Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe

Vierailija
10.08.2025 |

On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.

Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".

Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?  

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut olla Tinderissä, mutta voi teitä naiset, kun tietäisitte, miten paljon onkaan naisia, jotka seuraa etsiessään "unohtavat" kertoa, että on lapsi/lapsia ja vieläpä useille eri miehille.

Vierailija
102/112 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vastaan mies joka jo profiilissaan kertoi että avioero on menossa. Pisteet rehellisyydestä, mutta kuka haluaa tuohon soppaan mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen kannattaisi etsiä ikäisensä nainen, jolla on jo aikuinen omillaan asuva lapsi.

Vierailija
104/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.

Tämä juttu pitää paikkansa!

Ap

Lihava mätisäkki ei osaa kirjoittaa edes uskottavaa baittia. No varmaan se menee vauvapalstan emakoille silti läpi.

Kirjoitat tuota "mätisäkkiä" joka ketjuun. Kannattaisiko lukea vaikka Aku Ankkaa, jotta sanavarastosi vähän laajenisi? 

Vierailija
105/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Juu ei.

Eikö kannattaisi katsastaa ihan livenä, jos seuraa etsii. 

Vierailija
106/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Porvoossa deittaillaan. 

Vierailija
107/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, Porvoossa deittaillaan. 

Kertakaikkiaan tämä aloitus pitää paikkansa.

Ap

Vierailija
108/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä swaippaa oikealle miehiä, jotka eivät kerro ikäänsä. Ja toisaalta en olisi lähtenyt viestittelemään miehen kanssa, vaan kuninä ja lapsi olisivat tulleet ilmi, olisin ehkä korkeintaan kirjoittanut, että "valitettavasti etsin itse enemmän itseni ikäistä ja lapsetonta miestä" tai sitten yksinkertaisesti en olisi vastannut enää mitään. Minun puolestani hän saa etsiä mitä haluaa, ei ole minun ongelmani kun en kuitenkaan olisi kiinnostunut.

Vierailija
109/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli vastaan mies joka jo profiilissaan kertoi että avioero on menossa. Pisteet rehellisyydestä, mutta kuka haluaa tuohon soppaan mukaan?

Ei varmasti kukaan, mutta osa miehistä on niin tyhmiä etteivät tajua.

Vierailija
110/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän miehen kannattaisi etsiä ikäisensä nainen, jolla on jo aikuinen omillaan asuva lapsi.

Miksi sellainen nainen haluaisi suhteen miehen kanssa, jolla on pikkulapsi?

Vierailija
111/112 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä swaippaa oikealle miehiä, jotka eivät kerro ikäänsä. Ja toisaalta en olisi lähtenyt viestittelemään miehen kanssa, vaan kuninä ja lapsi olisivat tulleet ilmi, olisin ehkä korkeintaan kirjoittanut, että "valitettavasti etsin itse enemmän itseni ikäistä ja lapsetonta miestä" tai sitten yksinkertaisesti en olisi vastannut enää mitään. Minun puolestani hän saa etsiä mitä haluaa, ei ole minun ongelmani kun en kuitenkaan olisi kiinnostunut.

huos, typo.. kunina = kun ikä

Vierailija
112/112 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tarvinnut olla Tinderissä, mutta voi teitä naiset, kun tietäisitte, miten paljon onkaan naisia, jotka seuraa etsiessään "unohtavat" kertoa, että on lapsi/lapsia ja vieläpä useille eri miehille.

missä vaiheessa he sitten kertovat, että heillä on lapsia ja vieläpä useammalle kuin yhdelle miehelle?