jännäjannen.
Niinhän sä luulet pöljä
Riski,rikas ja hyvä kuski, niiku mä,
T.Jamppa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ammatti kuten insinööri, lääkäri tai lentäjä.
Ei auta yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Dick pic toimii aina.
Joo, toimii yhtä hyvin kuin pieru
Iso kulli, tekee vaikutuksen.
T.Sonja
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hajuvesi, ei liian päällekäyvä. Joku harvinaisempi "niche"tuoksu, jonka yhdistää heti sinuun. Laaja tietämys jostakin spesifistä aiheesta.
Laaja tietämys jostakin spesifistä aiheesta... mä tiedän älyttömän paljon Star Wars elokuvista. Olen katsonut ne kaikki moneen kertaan ja mulla on ne vhsllä, dvdllä, blueraylla. Eli yksi kohta kahdesta "check" . Vielä toi harvinaisempi tuoksu, hmmm. jos hieroo vademeecumia naamaan. Nonniin, se on siinä. Naiset, olkaa valmiina.....ou yeah,
Kumma homma miten joillakin pitää vosujen perään vonkua...
Koulussako se on opetettu, että parisuhde on elämän tarkoitus?
Vai yksinäisyyttäkö sillä yritetään torjua?
Sanonpa vaan, että joka iikka on aivan yksin oman päänsä sisällä. Aina. Ihan aina. Parisuhde ei sitä faktaa muuta tai poista millään tavalla. Ja ennen pitkää käytännössä kaikki parisuhteet kuitenkin happanee. Se on nähty niin miljoona kertaa. Parempi siis hyväksyä, että kaikki ovat yksin. Vaikka olisivat parisuhteessa. Tai vaikka olisivat siamilaisia kaksosia. Heilläkin on erilliset aivot. Sen kun huomaa ja ymmärtää, niin sen jälkeen voi olla aidosti itsenäinen - ja iloinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Riski,rikas ja hyvä kuski, niiku mä,
T.Jamppa
Ei auta et ole naamasta minkään näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatialla, kuuntelemalla aidosti, kyselemällä hänen elämästään ja toiveistaan. Ystävällisyydellä, joka ulottuu muihinkin kuin häneen.
Höpöhöpö, naiset haluaa jännäjannen.
Sittenhän sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla älykäs eli ei persu.
Tää on poijat se perusta jota ilman kaikki romahtaa tai vajoaa saveen.
Sen päälle voi sitten rakentaa lisää.
Leveile rahoillasi, niin saat tradwife/golddiggerin. Ainakin hetkeksi.
Hanki musta Amex ja vilauttele sitä baarissa niin naisia on jonossa
Tee jotain muuta kuin trollaat netissä. Naiset näkee miehestä samantien kaiken tarvittavan. Treenaa, kehitä itseäs. Älä ole se verkkapeke joka istuu kaiket päivät tietokoneella trollaillen ja välillä kaljaa juoden. Se on hyvä alku
Vierailija kirjoitti:
Tätä odotan mieheltä, ja vaikutuksen tekee jos hän on lisäksi antelias ja näyttää kuinka paljon arvostaa minua.
Se riippuu naisesta. Minuun tekee vaikutuksen: hyvät käytöstavat, hyvät elämäntavat, ei käytä Alkoa, on vastuullinen omasta elämästä ja tunne-elämästä, seisoo omilla jaloilla, osaa tuntea myös vihaa ja surua.
Pieru
Mitä mehukkaampi sen parempi, saa olla hieman märkä.
-Irmeli
Älä ainakaan mutise. Äläkä nillitä. Äläkä itke tekoitkua. Äläkö lyö naista selkään tai muuallekkaan. Äläkä väheksy, dissaa, arvostele naista. Äläkä anna käsitystä että tykkäät katsella pikkutyttöjä ja ahdistella nuoria tyttöjä kännissä. Äläkä jää ahdistelemaan, vainoamaan, stalkkaamaan, kiusaamaan ja tekemään ilkivaltaa naista kohtaan jos hän ei halua tutustua suhun paremmin.
Persun pökäle.