Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe

Vierailija
10.08.2025 |

On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.

Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".

Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?  

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitävikaa nyt tuossa on?

Vierailija
2/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei rupea tuollaiseen.kohta on itse se, kenet ja lapsi myös, hylätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paha asennevamma miehellä että luiskaan vain samantien. 

Vierailija
4/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. Kai servasit ukkelin kunnolla 😀 

Vierailija
5/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä vastasit sille, että lapsensa hylkääjä on alinta saastaa mitä maa päällään kantaa?

Vierailija
6/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂

Vierailija
7/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.

Vierailija
8/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mies, joka on valmis hylkäämään pienen lapsensa. Jotakin sellaisella on nupissa vikana.

Vierailija
9/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton p.skakikkare mieheksi. Miettikää mitä kaikkea tuo ukko todellisuudessa miettii, sanoo ja tekee.

Mutta huippu-uutinen lapselleen ja lapsensa äidille: mätäpaise on poistamassa itsensä kuviosta itsenäisesti.

Joku vielä tuohonkin haksahtaa, kunhan sika oppii pitämään alkuun suutaan soukemmalla oman etunsa tähden.

Vierailija
10/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sen miehen exää ja lasta.

Vierailija
11/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.

Tämä juttu pitää paikkansa!

Ap

Vierailija
12/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. No ainakin äijä on rehellinen. Helppo väistää luoti.

Vierailija
13/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä diili, ei kannata edes aloittaa juttelua. 

Vierailija
14/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei!

Vierailija
15/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän motivaatio sillä miehellä on hankkia lisää lapsia, kun ei nytkään ole kiinnostunut lapsestaan?

Vierailija
16/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän motivaatio sillä miehellä on hankkia lisää lapsia, kun ei nytkään ole kiinnostunut lapsestaan?

Se harha että tällä kertaa löytyisi oikeanlainen nainen joka synnyttäisi oikeanlaisen lapsen. Se eksä oli väärä, jolloin lapsikin oli väärä. Näitä miehiä riittää.

Vierailija
17/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen mies hylkää seuraavan pesueenkin, jos vaan löytää seuraavan naisen. 

Onneksi tuo kertoi aikeensa ajoissa, ehtii väistää luodin. 

Vierailija
18/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.

Vierailija
19/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/112 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.

Kyllä sika oppii sen tosi nopeasti kätkemään. Ja hölmö nainen uskoo kaiken mitä lurittelee. Kun eihän lurituksilla ole mitään pidäkkeitä, kun ei tarvitse pysyä totuudessa. Saat juuri semmoisen miehen kuin aina olisit halunnut. Kunnes sen saa seuraava.