Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe
On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.
Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".
Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasinkohan saman miehen... :DDD Mulla on lapsi, mutta kelpaisin, koska lapsi on kouluikäinen ja "muuttaa kohta pois". Lisäksi herra huomioi, että oon alle 30v eli ehtis vielä hyvin pari lasta :DD
Mies on suunnitellut kaiken valmiiksi 🤪 Unohti vain kysyä sinulta.
Joo, miehillä riittää näitä suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paha asennevamma miehellä että luiskaan vain samantien.
Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.
Kyllä sika oppii sen tosi nopeasti kätkemään. Ja hölmö nainen uskoo kaiken mitä lurittelee. Kun eihän lurituksilla ole mitään pidäkkeitä, kun ei tarvitse pysyä totuudessa. Saat juuri semmoisen miehen kuin aina olisit halunnut. Kunnes sen saa seuraava.
Ööö. Minun miehelläni on ollut 2 perhettä ennen minua. Me olemme olleet yhdessä nyt 13 vuotta, eikä miehessä ole mitään vikaa. Kaikki liritukset ovat tois
Ehkä sinä olet hänen tasoaan vihdoin. Löysihän se yksi isäkin sen kaatopaikkanaisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin lapsia, niin en kyllä haluaisi niitä sellaisen miehen kanssa, jolla on tapana hylätä lapsensa kokonaan voidakseen aloittaa "puhtaalta pöydältä". Ennen muuta haluaisin lapsia kestävään suhteeseen, mutta jos suhde ei kestä, kummankin vanhemman pitäisi silti edelleen pysyä lasten elämässä ja osallistua heidän kasvatukseensa mahdollisuuksien mukaan. Tuo aloituksen mies ei todellakaan vakuuta.
Nykyään se toinen vaihtoehto on mies, joka haluaa elää iloisessa sekaisessa apinalauma-orgiassa kaikkien vaimojensa, eksiensä, lastensa ja joskus jopa näiden lasten kanssa. Jenkkilöissä mies voi vaihtaa lennosta äidistä tyttäreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.
Kyllä sika oppii sen tosi nopeasti kätkemään. Ja hölmö nainen uskoo kaiken mitä lurittelee. Kun eihän lurituksilla ole mitään pidäkkeitä, kun ei tarvitse pysyä totuudessa. Saat juuri semmoisen miehen kuin aina olisit halunnut. Kunnes sen saa seuraava.
Ööö. Minun miehelläni on ollut 2 perhettä ennen minua. Me olemme olleet yhdessä nyt 13 vuotta, eikä miehessä ole mitään vikaa. Kaikki liritukset ovat tois
Mies laski tasonsa tarpeeksi alas ja löysi sut. Olet tarpeeksi tyhmä, jota voi pyörittää ja sivussa panna nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂
Osa miehistä on sinkkuja hyvästä syystä 😂
M54 (jolla on aikuiset lapset, eikä todellakaan tule taaperoja elämääni muuten kuin omina tai tulevan kumppanin lapsenlapsina 😅)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Minun miehelläni on ollut 2 perhettä ennen minua. Me olemme olleet yhdessä nyt 13 vuotta, eikä miehe
kyllä, olemme molemmat löytäneet ns toisen puoliskomme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Minun miehelläni on ollut 2 perhettä ennen minua. Me olemme olleet yhdessä nyt 13 vuotta, eikä miehe
Mies laski tasonsa tarpeeksi alas ja löysi sut. Olet tarpeeksi tyhmä, jota voi pyörittää ja sivussa panna nuorempia.
Jos satuit lukemaan viestini, niin sanoin, että parempaa miestä saa hakea. Hän on hyvin rehellinen, uskollinen ja selkärankainen. Kyllä 13 vuodessa olisin nähnyt viitteitä muusta, jos niitä olisi ollut.
Pointtini oli, ettei aina ole koiran karvoihin katsomista. Elämässä sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi kauan elää.
Tuo Tinder-viihde on arkipäivää miehille.
Kuulostaa eräältä kolmekymppiseltä mieheltä, jonka tiedän. Hällä on kieroitunut ajatusmaailma eikä ole ollut tekemisissä lapsensa kanssa eron myötä, koska kuulemma haluaa kokonaisen perheen tai ei perhettä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.
Tämä juttu pitää paikkansa!
Ap
Lihava mätisäkki ei osaa kirjoittaa edes uskottavaa baittia. No varmaan se menee vauvapalstan emakoille silti läpi.
Jep, ja sinullahan näyttää olevan lennokas ja "rikas" kirjoitusasu, vai mitä "baittia".
Minä olen mies. En voi kuin ihmetellä moista käytöstä, jos tämän palstan aloite on totta.
Onkohan sillä enemmänkin tällaisia taaksejätettyjä lapsia...?
Ylipäätään -silloin kun vielä olin sinkku ja deittailin- hassua, miten miehet suuttuu, jos ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut uusperhekuvioista, ts miehellä on lapsi/lapsia vielä kotona kun omat on jo maailmalla. Suututaan niin, kun se olisi loukkaus lasta kohtaan. En tiedä, onko naisilla samaa kun en ole heitä deittaillut.
Vierailija kirjoitti:
Tapasinkohan saman miehen... :DDD Mulla on lapsi, mutta kelpaisin, koska lapsi on kouluikäinen ja "muuttaa kohta pois". Lisäksi herra huomioi, että oon alle 30v eli ehtis vielä hyvin pari lasta :DD
Ai sinullako on ikähaarukka lähes +20 vuotta? Jos kerta olet alle 30v ja mies on lähes 50v?
Toivottavasti kukaan epätoivoinen ei haksahda moisiin. Ihmettelin, kun yksi mies pitää vanhempia lapsiaan vain joka toinen viikonloppu, niin silti teki uuden lapsen uuden naisensa kanssa. Vaikkei siis edes edellisiä lapsiaan hoida 50-50, vaan lasten äiti käytännössä hoitaa kaiken. Mies viettää kivoja viikonloppuja lasten kanssa toisinaan. Saas nähdä kuinka kauan menee, että tulee ero tästä uudestakin naisesta, kun nainen huomaa, ettei se lapsiarki jakaannu ihan tasan tuollaisten miesten kanssa.
Varmaan mukavaa olla se lapsi. Mitähän vikaa siinä on, kun ei iskälle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään -silloin kun vielä olin sinkku ja deittailin- hassua, miten miehet suuttuu, jos ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut uusperhekuvioista, ts miehellä on lapsi/lapsia vielä kotona kun omat on jo maailmalla. Suututaan niin, kun se olisi loukkaus lasta kohtaan.
No kerran matchasin miehen kanssa, jolla on vuoroviikoin 12- ja 15-vuotiaat lapset. Hän kutsui minut treffeille ja vastasin myöntävästi. Kirjoitin myös, että haluan olla rehellinen ja sanoa, että jos seurustelen miehen kanssa, jolla on kotona asuvia lapsia, niin en halua hengata heidän kanssaan. Tähän mies vastasi, että silloin ei kannata tavata ollenkaan, koska hän hän ei ei etsi lapsilleen äitiä, mutta kuitenkin haluaa, että hänen naisystävä viettää aikaa hänen lastensa kanssa ja luo suhteen niihin. Mä en ymmärrä, miksei vaan voida viettää kahdenkeskistä aikaa lapsivapailla viikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies. En voi kuin ihmetellä moista käytöstä, jos tämän palstan aloite on totta.
kyllä on totta
ap
Ööö. Minun miehelläni on ollut 2 perhettä ennen minua. Me olemme olleet yhdessä nyt 13 vuotta, eikä miehessä ole mitään vikaa. Kaikki liritukset ovat toistaiseksi pitäneet paikkansa, eikä hän ole ikinäjäänyt kiinni valehtelusta tai selittelyistä. Tuon parempaa miestä saa hakea. Eli vähän rajaa tuomitsemiseen.