Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin tänään kuudelta mustikkaan, keräsin 4 tuntia ja nyt on koko talveksi mustikoita

Vierailija
10.08.2025 |

Aika pienellä vaivalla tuli. Putsaan ja pussitan, sitten pakkaseen. Kyllä sinne jäi mustikkaa, käykää hakemassa omanne pois.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahduit ajamaan?

Joo huono vitsi.

Vierailija
2/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin tänään torille, nyt on ämpärilliset mustikkaa. Aikaa meni 20 min.

Vierailija
4/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös olen kerännyt talven mustikat mustikat parina aamuna.

Vierailija
5/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tuli poimittua marjoja.

Siellä ois ilmasta rahaa metsässä, hakisin jos voisin.

Vierailija
6/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tori ei ole metsä. Ei voi verrata. Metsässä ihminen latautuu, torilla ei. Kun itse kerää säästyy rahat ja saa liikuntaa.

Vierailija
7/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormin poimittuna tulee parhaimmat ja putsaus sujuu itsestään. On leppoisampaakin kun rasiallinen riittää päivän sadoksi.

Vierailija
8/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä olla mustikassa nyt kun itikoita on niin vähän. Hassua että joku vertasi tätä torilla käymiseen, aamuinen metsä on aika eri asia. Kun metsässä muutaman tunnin pyörii, niin sekä aivot että mieli puhdistuu. Torikahvi ei saa aikaan ihan samaa.

Vierailija
9/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole siltikään parempi ihminen. Jos olisit lahjoittanut mustikat, niin sitten olisit hyvä ihminen.

Vierailija
10/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarmat, itikat ja hirvikärpäset, ei kiitos.

Vierailija
11/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut talven mustikat, mutta tykkäsin jakaa useammalle päivälle poiminnan. Viihdyn metsässä mutta en jaksa huhkia. 

Vierailija
12/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ostaa päräytin 15kg valmiiksi siivottuja mustikoita. Kesti 5 minuuttia ja nyt on mustikoita koko talveksi, ja lisäksi on tuettu omatoimista ja ahkeraa maahanmuuttajaa.

Vierailija
13/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole siltikään parempi ihminen. Jos olisit lahjoittanut mustikat, niin sitten olisit hyvä ihminen.

Hah, nämä menevät lapsilleni talveksi opiskelupaikkakunnalle. Vai eikö niitä lasketa? Olisiko pitänyt laittaa toriin ilmoitus että annetaan mustikoita?

Vierailija
14/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormin poimittuna tulee parhaimmat ja putsaus sujuu itsestään. On leppoisampaakin kun rasiallinen riittää päivän sadoksi.

Joo jos on yksinasuva eläkeläinen? 

Vierailija
15/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismaista mennä keräämään ja painajaismaista, jos pakastin olisi täynnä mustikkaa, jota olisi pakko syödä koko talvi!

Vierailija
16/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee mustikkaa yksi litra joka päivä. Kuukaudessa 30 litraa. Jos pitäisi riittää koko talveksi eli n.10 kuukaudeksi, pitäisi kerätä 300 litraa.

Vierailija
17/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poimin varpailla, voitinko? 

Vierailija
18/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpommalla pääsee kun ei syö mustikoita.

Vierailija
19/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tori ei ole metsä. Ei voi verrata. Metsässä ihminen latautuu, torilla ei. Kun itse kerää säästyy rahat ja saa liikuntaa.

Kuka latautuu mistäkin. Rahaa on riittävästi ruokiin eikä mättään päällä kyykkiminen ole kovinkaan tehokasta liikuntaa.

Mutta kerätkää ihmeessä te, jotka siitä nautitte. Me muut pyöritämme yhteiskuntaa käyttämällä marjojen ostoon rahaa. Molempi parempi. 

Vierailija
20/86 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpötät paremmasta ihmisestä? Sulla käy vaan kateeksi kun itse et viitsi mennä metsään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän