Sinä mamma, joka eilen haukuit lastasi Kärkkäisellä
Juuri sinä, joka haukuit pientä lasta v-sana tyhmäksi Jyväskylän Palokan Kärkkäisellä. Lapsesi ei ole tyhmä. Sinä sen sijaan olet todella tyhmä ja lisäksi erittäin huono äiti!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsi itkuntuhruisin silmin, alahuuli väpättäen?🥺😩
Ei. Lapsi ei reagoinut mitenkään. Kertoo siitä, että ei tainnut olla mikään poikkeustilanne. Surullista.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö pieni saanut edes karkkiaskia?😭
En tiedä mitä ostivat. Ei kuulu minulle.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
No, Kärkkäisellä...
Mitä ap siellä teki?
Näin persuna saan alennuksella hopeavettä ja foliooo nuppiini hatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin, äidit!
Ei näin persupoika. Älä keksi näitä paskajuttujasi. Eikö hävetä tarpeeksi että persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 😝😝😝😝
Meinaako Ap, että kyseinen lastaan solvannut äityli käy täällä aikaansa kuluttamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin, äidit!
Ei näin persupoika. Älä keksi näitä paskajuttujasi. Eikö hävetä tarpeeksi että persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 😝😝😝
Onko aihetta tai ketjua, mihin et persujasi tunkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin, äidit!
Ei näin persupoika. Älä keksi näitä paskajuttujasi. Eikö hävetä tarpeeksi että persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 😝😝😝
En ole persu. Tarvitsin asian x ja hain sen Kärkkäiseltä, koska Palokassa ei ollut auki muita kauppoja, josta sellaisen olisi saanut.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Ap, että kyseinen lastaan solvannut äityli käy täällä aikaansa kuluttamassa?
Meinaan.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia apua ennenkuin pilaat lapsesi itsetunnon ja elämän. Tuo toiminta on kaukana normaalista.
- Ap
Nykylapsilta menee itsetunto ihan kaikesta
Kyllä näitä äitejä välillä näkyy, jotka raivoavat kirosanojen saattelemina lapselleen aivan turhasta. Lapsi käyttäytyy aivan normaalisti ja äiti mätkyttää koko ajan rumasti komennellen. On monta kertaa mieli tehnyt puolustaa lasta, kun vanhemman käytös ollut täysin kohtuutonta. Kypsä aikuinen ei käyttäydy näin.
Mitä voi odottaa ihmiseltä joka käy Kärkkäisellä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää että ihmisillä voi joskus olla vaikea hetki elämässä. Sinäkään et ole täydellinen. Lapsi ei mene rikki jos aikuinen on joskus äkäinen ja lapsellinen. Yleensä lapselta pyydetään anteeksi jos on hänelle sanonut pahasti. Itse tunnen ihan myötätuntoa heitäkin kohtaan, jolla ei elämä mene aina niinkuin Strömsössä...
Voisko ne isätkin välillä olla niiden lastensa kanssa, niin ei aina olis äidin hermot mitkä on palaakseen..
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi odottaa ihmiseltä joka käy Kärkkäisellä?
Kyllä mielestäni voi olettaa ihan jokaiselta suomalaiselta ihmiseltä, että ei käytä lasta kohtaan väkivaltaa. Ihan siitä huolimatta missä kaupassa käy ja mitä puoluetta äänestää.
-Ap
Et kuitenkaan asiaa niin paljon paheksunut, että olisit mennyt sanomaan päin naamaa, vaan päätit tehdä vain aloituksen tänne siltä varalta, että kyseinen äiti ehkä näkee sen täällä ja ottaa opikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää että ihmisillä voi joskus olla vaikea hetki elämässä. Sinäkään et ole täydellinen. Lapsi ei mene rikki jos aikuinen on joskus äkäinen ja lapsellinen. Yleensä lapselta pyydetään anteeksi jos on hänelle sanonut pahasti. Itse tunnen ihan myötätuntoa heitäkin kohtaan, jolla ei elämä mene aina niinkuin Strömsössä...
Yleensä nähdään se yksi hetki, ei sitä, mitä on tapahtunut sitä ennen eikä sitä, mitä sen jälkeen. Vaikka äiti olisi kuinka pahoillaan räjähdyksestään.
Lapsi nyt tuskin tekee äitilleen mitään mikä voisi antaa oikeuden äitinsä mielisairaaseen ja säälittävään käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä äitejä välillä näkyy, jotka raivoavat kirosanojen saattelemina lapselleen aivan turhasta. Lapsi käyttäytyy aivan normaalisti ja äiti mätkyttää koko ajan rumasti komennellen. On monta kertaa mieli tehnyt puolustaa lasta, kun vanhemman käytös ollut täysin kohtuutonta. Kypsä aikuinen ei käyttäydy näin.
Oma äitini on edelleen tällainen vaikka olen jo aikuinen. Yrittää stressata mut henkihieveriltä jotta pysyisin mahdollisimman ahdistuneena, väsyneenä, ärtyneenä ja laiskana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne isätkin välillä olla niiden lastensa kanssa, niin ei aina olis äidin hermot mitkä on palaakseen..
Ei oikeuta äitiä tuollaiseen. Kannattaa miettiä harkiten kenelle menee haaransa levittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmehän me tiedä, missä kenenkin isä on kulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Millä kriteereillä itse täällä käyt aikaasi kuluttamassa?
Itsekin joskus ollut tuossa tilanteessa, kun lapset sairastaa paljon, lisäksi on nepsy ongelmia, uhmaikää yms. Apua olen pyytänyt ja sieltä sossusta vain sanotaan että kyllä sä pärjäät. No jotenkin sitä on pärjännyt, nyt vanhin lapsi muuttaa jo omaan asuntoon. Ei meidän suhdetta ole pilannut se että välillä on ollut impulsiivisuutta sekä äidillä että lapsella. Ne traumat vaatii vähän enemmän kuin sen että satunnaisesti tulee toimittua väärin lasta kohtaan. Itseasiassa se on ihan opettavainen kokemus, sä voit itse miettiä miten omaa toimintaa pitää muuttaa ja lapsi oppii että ei ne sanat vaan teot ratkaisevat.