Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kintrolloi minua - en saa käydä töissä, enkä tavata ystäviäni

Vierailija
26.09.2024 |

Nykyinen avomieheni on todella ahdistavan kontrolloiva:

en saa tavata ystäviä enkä mennä töihin!

Hän ei ole väkivaltainen, paitsi sanallisesti, h-sanaa hän viljelee mielellään.

Tuntuu että kun saan seuraavan työttömyyskassa-rahan, lähden ja kauas! Minulla on oma elämä ja rauha, ja oikeus työntekoon, harrastuksiin ja ystäviin. En jalsa enää. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vastaus,olet ajatellut asian loppuun. laita salainen osoite. ensiapuasunto aluksi, siitä se sitten lähtee kehittymään pala palalta. kyll sää pärjäät,usko vaan. ja kysy apua,tukea neuvoja. tee salamuutto,se on turvallisinta kaikenvaralta,ettei tilanne eskaloidu.

Vierailija
2/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täysi mielipuoli siis. Eräs naisystäväni oli tuollainen aikanaan. Juokse ja äkkiä. Se on ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
4/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sentään tehdä paskoja aloituksia vauvapalstalla.

Vierailija
5/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varakas?

Vierailija
6/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Harmi että tuli ongelmia, ei sun vika ainakaan. Joskus toinen on ajattelematon ja homma menee puihin. Kaikissa suhteissa ei vaan voi olla.

Vierailija
7/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa jäädä yksin, vaikka minulla on ystäviä. Tuntuu että epäonnistuin taas...

Näin mustasukkaista miestä en kyllä ole ikinä nähnyt:  kun kävimme kylpylässä, hän hermoili, että olin liian kauan naisten saunassa, minulla on muka suhde. 

Kun kävin hammaslääkärissä, hän epäili, että kävin pettämässä häntä. Mies odotti ulkopuolella, hammaslääkäri oli nainen, mutta hän selitti, että menin muka jonkin salaoven kautta tapaamaan mies-hammaslääkäriä, hän "kuuli sen äänen". 

Mieheni selittää tosissaan tällaista. En kestä enää. Pakko erota.

Onko hänellä skitsofrenia vai mitä ihmettä?    ...kamalaa olla taas yksin, mutta ei hemmetti!!

Vierailija
8/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa jäädä yksin, vaikka minulla on ystäviä. Tuntuu että epäonnistuin taas...

Näin mustasukkaista miestä en kyllä ole ikinä nähnyt:  kun kävimme kylpylässä, hän hermoili, että olin liian kauan naisten saunassa, minulla on muka suhde. 

Kun kävin hammaslääkärissä, hän epäili, että kävin pettämässä häntä. Mies odotti ulkopuolella, hammaslääkäri oli nainen, mutta hän selitti, että menin muka jonkin salaoven kautta tapaamaan mies-hammaslääkäriä, hän "kuuli sen äänen". 

Onko hänellä skitsofrenia vai mitä ihmettä?    ...kamalaa olla taas yksin, mutta ei hemmetti!!

Yksin on kuules oikein hyvä olla. Ihana vapaus.

Vierailija
9/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä vastaus,olet ajatellut asian loppuun. laita salainen osoite. ensiapuasunto aluksi, siitä se sitten lähtee kehittymään pala palalta. kyll sää pärjäät,usko vaan. ja kysy apua,tukea neuvoja. tee salamuutto,se on turvallisinta kaikenvaralta,ettei tilanne eskaloidu.

Kiitos, pakko lähteä. 

Kyllä se yksinäisyys aikanaan loppuu, voin pyytää ensin vaikka likkakaverin luokseni asumaan, kuten tein joskus yli 10v. sitten.

Girl power. ...mutta oikeasti tilanne ahdistaa ja tunnen itseni niin tyhmäksi. Kai voin _joskus_ jatkaa ystävänä tuon jannun kanssa. 

Vierailija
10/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varakas?

Minulla on varoja, mies on raskaasti velallinen.

Kuinka niin? 

Vierailija
11/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, pakko lähteä. 

Kyllä se yksinäisyys aikanaan loppuu, voin pyytää ensin vaikka likkakaverin luokseni asumaan, kuten tein joskus yli 10v. sitten.

Girl power. ...mutta oikeasti tilanne ahdistaa ja tunnen itseni niin tyhmäksi. Kai voin _joskus_ jatkaa ystävänä tuon jannun kanssa.

Et voi jatkaa ystävänä. Todennäköisesti hän alkaa vainota sinua, joten sinun on poistuttava hänen elämästään totaalisesti: nimi uusiksi, puheliinumero salaiseksi, osoitetiedot salaisiksi. Tarvittaessa teet lähestymiskiellon. Kaikki uhkaavat viestit talteen todistusaineistoksi.

Vierailija
12/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ensiapuasunto? Tarkoitatko turvakotia?

Vierailija
13/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen kohtaan "Nykyinen aviomieheni".

Vierailija
14/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, pakko lähteä. 

Et voi jatkaa ystävänä. Sä olet selvästikin vaikutuksille altis, se kietoisi sut uudestaan verkkoonsa kontrolloitavaksi.

Vierailija
15/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun ei tarvitsisi mennä töihin. Ajan saa kyllä kulumaan ilman palkkatöitäkin. Aloitus oli kyllä tyhmä trolli. 

Vierailija
16/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on kuules oikein hyvä olla. Ihana vapaus.

Itsenäinen sinkkuus on parasta,  mitä nykyelämä voi naiselle tarjota.  Kun kerran on siihen edellytyksetkin, on esim. ansiotuloja. 

Vierailija
17/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aloittajalta kysyä, miksi koki tällaisen mustasukkaisen hullun "ihanan jännäksi ja salaperäiseksi" seurusteluaikoina.

Yksikään kilttimies ei nimittäin tuollaista tee.

Vierailija
18/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan yhteyttä sosiaalitoimistoon ja järjestä niin että pääset asumaan turvakotiin ensin. 

kerro siellä sossulla tilanne. Pyydä apua eroamiseen. 

javaraa heti huomenna sossu aika. (Kuitenkin on jonoa)

Jos sua kuumottaa muuttaa pois(tietenkin kuumottaa) niin aloita vaikka joku käsityö, kudo sukkia tms. Itelles ja miehelle ym. Että tulee hyvä fiilis (normaali fiilis) ja saat jotain tekemistä. 

sitten. Ette voi olla ikinä kavereita tai pitää mitään yhteyttä. Tyyppi ei ole normaali ja saattaa yrittää vahingoittaa sinua.

sun tärkein asia on nyt sinun henkikultasi. 

onko sinulla ketään, äitiä/siskoa joka voisi auttaa?

näissä sukulaisissa on se huono puoli, että he eivät ehkä ymmärrä kuinka vaarallisessa tilanteessa olet.

+saattavat kertoa miehelle uuden osoitteesi.

eli pyydä tilanteeseen ammattiapua sinulla on siihen oikeus. Äläkä pelkää soittaa poliisia jos mies alkaa riehua.

Vierailija
19/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä luovu noin upeasta miehestä. Oikein kultakimpaleen olet löytänyt <3

Vierailija
20/49 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varakas?

Minulla on varoja, mies on raskaasti velallinen.

Kuinka niin? 

Tuo voi olla syy miksihän ei tule päästämään sua helpolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan