Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe
On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.
Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".
Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Joo onpa tosi uskottava tarina.
tämä pitää paikkansa. Ilmeisesti tämä on niin uskomatonta, että sitä on vaikea uskoa todeksi.
Se mieshän on mun laskujen mukaan tullut isäksi vasta 43-44-vuotiaana. Mikähän siinäkin ollut syynä, että noin vanhana saanut esikoisen? Onko mahdollisesti ollut vuosien lapsettomuushoidot? Ja jos on, niin sitäkin suuremmalla syyllä ihmettelen, että nyt sitten meinaa hylätä lapsensa.
ap
Ai kamala. On kyllä oikein unelmien catch tuo ukko. :D Aikamies joka ei edes peittele sitä että haluaa hylätä lapsensa.
Kuvottavaa.
"Mun eksä saisi pitää lapsensa kokonaan".
Eikö tuo lapsi sitten ole miehen lapsi? Miksi hän puhuu lapsesta vain eksänsä lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.
Tämä juttu pitää paikkansa!
Ap
Lihava mätisäkki ei osaa kirjoittaa edes uskottavaa baittia. No varmaan se menee vauvapalstan emakoille silti läpi.
Tais ap:n Tindermätsi saapua paikalle, sen verran kitkerä ukko 🤣
Vierailija kirjoitti:
"Mun eksä saisi pitää lapsensa kokonaan".
Eikö tuo lapsi sitten ole miehen lapsi? Miksi hän puhuu lapsesta vain eksänsä lapsena?
Kyllä se on miehen oma lapsi. Siis exän ja miehen yhteinen. Se mies kertoi, että tämä lapsi ollut myös naiselle esikoinen. Olisi ollut kiva tietää,että mitä siinä on ollut tautstalla. Onko nainen myös ollut nelikymppinen, jolla biologinen kello tikittänyt ja vaan jonkun randon miehen kanssa lyhyen seurustelun jälkeen hankkinut lapsen.
ap
Jos haluat lapsen, mutta et miestä riippakiveksi, tässä on juuri sopiva. Lähtee ihan oma-alotteisesti seuraavaa etsimään. Iske kiinni, jos on edes kohtuullinen nussija.
Vierailija kirjoitti:
Liikun muutaman huonomaineisen lähiön nurkilla ja uskon kaiken. Keskuudessamme on niitäkin jotka eivät vain osaa hoitaa mitään normaaleja asioita, kuten omien lasten hoitaminen.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. No ainakin äijä on rehellinen. Helppo väistää luoti.
Jep. Ovelammat tapaukset alkavat selittää sekopäisestä eksästä, joka on vieraannuttanut lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.
Totta toinenpuoli. Tunnen iskän joka eron jälkeen häipyi ulkomaille uuteen perheeseen eikä halua tietää mitään entisestä. Lapsikin jo sen ikäinen että tajuaa hyvinkin mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta toinenpuoli. Tunnen iskän joka eron jälkeen häipyi ulkomaille uuteen perheeseen eikä halua tietää mitään entisestä. Lapsikin jo sen ikäinen että tajuaa hyvinkin mitä tapahtui.
Onhan näitä. Eksäni isä jätti aikanaan kaksi pientä lasta äidilleen ja lähti toisaalle perustamaan uutta perhettä. Eksä sitten yritti teininä ja aikuisena pitää yhteyttä isäänsä edes jotenkin, mutta laihoin tuloksin. Oli joskus piipahtanut kahvilla isänsä luona, ja sen vartin ajan isä oli vilkuillut kelloa hermostuneena ja selittänyt että kyllä sinun nyt pian täytyykin jo varmaan lähteä.
Tosi surullista.
Miksi se edes haluaa lisää lapsia, kun ei edes vanhemoikaan lapsi kiinnosta? Miksiköhän vanhemmille edes on tullut ero?
Kerran Tinderissä 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä teki matchin kanssani. Kun kehoitin häntä etsimään itselleen toisen yh-/vuoroviikkomutsin, jolla myös on pieni lapsi, vastasi hän, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja hän haluaa tarjota hyvän elintason omalle lapselleen eikä alkaa aelättää toisten ihmisten lapsia". Eli rivien välistä voi lukea,e että hän toivoi uuden lapsettoman kumppanin alkaa elättää hänen lastaan.
En ole tavannut yhtäkään miestä jonka perhekuviot kestäisivät päivänvaloa.
Miksei tuo ukko jätä sitä lasta eksälle täyspäiväisesti jo nyt? Uskoisin että uusi nainen olisi helpompi saada jos taakkana on vain elarit, eikä lisäksi mitään haaremisotkusekoilua ja huoltajuus- sekä elatuskiistoja. Huoltajuudesta luopuminen on läpihuutojuttu.
Tosi moni mieshä on tehny noin, ennenki. Mullaki on nuorempi velipuoli ku isä on eronnu ja menny uusiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt kerrankin kun sen tekee mies, niin naisetkin tajuaa miten säälittävää ja väärin se on. Selaapa naisten profiileka, niin saatat yllättyä miten härskejä ja sairaita viritelmiä siellä haetaan.
No millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se edes haluaa lisää lapsia, kun ei edes vanhemoikaan lapsi kiinnosta? Miksiköhän vanhemmille edes on tullut ero?
Öö.. jos se aiempi suhde ei toiminu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä pitää paikkansa. Ilmeisesti tämä on niin uskomatonta, että sitä on vaikea uskoa todeksi.
Se mieshän on mun laskujen mukaan tullut isäksi vasta 43-44-vuotiaana. Mikähän siinäkin ollut syynä, että noin vanhana saanut esikoisen? Onko mahdollisesti ollut vuosien lapsettomuushoidot? Ja jos on, niin sitäkin suuremmalla syyllä ihmettelen, että nyt sitten meinaa hylätä lapsensa.
ap
Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli kaksois- ellei jopa kolmoiselämää. Sen lisäksi että hänellä oli 2 naista valhesuhteissa kanssaan, hänellä oli aktiivinen deittiprofiili ja ilmeisesti jonkinlainen hämärä hyötysuhde omaan äitiinsä, jonka luona osittain tapaili näitä ja uusia naisia.
Minun osaltani mies syyllistyi tietysti kaiken tämän kammottavuuen lisäksi useisiin rikoksiin ja jätin lapsen hänelle oman turvallisuuteni ja toimintakykyni vuoksi, sillä hän käyttäytyi uhkaavasti ja oli erittäin sairaalloisesti kiintynyt lapseen, ihan pieneen vauvaankin. Vaikka tämä huusi miehen kosketuksessa, ja niin edelleen. Kyseessä oli yksinkertaisesti niin sairas yksilö, etten ole koskaan törmännyt vastaavaan, enkä osannut olettaa tuollaista olevan olemassakaan, ja siksi en osannut varautua riskeihin.
Ja tiedän että ainakin tuolloin etsi aktiivisesti uutta seuraa tämän paskaisen elämänsä päälle, en tiedä mikä tilanne on nyt. Lapsi on noin 3-4 vuotias nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂
Porvoon torikahvilassa voi matchätä jännien ihmisten kanssa.
Niin, nyt kerrankin kun sen tekee mies, niin naisetkin tajuaa miten säälittävää ja väärin se on. Selaapa naisten profiileka, niin saatat yllättyä miten härskejä ja sairaita viritelmiä siellä haetaan.