Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe

Vierailija
10.08.2025 |

On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.

Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".

Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?  

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo onpa tosi uskottava tarina.

tämä pitää paikkansa. Ilmeisesti tämä on niin uskomatonta, että sitä on vaikea uskoa todeksi.

Se mieshän on mun laskujen mukaan tullut isäksi vasta 43-44-vuotiaana. Mikähän siinäkin ollut syynä, että noin vanhana saanut esikoisen? Onko mahdollisesti ollut vuosien lapsettomuushoidot? Ja jos on, niin sitäkin suuremmalla syyllä ihmettelen, että nyt sitten meinaa hylätä lapsensa.

ap

Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli kaksois- ellei jopa kolmoiselämää. Sen lisäksi että hänellä oli 2 naista valhesuhteissa kanssaan, hänellä oli aktiivinen deittiprofiili ja ilmeisest

Kauanko seurustelitte ennen kuin päästit siemenet sisääsi?

Vierailija
42/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se edes haluaa lisää lapsia, kun ei edes vanhemoikaan lapsi kiinnosta? Miksiköhän vanhemmille edes on tullut ero?

Öö.. jos se aiempi suhde ei toiminu?

Niin miksi kuvittelet, että se uusi suhde toimisi?

Kuuntelen joskus mielenkiinnolla näiden miesten jutut, mitä selittivät syyksi että ovat avioeronneet tai jättäneet lastensa äidit. 100% tapauksista se miehen käytös on ollut ainoa ongelma. Nykyään en viitsi enää tuhlata aikaani ottamalla näitä vakavasti. Jos miehellä on jotakin mitä haluan, kuuntelen valheita sen aikaa että saan sen, ja sitten sanon että heippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä pitää paikkansa. Ilmeisesti tämä on niin uskomatonta, että sitä on vaikea uskoa todeksi.

Se mieshän on mun laskujen mukaan tullut isäksi vasta 43-44-vuotiaana. Mikähän siinäkin ollut syynä, että noin vanhana saanut esikoisen? Onko mahdollisesti ollut vuosien lapsettomuushoidot? Ja jos on, niin sitäkin suuremmalla syyllä ihmettelen, että nyt sitten meinaa hylätä lapsensa.

ap

Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli kaksois- ellei jopa kolmoiselämää. Sen lisäksi että hänellä oli 2 naista valhesuhteissa kanssaan,

Mitäs väliä sillä on? Jos kyseessä on petostehtailija ja rikollinen, uhriksi voi joutua kuka tahansa.

Elämää ei pitäisi joutua elämään niin, että jokaista kohtaamaansa uutta ihmistä epäilee rikolliseksi. Tämä itsessään on viharikollisuutta. Yhtä lailla kun jos tulet ryöstetyksi kadulla, tapaukesssa on vain 1 syyllinen: se ryöstäjä. End of story.

Vierailija
44/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun eksä saisi pitää lapsensa kokonaan".

Eikö tuo lapsi sitten ole miehen lapsi? Miksi hän puhuu lapsesta vain eksänsä lapsena?

Kyllä se on miehen oma lapsi. Siis exän ja miehen yhteinen. Se mies kertoi, että tämä lapsi ollut myös naiselle esikoinen. Olisi ollut kiva tietää,että mitä siinä on ollut tautstalla. Onko nainen myös ollut nelikymppinen, jolla biologinen kello tikittänyt ja vaan jonkun randon miehen  kanssa lyhyen seurustelun jälkeen hankkinut lapsen.

ap

Ota kuule selvää ja kysy siltä naiselta. Voit olla 100% varma ettet kuule totuutta mieheltä.

Vierailija
45/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli kaksois- ellei jopa kolmoiselämää. Sen lisäksi et

No pidän tosi outoina näitä juttuja, että tehdään lapsi ihmiselle joka sitten yhtäkkiä paljastuukin sairaaksi sarjarikolliseksi. Ei ole tutustuttu kunnolla ennen lisääntymistä, se on kylmä fakta.

Vierailija
46/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi lapsentekoon henkilön kanssa, joka on jo hylännyt edellisen lapsensa.

Vierailija
47/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli k

Mitä outoa siinä on? Petosrikollisten uhreiksi joutuvat usein nimenomaan ne, jotk eivät osaa alun perin epäillä, että kyseessä voisi olla petosrikollinen. 

Silloin kun asia oli vielä ajankohtainen, sosiaaliviranoimaiset vihjailivat minulle, että heillä on pääsy asiakkaidensa terveys- ja rikostietoihin. Olin hämmentynyt tuosta, sillä minulla ei ollut mitään outoja merkintöjä kummassakaan. Mies sotki heidät siis kuvioon, kun hänen pettämiskuvionsa alkoivat selviytyä minulle ja hän alkoi maalittamaan vauvaa.

He sanoivat, etteivät he oikeastaan minua tarkoittaneetkaan. Vihjaus oli siis selvä, että he epäilivät miehellä olevan rikostuomioita. 

Ongelma tässäkin keississä on se, että olen itse hyvin yksinkertainen, lainkuuliainen kansalainen, ja tuollainen keissi oli minulle aivan liian sekava ja raskas, eikä lähelläkään sitä, mihin suostuin. Avioliittoon ja peinteiseen perhe-elämään. Ja mies onkin petturi petosrikollinen. Ainakin, saattaa olla muitakin rikoksia. Yhden hänen eksänsä kanssa juttelin lopulta ja hän puhui myös fyysisestä päälle käymisestä. En jäänyt selvittämään asiaa, sillä oikeasti kilttinä naisena tuo kaikki oli itselleni aivan liian traumaattista ja kauheaa.

Vierailija
48/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sinulta aika moukkamaista tuo "olet lapsen isä, etsi seuraa toisista kenellä on myös lapsi".

Mitä jos minä sanoisin sinulle, että etsi sinä miehesi kusipäisistä ja katkerista nelikymppisistä, jotka ovat niin pilalla ettei kukaan ole edes suostunut lisääntymään heidän kanssaan? Mätsäisitte hyvin.

Vierailija
49/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi lapsentekoon henkilön kanssa, joka on jo hylännyt edellisen lapsensa.

En kävisi edes treffeillä henkilön kanssa joka on hylännyt lapsensa. Vaikka en ikinä koskisi myöskään ihmiseen jolla lapsi on kuvioissa.

Vierailija
50/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olen synnyttänyt lapsen tällaiselle vanhemmalle miehelle. Mies lupasi avioliiton ja elättää perheen. No raskauden aikana paljastui velalliseksi, varattomaksi, erittäin ongelmaiseksi monella tavalla, ja lisäksi hän eli k

Tällainen dokkari oli joskus ylellä, missä joku taiteilija-nainen teki narsistisesta sarjapettäjästä dokkarin. Mies itse suostui siihen, ilmeisesti kuuluisuus oli hänelle niin imarteleva juttu.

Tällä ukolla oli useita kymmeniä uhria, siis lähemmäs 100, jotka löysivät toisensa facebookin kautta ja perustivat ihan oman vertaistukiryhmän. Ja jos tunnettuja ja toisensa löytäneitä uhreja oli lähemmäs 100, niin kuinka paljon niitä jäi vielä piiloon?

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta jotkut miehet ovat tällaisia. Heillä ei ole omatuntoa tai moraalia, vaan ainoastaan välitön opportunistinen hyöty ja nautinto ohjaavat heitä.

Tämä mies vieläpä sanoi, että tekee naisille palveluksen, sillä antaa heille mitä nämä haluavat. Jostani syystä yksikään näistä naisista ei tuntunut kokevan samoin.

En tiedä oliko hänellä lapsia, mutta oletaisin että voisi olla, jos uhreja oli noin paljon.

Vierailija
51/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂

Oletko lukihäiriöinen. Juurihan mies sanoit että haluaa pitää poikansa.

Vierailija
52/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sinulta aika moukkamaista tuo "olet lapsen isä, etsi seuraa toisista kenellä on myös lapsi".

Mitä jos minä sanoisin sinulle, että etsi sinä miehesi kusipäisistä ja katkerista nelikymppisistä, jotka ovat niin pilalla ettei kukaan ole edes suostunut lisääntymään heidän kanssaan? Mätsäisitte hyvin.

Jos sanoisit minulle noin, en edes loukkaantuisi, sillä tuo ei koskettaisi minua millään tasolla. 

Kaikilla on oikeus määrittää se, ketä tapailee, eikä siinä yksi syy ole toista huonompi. 

Vierailija
53/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂

Sorry, minulla oli lukihäiriö

Vierailija
54/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. No ainakin äijä on rehellinen. Helppo väistää luoti.

Jep. Ovelammat tapaukset alkavat selittää sekopäisestä eksästä, joka on vieraannuttanut lapsesta.

Jep, hullu eksä ei ole vaan punalippu vaan sireeni. Ei enää sanaakaan sen jälkeen kun mies leimaa eksänsä hulluksi.

Vierailija
55/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Aloituksen mies on aikeissa jättää lapsen "kokonaan eksälleen".

Vierailija
56/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se mies siementää lisää ja lisää niitä taaperoita nurkkiin huutamaan!

Vierailija
57/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä au-lapsi?

Vierailija
58/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Tinderissä 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä teki matchin kanssani. Kun kehoitin häntä etsimään itselleen toisen yh-/vuoroviikkomutsin, jolla myös on pieni lapsi, vastasi hän, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja hän haluaa tarjota hyvän elintason omalle lapselleen eikä alkaa aelättää toisten ihmisten lapsia". Eli rivien välistä voi lukea,e että hän toivoi uuden lapsettoman kumppanin alkaa elättää hänen lastaan.

Silloin kun omat vanhempani erosivat, isä sanoi että aikoo etsiä toisen naisen hoitamaan lapsia. Pari naista siinä pyörähtikin hänellä, jotka eivät suostuneet jäämään. Isä sanoi, että tämä oli meidän lasten vika. Sitten kun viimein eräs hullu jäi, hän oli todellakin kaatopaikalta revitty, erittäin pahat mielenterveyden ongelmat, ja on muuten edelleen. 

Kutsun tällaisia naisia panopiioiksi. Heidän tehtävänsä on hoitaa miehen ä päriä ja toimia tämän sperma ämpäreinä.

Kukaan nainen ei ansaitse panopiian kohtaloa. Älkää koskaan suostuko siihen.

Vierailija
59/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Tinderissä 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä teki matchin kanssani. Kun kehoitin häntä etsimään itselleen toisen yh-/vuoroviikkomutsin, jolla myös on pieni lapsi, vastasi hän, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja hän haluaa tarjota hyvän elintason omalle lapselleen eikä alkaa aelättää toisten ihmisten lapsia". Eli rivien välistä voi lukea,e että hän toivoi uuden lapsettoman kumppanin alkaa elättää hänen lastaan.

Tämähän se on, erosta köyhä isä etsii elättäjää. 

Vierailija
60/112 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut yhtäkään miestä jonka perhekuviot kestäisivät päivänvaloa.

Miksei tuo ukko jätä sitä lasta eksälle täyspäiväisesti jo nyt? Uskoisin että uusi nainen olisi helpompi saada jos taakkana on vain elarit, eikä lisäksi mitään haaremisotkusekoilua ja huoltajuus- sekä elatuskiistoja. Huoltajuudesta luopuminen on läpihuutojuttu.

voi vitsi, minun  olisi pitänyt sanoa tuo sille miehelle.

ap