Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.

Ai nyt katse onkin vihreää valoa ja ilmaisee kiinnostusta? Kiva tietää, että 9/10 vastaantulevasta naisesta haluaisi minua. 

Vierailija
42/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.

Ai nyt katse onkin vihreää valoa ja ilmaisee kiinnostusta? Kiva tietää, että 9/10 vastaantulevasta naisesta haluaisi minua. 

Tuskin nyt satunnainen vastaantulija joka kerran katsoo. Mutta jos saman ihmisen kanssa on aina silmäpeliä niin silloin voit olettaa että nainen on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät silmäpelin ja satunnaisen katseen eron?

Vierailija
44/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt satunnainen vastaantulija joka kerran katsoo. Mutta jos saman ihmisen kanssa on aina silmäpeliä niin silloin voit olettaa että nainen on kiinnostunut.

Olen joskus tehnyt aloitteen tällaiselle hyvänpäiväntutulle, joka aina tapitti minua, kun olin samassa tilassa, Välillä myös jotain juteltiin. Eipä ollut kiinnostunut. Uskottelin itselleni että kyllä, kaikki kiinnostuksen merkit, ne stereotyyppiset, ovat ilmoilla. 

Vierailija
45/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot kaksi kertaa? Wau. Vai onko tämä taas niitä naistenlehtien "jos hän katsoo sekunnin päästä sivuun ja sitten uudelleen, hän haluaa lapsen kanssasi" -juttuja?

Vierailija
46/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku katkera mies tuli linjoille. Silmäpeli on tosiasia monien kohdalla, oli se sinulla sitten onnistunut tai ei.

Vierailija
47/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot kaksi kertaa? Wau. Vai onko tämä taas niitä naistenlehtien "jos hän katsoo sekunnin päästä sivuun ja sitten uudelleen, hän haluaa lapsen kanssasi" -juttuja?

Miksi äksyilet?

Vierailija
48/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vattuakos siinä illistelet" on lyömätön avaus.

Vierailija
49/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Ah kuinka helppoa vapauttaa itsensä vastuusta.

Vierailija
50/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku katkera mies tuli linjoille. Silmäpeli on tosiasia monien kohdalla, oli se sinulla sitten onnistunut tai ei.

Näin on, silmäpelissä kumpikin osoittaa kiinnostusta toiseen eikä se jatku loputtomiin vaan toinen tulee yleensä tekemään aloitteen jos kiinnosti tarpeeksi ja  silloinkin se on yleensä jotain neutraalia alkuun...

Vierailija
51/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onks tulta?" Sano tuo.

Entä jos ei polta.

"löytyykö liekkii, löytyykö tulta?"

Vierailija
52/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet puhumaan sille ihmiselle.

Vierailija
53/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

ilmeisesti hän on kuitenkin tyytyväinen toimintatapaansa

Vierailija
54/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Olisipa muutkin ongelmat elämässä helppo ratkaista siten, että joku muu aina hoitaa homman.

Vierailija
55/165 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Olisipa muutkin ongelmat elämässä helppo ratkaista siten, että joku muu aina hoitaa homman.

Aivan oikein😎

Vierailija
56/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelet luo/menet viereen istumaan, alat jutella ystävällisesti. 

Kenenkään viereen ei istuta luvatta.

Ootko ap autisti? Hanki toimintaterapiaa, että opit edes esittämään normaalia.

Vierailija
57/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista aivokääpiö paska.

Vastaantulijan katse ei ole mitään vtun silmäpeliä.

Vierailija
58/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dickpic

sehän on rikos

No sitten pussypic, se sentään on laillista!

Vierailija
59/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Ihan tiedoksi: ällöttäviä tyyppejä vilkuillaan siinä toivossa, että ne häipyy. Ja peläten, ettei ne tajua häipyä.

Myös miehet tekee näin. Onko sulla "flirttiä" ja "silmäpeliä" siis miestenkin kanssa? Unohda mulkoilu, se ei johda kuin turpasaunaan.

Tuo on ällöttävää, vanhentunutta setämiessanastoa. Mummon kellaripoika asualla, Hertta-sarjan spämmääjä? Et tosiaan ole normaali.

Vierailija
60/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silmäpelin jälkeen se suu olisi hyvä saada auki.

Eikä niin, että se suu jää vain ammottamaan hölmönä, vaan sieltä pitäisi tulla ulos jotain edes vähän järkevää puhetta, eikä jotain: "ööh", "uuh", "tota", "hmm", "lääh", "puuh".

Kyllä se siitä!

Varsinkin tärkeää olisi saada sanottua "LÄÄH PUUH!, IINES! HAE KIIMAKAMAT!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi