Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormipeliin

Vierailija
162/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jokin aika sitten hyvin ihastunut yhteen mieheen työpaikallani ja toisinaan oli yhteisiä työasioita hänen kanssaan ja sitten tätä silmäpeliä eli ihan selvää flirttiä välillämme. Tein lopulta aloitteen, mutta hän ei ollut kiinnostunut, mikä yllätti hänen aiempaan käytökseensä nähden.

En ihastu helposti ja en ole mielestäni niin hölmö, että tulkitsisin katseet väärin, mutta niin vain pakit tuli ja sikäli hyvä, että sain lopullisen selvyyden ja asialle pisteen. 

Kannustan tekemään aloitteen, koska tilanteen epätietoisuus vie ennen pitkää liikaa energiaa.

Olikohan tämäkin "aloite" pelkkä katse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat vain kiltisti että mies lähestyy. Älä vahingossakaan tee itse aloitetta.

Minä erehdyin tekemään aloituksen, siis annoin vinkin, mutta mies taisi pelästyä.

Tunnen siis jo pitkältä aikaa erään miehen. Hän on jäänyt leskeksi jo kauan sitten. Tunsin hänen vaimonsakin ja muun perheen. Mies on jutellut minulle elämästään ja aikuisista lapsistaan jne. kuten minäkin. Hän tulee aina minun luokseni juttelemaan kun näemme , siis ei kummankaan kotona. Joskus kun itse olen lähdössä ja lopettamassa juttelua niin alkaa vielä jotain asiaa ikäänkuin haluten pitkittää. Olen kuunnellut ja yrittänyt ottaa selvää onko tuo kohteliaisuutta vai muutakin. Kerran sitten kun taas  juttelimme niin kun tein lähtöä niin sanoin, että tule joskus kahville, siis päivällä, olisi kiva jutella rauhassa kun on yhteisiä puheenaiheita. Hän meni hämilleen, mutta ei kieltänyt eikä myöntänyt. Sanoi jotenkin, että kunhan tästä saa itsensä liikkeelle. 

Nyt kun olemme nähneet niin tulee edelleen luokseni juttelemaan. Pelkäsinkin, että alkaako vältellä, mutta ei. Kahvilletuloa emme ole kumpikaan ottaneet esille. Joskus harmittelen miksi kysyin. Olisiko halunnut itse edetä tai eikö ollutkaan siten kiinnostunut. 

Vierailija
164/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aikaa sitten talvilavapaikassa tansseissa.

Ilta oli nuori ninpä suuntasin ravintolan puolelle ottamaan "yhdet neuvoantavat".

Eipä ollut montaa asiakasta ravintolassa siinä vaiheessa.

Pöytäni ääreen asteli "ihan ihmisen" näköinen leidi ja kysyi, onko tässä tilaa?

Siinä sitten juttelimme kohteliaasti niitä näitä yhtyeestä ja tanssipaikasta.

Kunnes salin puolelta lävähti yhtyeen soittamana Tangokavaljeeri.

Ihan kun yhteisestä sopimuksesta katsoimme toisiamme silmiin ja nousimme samantien ylös. Suuntana tanssiparketti.

Tangokavaljeerin sanojen mukaan hän oli yhden illan kavaljeeri.

Vierailija
165/165 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Se on miehen tehtävä. Imartelevampaa niinpäin kuin naisen tyrkyttää itseään / nolata itsensä 

Voi nainen mennä juttelemaan. Mistä mies muuten tietää, että nainen on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän