Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kuulla, että on saamassa lapsenlapsen?

Vierailija
09.01.2025 |

Niin, millaisia tunteita herättää?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykähdyttävä.

Vierailija
2/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, miten malttaa odottaa <3

Vierailija
4/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa toinen lapsenlapsi ja kyllä häntä kovasti odotetaan. 

Vierailija
5/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös. Erityisesti jos sitä ei oikeastaan ole odotettu tai on jo luovuttu toivosta että lapsenlapsia tulisi. Miltä se tuntuu?

Vierailija
6/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suku jatkuu ja uudella on mun geenejä 🙂. Jännää on seurata mimmoinen persoona kasvaa. Ihanaa kun saa olla mummi ja saa seurata kehitystä. 

Vierailija
7/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suku jatkuu ja uudella on mun geenejä 🙂. Jännää on seurata mimmoinen persoona kasvaa. Ihanaa kun saa olla mummi ja saa seurata kehitystä. 

Ensimmäisen lauseen narsismi on aika uskomattoman vahvaa 😳 Ihan heti en kehtaisi tuollaista ääneen sanoa!

Vierailija
8/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen lauseen narsismi on aika uskomattoman vahvaa 😳 Ihan heti en kehtaisi tuollaista ääneen sanoa!

Älä nyt viitsi. Jokainen ajattelee noin 😀. On tavallaan narsismia kun oma lapsi on niin rakas koska on omien geenien tulos. Muutenhan sitä rakastaisi kaikkia. Eiks niin? 😇

Vierailija
9/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrsiihän se, kersat on todella rasittavia ja juuri kun on päässyt edellisistä eroon edes jotenkin tulee uusi sukupolvi. Kohta on nekin rahaa kerjäämässä kaiken muun lisäksi.

Vierailija
10/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Jokainen ajattelee noin 😀. On tavallaan narsismia kun oma lapsi on niin rakas koska on omien geenien tulos. Muutenhan sitä rakastaisi kaikkia. Eiks niin? 😇

Voit olla ihan varma, että kaikki _eivät_ ajattele noin. Todellakaan. Sinun logiikkasi ontuu jo keinohedelmöityksen ja adoption kohdalla, puhumattakaan ihan normaalista moraalista. En ole koskaan myöskään tajunnut, miksi veri olisi vettä sakeampaa. Hyi.

Vierailija
11/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivalta tuntui. Osin kyllä alkoi vastuu painaa.

Meidän lapsenlapsi osoittautui neroksi. On nyt 4,5 vuotias ja toinen 1,5 vuotias.

Tämä vanhempi on se nero. Keksijä, uuden kehittelijä. Erityisesti vesi-innovatiot on hänelle meluisia, letkut ja siihen liitytyvä kehittely. Myös videopelit onnistuvat kunhan laittaa ohjaimen piuhat mihin tahansa laatikkoon tms. Majat rakentaa tuossa tuokioissa.

Keittiöhommat onnistuu mainioisti. Oma innovaatio myös kahvin suodatukseen.

jne .jne.

Vierailija
12/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko rahaa. Monet ovat pelkkiä raha automaatteja. 🤣

Vierailija
13/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
14/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Jep. Kuolettavan sairasta. Ja joku kehtaa kirjoittaa sen julki. 🤢🤮

Vierailija
15/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v a j a k k iretard sinä olet?

Vierailija
16/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v a j a k k iretard sinä olet?

Suomalaista isoäitiainesta parhaimmillaan.

Vierailija
17/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana kuulla tuo. Mutta jotenkin alkaa toivo mennä, ei taida lapsenlapsia tulla, vaikka useampi lapsi onkin. Ja he ovat tärkeimpiä elämässä, toivoisin heidän kokevan saman onnen. Mutta jokainen elää oman elämänsä, nielen suruni ja pettymykseni, en näytä heille. 

Vierailija
18/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä iloita, että jälkikasvua tulee ja saa olla vanhempi tai isovanhempi, mutta onhan se aika ylimielistä huudella foorumilla tuntemattomille omien geenien säilyvyydestä.

Vierailija
19/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tulko typerien kommenttien kanssa tähän ketjuun tappelemaan.

Vierailija
20/51 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sitä meidän Jannaa on jo pantu? Vasta 13.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä