Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus perhe-elämään

Vierailija
10.08.2025 |

Oletteko joskus niin ahdistuneita kaikkien vaatimuksista teitä kohtaan kotona, että huimaa ja on vaikea hengittää? Että haluaisi erota ja vaan jättää kaikki, jotta saisi oman elämän takaisin? Ja joku puhuu teille koko ajan. Silloinkin kun pureskelette ruokaa suussa, niin pitäisi rupatella miehen kanssa, koska hän nyt vaan sattuu olemaan juuri silloin rupattelutuulella. Tuntuu etten kestä enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tuollaista ole ollut. Pitäisiköhän sun ottaa aikalisä ja miettiä onko tuo sellaista elämää mitä haluat elää loppuelämäsi?

Vierailija
2/6 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän ollut siihen entiseenkään elämään tyytyväinen, kun päätit perheen hankkia.

Vierailija
4/6 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja olen ahdistunut, mutta jo ihan pelkkiin parisuhteen sosiaalisiin vaatimuksiin. Kesäloma sai omat hermot ihan totaalisen pingottuneeksi, kun koko neljä viikkoa oltiin lomalla yhtä aikaa. Vaikka puoliso olisi muutamankin tunnin pois, tai minä kotoa, niin ahdistun jo valmiiksi, että ehdinhän rentoutua yksin ollessani riittävästi.

En pysty selvittämään ajatuksiani jos vieressä on koko ajan joku odottamassa minulta jotain; suunnitelmia, seuraavia liikkeitä, yhdessä tekemistä tai keskusteluseuraa.

Vierailija
5/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aivan samanlainen tilanne. Olisin halunnut kävellä ovesta ulos pakoon perhehelvettiä tulematta takaisin. Ahdistus oli valtavaa, olin kuin nurkkaan ahdistettu villieläin. Minulla tosin todettiinkin sitten vakava masennus. Mutta ymmärrän ap sinua varsin hyvin.