Tässä syy olla tilaamatta temusta yms. Mietiskeltävää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0bb5f194-8662-4eb9-a0d9-0077bb347540
Näitä testejä ja takaisinvetoja ei temun tuotteille tehdä.
Tätä ei näytä porukka sisäistäneen.
Kommentit (14)
Elämä on. Olen tilannut temusta asioita jotka ei tule elintarvikekäyttöön, leluiksi eikä päälle, eli toisinsanoen juttuja kuten esim. seinälle meneviä taulukehyksiä, kemikaalihysteeria ei vois vähempää kiinnostaa, se ei sieltä seinältä kimppuun hyökkää
Kaikki tuotteet mitä olen Temusta tilannut on ollut kestäviä ja toimivia.
Ja 60-80% halvempia kuin suomesta ostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on. Olen tilannut temusta asioita jotka ei tule elintarvikekäyttöön, leluiksi eikä päälle, eli toisinsanoen juttuja kuten esim. seinälle meneviä taulukehyksiä, kemikaalihysteeria ei vois vähempää kiinnostaa, se ei sieltä seinältä kimppuun hyökkää
No moni tilailee vaatteita ja lapsille tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuotteet mitä olen Temusta tilannut on ollut kestäviä ja toimivia.
Ja 60-80% halvempia kuin suomesta ostettuna.
Meni sitten aloituksen pointti täysin ohi?
Näköjään.
Temussa myydään muutakin kuin vaatteita ja ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuten tuotteita ruoanlaittoon, ruokailuvälineitä etc! En uskaltaisi itse käyttää.
Ja kosmetiikka olisi ehdoton nou nou.
Samoin sähkö yms laitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuten tuotteita ruoanlaittoon, ruokailuvälineitä etc! En uskaltaisi itse käyttää.
Huomaa ettet ole koittanut kun olet noin tietämätön, ja uskot ahneiden kauppiaiden puheita.
Vierailija kirjoitti:
Niin ...
Seinillä se lyijymaalikin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettet ole koittanut kun olet noin tietämätön, ja uskot ahneiden kauppiaiden puheita.
Ei vaan siksi,ettei niitä testata. Jos olisi jotain vikaa niin ei siitä ilmoitettaisi mitenkään. Tai vedettäisi markkinoilta.
Ja olet väärässä siitä,etten olisi ikinä tilannut temulta mitään. Tilasin viime joulun alla. Ja oli todella huonoja tuotteita.
Yksi henkari on käytössä. Ja sellainen kaapelinpidike tms.
Kiitos. Tilaan tästä lähtien Wishistä ja Aliexpressistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tilaan tästä lähtien Wishistä ja Aliexpressistä.
No tyo yms tarkoitti niitäkin.
Etpä ollutkaan niin nokkela kuin luulit.
En tajua miksi tilailla jotain henkareita ja pidikkeitä tai mitä hyvänsä tilpehööriä ja kamaa jostain, kun ei ne kaupassakaan ihmeitä maksa. Vai onko se vain se tilaamisen ihanuus?
Just joo, käytän AliExpressiltä tilattua kuukuppia, ihan sama.