Tinder-viihdettä: taaperon isä etsii lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa uusi perhe
On tuolla liikkeellä kaiken maailman sekopäämiehiä.
Tein matchin vajaa viisikymppisen miehen kanssa (olen itse 10v nuorempi). Hän oli peittänyt ikänsä ja myös tiedon, että hänellä on taaperoikäinen lapsi exän kanssa. Itse olen lapseton. Hän kirjoitti minulle, että hän nimenomaan etsii lapsetonta naista. Vastasin, että hänen kannattaa suunnata katse toisiin pikkulasten sinkkuäiteihin, kun se on tasapuolista, että molemmilla on samanlainen elämäntilanne. Tähän mies vastasi mielestäni vähän ikävin sanavalinnoin, että "en ole kiinnostunut uusperhekuviosta, johon lisääntynyt nainen tuo mukulansa ja niiden isän. Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siinä mun exä saisi pitää lapsensa kokonaan ja mä perustan uuden perheen uuden vaimon kanssa ".
Mitäs mieltä olette naiset, tuntuisiko teidän mielestänne tämä hyvältä diililtä ja kunnolliselta mieheltä?
Kommentit (112)
Toivottavasti kukaan ei rupea tuollaiseen.kohta on itse se, kenet ja lapsi myös, hylätään.
On niin paha asennevamma miehellä että luiskaan vain samantien.
Hyi helv. Kai servasit ukkelin kunnolla 😀
Kai sä vastasit sille, että lapsensa hylkääjä on alinta saastaa mitä maa päällään kantaa?
Miksi kukaan haluaisi perustaa perheen miehen kanssa, joka ei todistettavasti välitä jälkikasvustaan? Anteeksi niinkuin mitä helvettiä? 😂
Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.
Ei kiinnosta mies, joka on valmis hylkäämään pienen lapsensa. Jotakin sellaisella on nupissa vikana.
Uskomaton p.skakikkare mieheksi. Miettikää mitä kaikkea tuo ukko todellisuudessa miettii, sanoo ja tekee.
Mutta huippu-uutinen lapselleen ja lapsensa äidille: mätäpaise on poistamassa itsensä kuviosta itsenäisesti.
Joku vielä tuohonkin haksahtaa, kunhan sika oppii pitämään alkuun suutaan soukemmalla oman etunsa tähden.
Säälin sen miehen exää ja lasta.
Vierailija kirjoitti:
Sun tuttu tönkkö kirjoitustyyli ja köyhä mielikuvitus pilasi sinänsä ihan potentiaalisen provon. Tää olisi voinut olla hyväkin.
Tämä juttu pitää paikkansa!
Ap
Huhhuh. No ainakin äijä on rehellinen. Helppo väistää luoti.
Ei ole hyvä diili, ei kannata edes aloittaa juttelua.
Mikähän motivaatio sillä miehellä on hankkia lisää lapsia, kun ei nytkään ole kiinnostunut lapsestaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän motivaatio sillä miehellä on hankkia lisää lapsia, kun ei nytkään ole kiinnostunut lapsestaan?
Se harha että tällä kertaa löytyisi oikeanlainen nainen joka synnyttäisi oikeanlaisen lapsen. Se eksä oli väärä, jolloin lapsikin oli väärä. Näitä miehiä riittää.
Tommonen mies hylkää seuraavan pesueenkin, jos vaan löytää seuraavan naisen.
Onneksi tuo kertoi aikeensa ajoissa, ehtii väistää luodin.
Vierailija kirjoitti:
Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin täällä palstalla aina kirjoitellan, mutta jokaisella jännällä miehellä on 50 vuotiaana 2 tai jopa 3 perhettä, että hyvin ne tietyt miehet tuntuu naisille kelpaavan, vaikka olisi kuinka vahvasti todistanut olevansa sisäisesti maailman rumin ihminen.
Kyllä sika oppii sen tosi nopeasti kätkemään. Ja hölmö nainen uskoo kaiken mitä lurittelee. Kun eihän lurituksilla ole mitään pidäkkeitä, kun ei tarvitse pysyä totuudessa. Saat juuri semmoisen miehen kuin aina olisit halunnut. Kunnes sen saa seuraava.
Mitävikaa nyt tuossa on?