Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.

Ai nyt katse onkin vihreää valoa ja ilmaisee kiinnostusta? Kiva tietää, että 9/10 vastaantulevasta naisesta haluaisi minua. 

Kai ymmärrät silmäpelin ja satunnaisen katseen eron?

Katsot kaksi kertaa? Wau. Vai onko tämä taas niitä naistenlehtien "jos hän katsoo sekunnin päästä sivuun ja sitten uudelleen, hän haluaa lapsen kanssasi" -juttuja?

EN tiedä kun en niitä lue. Miksi sinä luet, kellarinössö?

Maailman paras ohje: unohda naiset. Kohtele kaikkia kuin kohtelet miehiä. Ilman pillunkiiltoa mulkosilmissäsi. Yrittäen olla ärsyttämättä ja muistaen, että muut on enemmän arvoisia kuin sinä.

N

Vierailija
62/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla:

- voitko lopettaa tuijotuksen.

- onko asussani jotain outoa vai oletko vaan epäkohtelias?

- toivottavasti et flirttaile kanssani, sillä en ole sinusta kiinnostunut.

Ongelmallisia nämä keissit tosiaan kun toinen saattaa flirtata täysillä kun toinen on hädin tuskin olemassa. Siellä rakentelee omia pikku psykoosejaan jostain seksifantasioista, kun nainen hädin tuskin huomaa toisen olemassaoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Ah kuinka helppoa vapauttaa itsensä vastuusta.

Vastuusta panna? Ei tietääkseni kuulu sellainen kansalaisvelvoitteisiin ja on myös ihmisoikeuksien vastainen.

Itse samoilla linjoilla. Mies joko onnistuu vokottelussa tai ei. Itsellä kriteeri on empire state buildingin korkuinen verrattuna näihin yritelmiin silmäilemällä päästä panemaan. Lol!

Vierailija
64/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Ah kuinka helppoa vapauttaa itsensä vastuusta.

ilmeisesti hän on kuitenkin tyytyväinen toimintatapaansa

Näköjään. Olisipa muutkin ongelmat elämässä helppo ratkaista siten, että joku muu aina hoitaa homman.

Ovathan ne. Mitään ei tapahdu jos kukaan ei "aloita" mitään = ongelmaa ei ole. Jos sinun pikku kuupassasi on joku ongelma niin se on ihan vaan sinun ongelmasi.

Vierailija
65/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin läppä tuo että "silmäpelin" etenemisen puute olisi joku ongelma. Suurimmalle osalle naisista se eteneminen on nimenomaan se ongelma: häirintää. Joku seksuaalista tai sitten piiloseksuaalista.

Vierailija
66/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Miksi nainen olisi kiinnostunut siittäjästä? 

Vierailija
67/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan juuri niinkuin naiset yleensäkin tekee eli et YHTÄÄN MITÄÄN. Jos mies rohkaistuu ja tulee juttelemaan niin otat " tonnin seteli"- katseen etkä ole huomaavinaan.

Vierailija
68/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.

Ai nyt katse onkin vihreää valoa ja ilmaisee kiinnostusta? Kiva tietää, että 9/10 vastaantulevasta naisesta haluaisi minua. 

Tietenkin katse on yksi mahdollinen merkki kiinnostuksesta. Onko joku väittänyt ettei olisi?

Vierailija
69/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut ja itsevarma. Kiinnostunut ja ujo ei tee, jos siis kyseessä on vain silmäpeli, eikä mitään olla koskaan jutusteltu. Itse olen pitänyt vuosien silmäpeliä eri naisten kanssa. 

Vierailija
70/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä pillua seuraavan kerran kun mies katsoo, niin sitten hän ymmärtää lähestyä.

Vierailija
71/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt satunnainen vastaantulija joka kerran katsoo. Mutta jos saman ihmisen kanssa on aina silmäpeliä niin silloin voit olettaa että nainen on kiinnostunut.

Ei voi. Ihan tiedoksi: ällöttäviä tyyppejä vilkuillaan siinä toivossa, että ne häipyy. Ja peläten, ettei ne tajua häipyä.

Myös miehet tekee näin. Onko sulla "flirttiä" ja "silmäpeliä" siis miestenkin kanssa? Unohda mulkoilu, se ei johda kuin turpasaunaan.

Tuo on ällöttävää vanhentunutta setämiessanastoa. Mummon kellaripoika asualla, Hertta-sarjan spämmääjä? Et tosiaan ole normaali

Mikäs sinua risoo 😂 Et vissiin ole itse kovin haluttua seuraa, jos sinua vilkuillaan vaan siinä toivossa että häivyt. Normaaleilla ihmisillä on kyllä ihan sitä flirttiä ja silmäpeliäkin.

Vierailija
72/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla:

- voitko lopettaa tuijotuksen.

- onko asussani jotain outoa vai oletko vaan epäkohtelias?

- toivottavasti et flirttaile kanssani, sillä en ole sinusta kiinnostunut.

Ongelmallisia nämä keissit tosiaan kun toinen saattaa flirtata täysillä kun toinen on hädin tuskin olemassa. Siellä rakentelee omia pikku psykoosejaan jostain seksifantasioista, kun nainen hädin tuskin huomaa toisen olemassaoloa.

Et taida sinäkään ymmärtää silmäpelin/flirtin ja yksipuolisen töllötyksen eroa. Ei kiinnostaisi nyt tällaiset vastaukset vaan vastaukset ihan niiltä jotka taitavat silmäpelin ja ovat onnistuneesti edenneet siitä. Ap 

Vierailija
73/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin läppä tuo että "silmäpelin" etenemisen puute olisi joku ongelma. Suurimmalle osalle naisista se eteneminen on nimenomaan se ongelma: häirintää. Joku seksuaalista tai sitten piiloseksuaalista.

Jäkä jäkä

Vierailija
74/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan laita hänelle henkilökohtaista viestiä jossain muodossa? Tekstiviesti, kirje, sähköposti jne. 

Vierailija
75/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan n.ssia kanssasi!. Näin ei synny mitään väärinkäsityksiä.

Vierailija
76/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko häntä vai onko joku ihan tuntematon tyyppi, jonka kanssa näette usein jostain syystä? Mulla oli tämmöinen jälkimmäinen tapaus. Nähtiin muutaman kerran viikossa aamulla matkalla töihin. Silmäpeli oli aluksi pientä vilkuilua, sitten muuttui sellaiseksi, että suunnilleen tuijoteltiin toisiamme koko matkan, kunnes meni jopa siihen, että vilkutettiin heipat ja mies muutaman kerran sanoikin mulle jotain, jos oli tarpeeksi lähellä. Tuosta rohkaistuneena kerran sitten kirjoitin mun puhelinnumeron paperilapulle, kävelin hänen luokseen, annoin lapun ja sanoin, että laita viestiä jos haluat. Ei se koskaan laittanut, olikin varattu, mutta tuli seuraavalla kerralla juttelemaan ja jutellaan edelleen jos nähdään ja meistä tuli vähän niinkuin kavereita. En kadu, että annoin numeroni, koska muuten olisin varmaan ikuisiksi ajoiksi jäänyt miettimään, että mitä jos...

Vierailija
77/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ympäristöstä? Jos kyse on ihmisestä jonka kanssa oleillaan samassa paikassa, niin yleensä kai sitä aletaan kulkea vähän liian läheltä toista, niin että kyljet vahingossa hipaisevat. Siinä sitten tuntee, vetäytyykö toinen pois vai antaako hipaisun tapahtua.

Vierailija
78/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.

Ei. Ei mitään kahvikutsua heti ensimmäisessä lauseessa vaan jotain neutraalimpaa.

Niinpä. Jos flirtti johtaa suoraan treffikutsuun, niin tunnelmat saattavat rysähtää raskaasti. Siitä nimittäin tulee helposti tunne, että toisella on vain kiire saada joku treffeille ja nais- (tai mies-)ystävä, eikä hän ole erityisemmin kiinnostunut juuri minusta. Eri asia sitten jos toisen tapaa nopeassa tilanteessa, jonka jälkeen on äärimmäisen epätodennäköistä enää koskaan tavata tätä ihmistä. Silloin on tietysti toimittava nopeammin.

Vierailija
79/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa naisten tulla miesten luo juttelemaan jos haluavat.

He ovat lähtökohtaisesti valinneet karhun, joten ei kannata miesten mennä pelottelemaan naisparkaa.

Vierailija
80/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät silmäpelin ja satunnaisen katseen eron?

Katsot kaksi kertaa? Wau. Vai onko tämä taas niitä naistenlehtien "jos hän katsoo sekunnin päästä sivuun ja sitten uudelleen, hän haluaa lapsen kanssasi" -juttuja?

EN tiedä kun en niitä lue. Miksi sinä luet, kellarinössö?

Maailman paras ohje: unohda naiset. Kohtele kaikkia kuin kohtelet miehiä. Ilman pillunkii

Juu, parasta ettei näitä miesvihaajia lähestytä.

Muistakaa, jokainen nainen on potentiaalisesti juuri tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän