Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe
On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.
Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".
Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Tinderissä 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä teki matchin kanssani. Kun kehoitin häntä etsimään itselleen toisen yh-/vuoroviikkomutsin, jolla myös on pieni lapsi, vastasi hän, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja hän haluaa tarjota hyvän elintason omalle lapselleen eikä alkaa aelättää toisten ihmisten lapsia". Eli rivien välistä voi lukea,e että hän toivoi uuden lapsettoman kumppanin alkaa elättää hänen lastaan.
Silloin kun omat vanhempani erosivat, isä sanoi että aikoo etsiä toisen naisen hoitamaan lapsia. Pari naista siinä pyörähtikin hänellä, jotka eivät suostuneet jäämään. Isä sanoi, että tämä oli meidän lasten vika. Sitten kun viimein eräs hullu jäi, hän oli todellakin kaatopaikalta revitty, erittäin pahat mielenterveyden ongelmat, ja on muuten edelleen.
Minkä ikäiset te lapset olitte, kun vanhemmat erosivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Tinderissä 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä teki matchin kanssani. Kun kehoitin häntä etsimään itselleen toisen yh-/vuoroviikkomutsin, jolla myös on pieni lapsi, vastasi hän, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja hän haluaa tarjota hyvän elintason omalle lapselleen eikä alkaa aelättää toisten ihmisten lapsia". Eli rivien välistä voi lukea,e että hän toivoi uuden lapsettoman kumppanin alkaa elättää hänen lastaan.
Silloin kun omat vanhempani erosivat, isä sanoi että aikoo etsiä toisen naisen hoitamaan lapsia. Pari naista siinä pyörähtikin hänellä, jotka eivät suostuneet jäämään. Isä sanoi, että tämä oli meidän lasten vika. Sitten kun viimein eräs hullu jäi, hän oli todellakin kaatopaikalta revitty, erittäin pahat mielenterveyden ongelmat, ja on muuten edel
5- ja 6v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, erosta köyhä isä etsii elättäjää.
Ja itselleen pillua tietysti.
Hyi mikä ukko!! Kukaan nainen voi olla, niin tyhmä, että tuohon hirviöön lankeaa.
Lastenhoitajaa tuollainen ukko etsii pennulleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kodinhoitajaa ja lapsenpiikaa. Ihan hirveä diili.
Minullakin on lapsi, mutten todellakaan halua käytettyä miestä exänsä kanssa. Hirveä hypokriittikin.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂
No tollakin on lapsi ja kilttimiehillä ei ole mitän.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä ukko!! Kukaan nainen voi olla, niin tyhmä, että tuohon hirviöön lankeaa.
no niinpä! haluan lapselleni kunnon isän, enkä kaksinaamaista lusmua!
ap
Tapasinkohan saman miehen... :DDD Mulla on lapsi, mutta kelpaisin, koska lapsi on kouluikäinen ja "muuttaa kohta pois". Lisäksi herra huomioi, että oon alle 30v eli ehtis vielä hyvin pari lasta :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kodinhoitajaa ja lapsenpiikaa. Ihan hirveä diili.
Niinpä ja todennäköisesti ne lapset ei edes pidä isän uudesta. Onpa kiitollinen rooli.
Vierailija kirjoitti:
Tapasinkohan saman miehen... :DDD Mulla on lapsi, mutta kelpaisin, koska lapsi on kouluikäinen ja "muuttaa kohta pois". Lisäksi herra huomioi, että oon alle 30v eli ehtis vielä hyvin pari lasta :DD
oliko se mies Tampereelta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko se mies Tampereelta?
ap
En muista, saattoi hyvin olla :DD
Vierailija kirjoitti:
Mies on suunnitellut kaiken valmiiksi 🤪 Unohti vain kysyä sinulta.
Juu ei! Ihan sama onko naisella tai miehellä lapsi(a) niin sinkkuvanhemman ei pitäisi laittaa tykkäyksiä lapsettomille.
Jos haluaisin lapsia, niin en kyllä haluaisi niitä sellaisen miehen kanssa, jolla on tapana hylätä lapsensa kokonaan voidakseen aloittaa "puhtaalta pöydältä". Ennen muuta haluaisin lapsia kestävään suhteeseen, mutta jos suhde ei kestä, kummankin vanhemman pitäisi silti edelleen pysyä lasten elämässä ja osallistua heidän kasvatukseensa mahdollisuuksien mukaan. Tuo aloituksen mies ei todellakaan vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mies, joka on valmis hylkäämään pienen lapsensa. Jotakin sellaisella on nupissa vikana.
Minua ei kiinnosta mies, joka etsii lapselleen äitiä. Jos kuitenkin pitäisi ottaa lapsellinen mies, niin Parasta olisi löytää sellainen, jonka lapsi asuu hevon kuusessa tai ulkomsilla. Eli mies ei ole hylnnyt lastasn, mutta lapsi ei myöskään kuulu vakituisesti kuvioon.
ai sinunko mielestäsi lapsettomat nelikymppiset miehet ovat kusipäisiä ja katkeria?