Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?
Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut samaa. On todella ärsyttävää kun ei johda mihinkään.
Jep on ärsyttävää, kun tuntuu että voisi johtaa johonkin, mutta kumpikaan ei uskalla tai osaa edetä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.
Kohdistaa huomiosi johonkin toiseen? Eli kuka tahansa käy? Laadukasta neuvontaa. Eri
Voi hyvä sylvi miten kirjaimellisesti kaikki taas otetaan. Kun en tietenkään tarkoittanut, että alat samantien flirttailla seuraavalle näköpiirissä olevalle, tai vastaantulijalle.. Tarkoitin vaan, että sitten kannattaa ymmärtää, että hän ei ollutkaan sinusta kiinnostunut ja jättää toinen rauhaan. Ihan voit sitten kohdistaa huomiosi vaikka yksin nautittuun pullakahviin.
Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.
Vierailija kirjoitti:
Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.
Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut samaa. On todella ärsyttävää kun ei johda mihinkään.
Jep on ärsyttävää, kun tuntuu että voisi johtaa johonkin, mutta kumpikaan ei uskalla tai osaa edetä. Ap
"Huomasin kahvila x:ään ilmestyneen uusia leivonnaisia. Lähtisitkö kokeilemaan?"
Puhukaa jostain yhteisestä mielenkiinnon kohteesta ja sitten vaikka aasinsilta johonkin sitä koskevaan tapahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Genitaalit esiin.
noinkohan
Vierailija kirjoitti:
Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.
"Käyt sä usein täällä?" Tuo ilmaisee selkeän kiinnostuksen, vanha iskurepliikki.
Vierailija kirjoitti:
"Onks tulta?" Sano tuo.
Entä jos ei polta.
Vierailija kirjoitti:
Moi, mikä sun nimesi on, jos saa kysyä?
Seuraava riippuu, mitä toinen vastaa, seuraat tarkasti ilmeitä, äänen sävyä yms.
Rohkeasti vaan eteen päin.
Aika tunkeilevaa kysyä ensimmäiseksi nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa jostain yhteisestä mielenkiinnon kohteesta ja sitten vaikka aasinsilta johonkin sitä koskevaan tapahtumaan
Mistä hitosta tiedät jonkun randomin mielenkiinnon kohteen? Ehkä sitten, jos tapaatte jonkin bändin keikalla.
Vierailija kirjoitti:
"Onks tulta?" Sano tuo.
En voi sietää tupakoijia. Red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta tiedät jonkun randomin mielenkiinnon kohteen? Ehkä sitten, jos tapaatte jonkin bändin keikalla.
Bändipaita muuten toimii. Kerran yksi mies tuli kehumaan mun bändipaitaani ja siitä lähti jutustelu liikkeelle. Edellyttää tietty sitä että tykätään samasta bändistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.
Et vaan tyhmä.
Helppoa. Jos olet mies niin kysy: Annakko pillua? Jos taas nainen, niin kysy: Haluatko pillua?
Vierailija kirjoitti:
Helppoa. Jos olet mies niin kysy: Annakko pillua? Jos taas nainen, niin kysy: Haluatko pillua?
Niinpä. Turhaa hukata aikaa small talkiin. Suoraan vaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Dickpic
Se ja käsikopelo.
Kivennäisvesi on turvallisempi valinta. Toisilla treffeillä sitten voi jo mennä kahville.