Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen silmäpeli = pelokkaana katselee ettei tuo SIKA nyt vain saisi mitään ajatuksia.

Ei saasta, se katsoon takaisin. Nyt se PASKA kuvittelee että maailman arvokkain olento, nainen, haluaa olla missään tekemisissä tuollaisen SAASTAN kanssa.

Vierailija
82/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Naisen tekemän suoran aloitteen ongelma on se, että miehet eivät osaa sanoa ei. Todella monelle käy ihan kuka tahansa nainen, joka vain tulee tarjolle. Sitten nainen saa suhteen, jossa pikkuhiljaa käy ilmi, ettei hän miehen mielestä ollut alkuunkaan kiinnostava tai viehättävä, vaan mies vain tarttui tilaisuuteen kuin sellainen tuli. Ei kukaan nainen halua suhdetta, jossa on miehelle vain joku Pregon kämäinen kodinkone, joka ajaa asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Genitaalit esiin. 

noinkohan

Periaatteessa voisin vilkaistakin, jos joku pyytäisi katsomaan omituista näppyä peniksessään. Mutta olenkin hoitoalalla.

Vierailija
84/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Naisen tekemän suoran aloitteen ongelma on se, että miehet eivät osaa sanoa ei. Todella monelle käy ihan kuka tahansa nainen, joka vain tulee tarjolle. Sitten nainen saa suhteen, jossa pikkuhiljaa käy ilmi, ettei hän miehen mielestä ollut alkuunkaan kiinnostava tai viehättävä, vaan mies vain tarttui tilaisuuteen kuin sellainen tuli. Ei kukaan nainen halua suhdetta, jossa on miehelle vain joku Pregon kämäinen kodinkone, joka ajaa asiansa.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
85/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, olen antanut pakit lukuisille naisille.

Vierailija
86/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onks tulta?" Sano tuo.

Entä jos ei polta.

"En mäkään." No mutta mieti sitä VR:n mainosta. Nainen onkin äkkiä matkalla Ouluun, kun se söpö poikakin on. Ja poika juokin kahvia, kun tyttö haluaa. 

Vierailija
87/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ketjua kommeintoin kumminkin. Mitään flirttiä ei tarvita vaan suora ehdotus. Jos ei sillä hetkellä toimi niin kymmenen vuoden päästä mimmi tulee kysymään olinko tosissaan. No olin - silloin.

Vierailija
88/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onks tulta?" Sano tuo.

Entä jos ei polta.

"En mäkään." No mutta mieti sitä VR:n mainosta. Nainen onkin äkkiä matkalla Ouluun, kun se söpö poikakin on. Ja poika juokin kahvia, kun tyttö haluaa. 

Tämä on aivan totta. Joskus matkani on jo päättynyt ennen määräasemaa. Kerran reissasin Helsingista Kuopioon vapaana poikamiehenä ja otin tavoitteeksi saada niin paljon naisten numeroita kuin mahdollista ravintolavaunussa. Kolme tuli ja pyydän anteeksi teiltä särjetyiltä sydämmiltä.

Vierailija
89/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ympäristöstä? Jos kyse on ihmisestä jonka kanssa oleillaan samassa paikassa, niin yleensä kai sitä aletaan kulkea vähän liian läheltä toista, niin että kyljet vahingossa hipaisevat. Siinä sitten tuntee, vetäytyykö toinen pois vai antaako hipaisun tapahtua.

MIehen tekemänä tuo on seksuaalista häirintää. Naiselle kyllä ihan toimiva taktiikka.

Vierailija
90/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä se on, tai pelkuruutta.

Vierailija
91/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokin aika sitten hyvin ihastunut yhteen mieheen työpaikallani ja toisinaan oli yhteisiä työasioita hänen kanssaan ja sitten tätä silmäpeliä eli ihan selvää flirttiä välillämme. Tein lopulta aloitteen, mutta hän ei ollut kiinnostunut, mikä yllätti hänen aiempaan käytökseensä nähden.

En ihastu helposti ja en ole mielestäni niin hölmö, että tulkitsisin katseet väärin, mutta niin vain pakit tuli ja sikäli hyvä, että sain lopullisen selvyyden ja asialle pisteen. 

Kannustan tekemään aloitteen, koska tilanteen epätietoisuus vie ennen pitkää liikaa energiaa.

Vierailija
92/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen silmäpeli = pelokkaana katselee ettei tuo SIKA nyt vain saisi mitään ajatuksia.

Ei saasta, se katsoon takaisin. Nyt se PASKA kuvittelee että maailman arvokkain olento, nainen, haluaa olla missään tekemisissä tuollaisen SAASTAN kanssa.

Tämä on kyllä hyvä. :)

Rohkeasti vain yrittämään pojat, mutta suomessa voi saada todella kylmää kyytiä. Olen matkustanut jonkin verran ja se on käsittämätöntä aina reissussa nähdä kun myös naiset tekee aloitteita, ja jotenkin tuntuu elävän enemmän. Paluu takaisin tuijottelevien naisten keskuuteen tuntuu aina niin harmaalta.

Vierailija
93/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko häntä vai onko joku ihan tuntematon tyyppi, jonka kanssa näette usein jostain syystä? Mulla oli tämmöinen jälkimmäinen tapaus. Nähtiin muutaman kerran viikossa aamulla matkalla töihin. Silmäpeli oli aluksi pientä vilkuilua, sitten muuttui sellaiseksi, että suunnilleen tuijoteltiin toisiamme koko matkan, kunnes meni jopa siihen, että vilkutettiin heipat ja mies muutaman kerran sanoikin mulle jotain, jos oli tarpeeksi lähellä. Tuosta rohkaistuneena kerran sitten kirjoitin mun puhelinnumeron paperilapulle, kävelin hänen luokseen, annoin lapun ja sanoin, että laita viestiä jos haluat. Ei se koskaan laittanut, olikin varattu, mutta tuli seuraavalla kerralla juttelemaan ja jutellaan edelleen jos nähdään ja meistä tuli vähän niinkuin kavereita. En kadu, että annoin numeroni, koska muuten olisin varmaan ikuisiksi ajoiksi jäänyt miettimään, että mitä jos...

En tunne hyvin. Kerran on vaihdettu muutama sana, mutta törmätään toisiimme usein. Ap 

Vierailija
94/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tämä ketju houkuttelee katkeraa väkeä. 

Vierailija
95/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies "nappasi" minut vastoin tahtoani.

Inkutti eikä antanut periksi. Lopulta pyysi puhelinnumeroni. Menin pöljä antamaan sille puhelinnumeroni ihan vaan siksi, että hän jättäisi minut rauhaan.

Olin varma ettei hän soita, mutta soitti. Oli aivan hermona ja sanoi, että mennään kihloihin.

Minä sanoin, että ei mennä. Sitten hän inkutti minua kävelylle. Suostuin. Hän oli kyllä todella sinnikäs.

Paras ja helpoin keino on pyytää puhelinnumero ja inkuttaa.

Pitää olla rohkea ja fiksuinta on se, että mies jahtaa.

Jos on läpäissyt intin, niin ei pitäisi olla liian vaikeaa.

Vierailija
96/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkutti eikä antanut periksi. Lopulta pyysi puhelinnumeroni. Menin pöljä antamaan sille puhelinnumeroni ihan vaan siksi, että hän jättäisi minut rauhaan.

Olin varma ettei hän soita, mutta soitti. Oli aivan hermona ja sanoi, että mennään kihloihin.

Minä sanoin, että ei mennä. Sitten hän inkutti minua kävelylle. Suostuin. Hän oli kyllä todella sinnikäs.

Jos on läpäissyt intin, niin ei pitäisi olla liian vaik

---

Jos tässä ketjussa on miehiä niin antaisin ohjeen.

Ole rohkea. Jos et osaa nauraa itsellesi, opettele. Opettele ottamaan riskejä, muuten saatat jäädä lopulta yksin, koska joku muu rohkea voi lopulta viedä ihastuksesi. On miehiä jotka kertakaikkiaan eivät ikinä anna periksi, vaan käyttävät väsytystaktiilkaa, jos ovat päättäneet saada jonkun.

Miehelläni on eräs tosi mahtava ominaisuus. Hän osaa nauraa itselleen eikä ota itseään liian vakavasti. Minäkin osaan nauraa itselleni.

Huumoria peliin.

Vierailija
97/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on inkutus? 

Vierailija
98/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on inku

---

Inttäminen. Toinen inttää ja pyytää kävelylle, seurustelemaan tms. ja toinen inttää ettei lähde.

Kumpikaan ei anna periksi. Jos on päättänyt saada jonkun niin lopulta tuo lopulta toimii.

Korostan: jos on PÄÄTTÄNYT saada jonkun.

Jos ei ole varma haluaako saada jonkun, niin ei kai sitä yleensä ole valmis inttämään eikä juurikaan mitään vaivaa näkemään.

Vierailija
99/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivossa on hyvä elää.

Kun ne ujot on ensin torjuttu, jäljelle jääkin vain se järjen jättiläinen, joka ei tajua että ei tarkoittaa ei. Tai sellainen, joka vaan ei tajua lopettaa.

Yhdistetään tähän vielä se, kuinka vähän naiset itsestään oikeasti paljastavat (eli ei juuri lainkaan), on lopputulos aina arpapeliä. Useimmiten melko karu ylläri odotettavissa, kun toinen ei vastaakaan mielikuvia. Tai osoittautuu, että olikin vaan persettä vailla...

Vierailija
100/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaa. Vaikka ikuisuuden. Myöhemmin hänet löytää vauvalta valittamassa, kuinka kaikki miehet on sikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän