Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?

Vierailija
10.08.2025 |

Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.

Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle entisistä suhteista, ei se hänelle kuulu. En enää muista tarkkaan, ehkä niitä oli ennen häntä n. 15. Olen aina pitänyt seksistä enkä tykkää olla yksin. 

Vierailija
82/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin laskemisen jossain sadan kieppeillä, joten en tiedä tarkkaa määrää. Mutta mitä väliä entisten kumppaneiden määrällä edes on? En minä heitä ole suhteeseen tuomassa, itseni vain.

N43

(sähkölaite, jolla jaetaan tulo useaan lähtöön)

Jos osaat, niin laskepa huviksesi montako miestä tuosta tulee per vuosi, jos seksielämä on aloitettu vaikka 16-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin laskemisen jossain sadan kieppeillä, joten en tiedä tarkkaa määrää. Mutta mitä väliä entisten kumppaneiden määrällä edes on? En minä heitä ole suhteeseen tuomassa, itseni vain.

N43

Jos osaat, niin laskepa huviksesi montako miestä tuosta tulee per vuosi, jos seksielämä on aloitettu vaikka 16-vuotiaana.

Miksi niiden miesten täytyy koko ajan vaihtua monta kertaa vuodessa vuodesta toiseen?

Vierailija
84/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle entisistä suhteista, ei se hänelle kuulu. En enää muista tarkkaan, ehkä niitä oli ennen häntä n. 15. Olen aina pitänyt seksistä enkä tykkää olla yksin. 

Minä en tykkää seksistä, mutta opin olemaan yksin vasta joskus lähemmäs kolmekymppisenä. Kyllä niitä siihen mennessä jokunen kertyi. Veikkaan että moni lopettaisi keskustelun jos tietäisi lukumäärän.

Vierailija
85/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Miksi niiden miesten täytyy koko ajan vaihtua monta kertaa vuodessa vuodesta toiseen?

Koska ovat paskoja ja tai alkavat draamaamaan? Tai sitten tykkää vaihtelusta? Moni syö eri ruokiakin eri vuodenaikoina.

Vierailija
86/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hullua? Kuka nykypäivänä kysyy uudelta tapailukumppanilta tai seurustelu kumppanilta entisten määrää? Jos siis ikää on jo yli 25 v. Loppuisi tapailut siihen, ja toivottelisin mukavaa loppu-elämää. Mikäli aikuinen ihminen ei ymmärrä menneiden olevan menneisyyttä ja kyselee niistä entisistä, voi enteillä tulevaa ylimustasukkaisuutta. Ehdottomasti punainen lippu!

Siksi ei kannata myöskään kertoa rikostaustaa. Menneisyys on menneisyyttä.

Rikostausta on aika lailla eri juttu kuin entiset petikumppanit! Esim.lähisuhdeväkivaltainen ei välttämättä muuta toimintapaansa tuomioiden jälkeenkään, joten siinä olisi jo vakavamman keskustelun paikka.

Juuri niin. Menneisyys ei ole vain menneisyyttä, vaan aiempi käytös on paras kein

Aijaa. Itse elin ihan selkeän nuoruuden eli biletin, kokeilin päihteitä, kokeilin miehiä, ja sitten lopetin. Sen jälkeen elänyt ihan eri tavoilla ja tehnyt eri asioita. Mutta ilmeisesti nyt joidenkin mielestä sitten koko elämäni on sitä, mitä se oli pari vuotta aikuistuttuani. Hieno logiikka hermanni.

Vierailija
87/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö ei ole väliä kunhan nainen antaa siksi että haluaa ja nauttii eikä esim miellyttääkseen tai edetääkseen uralla tms. Koen sen moraalittomammaksi kuin viattoman nautinnonhalun tai rakkauden. Jostain syystä tuollqisisekin instrumentaalisuus on isompi turn off kuin iloinen antaminen. Samoin ihmettelen että seksikielteiset pyhimykset enempää kiihkoile ensitreffit alttarilla-ohjelmasta, sehän on ihan järkyttävää avioliiton halveksumista.

Minulla oli itsellänikin jonkin verran naissuhteita ja yhdenyönjuttuja ennenkuin se oikea käveli vastaan olimme silloin jo yli 30v.  Emme ole juurikaan bodycounteja avannut. Kumpikaan ei halua pahoittaa toisen mieltä.

Jos naiset antaisivat vain nautinnosta tai rakkaudesta koko laji olisi sukupuutossa.

Vierailija
88/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun nainen on pelkkä hauskanpidon väline, ei väliä. Vaimoksi otin naisen jolle olin ensimmäinen.

Ja omaa munaasi olet uittanut ties missä. Hyh. 

Vierailija
89/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan noita nuorena kokeiltua. Useita kymmeniä. En nyt tarkkaa lukua osaa sanoa. Yli 50 jokatapauksessa. Kolmekymppisena löysin sitten Elämäni, ja vakiinnuin. Sen jälkeen on tämä yksi vaan ollut, ja niin tulee olemaan loppuun asti. Nyt ollaan jo molemmat miehen kanssa lähemmäs 60v.

Vierailija
90/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka olis ollut satoja? Eihän kukaan edes tiedä sitä, jos nyt ei erikseen asiaa mainosta! 

Vierailija
91/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

No jos ei löydy hyvää! Mitä sitä turhaan sen pidempään jatkamaan, jos on jo todennut ettei natsaa?

Vierailija
92/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut panokavereideni määrää kellekään. En edes muista lukua. En ole koskaan kirjaa pitänyt. Nykyinen kumppanikaan ei ole koskaan kysellyt. Huomaa kylläkin että kokenut olen ja nauttii hyödyistä!

Vierailija
93/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko yli 5

Vierailija
94/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö ei ole väliä kunhan nainen antaa siksi että haluaa ja nauttii eikä esim miellyttääkseen tai edetääkseen uralla tms. Koen sen moraalittomammaksi kuin viattoman nautinnonhalun tai rakkauden. Jostain syystä tuollqisisekin instrumentaalisuus on isompi turn off kuin iloinen antaminen. Samoin ihmettelen että seksikielteiset pyhimykset enempää kiihkoile ensitreffit alttarilla-ohjelmasta, sehän on ihan järkyttävää avioliiton halveksumista.

Minulla oli itsellänikin jonkin verran naissuhteita ja yhdenyönjuttuja ennenkuin se oikea käveli vastaan olimme silloin jo yli 30v.  Emme ole juurikaan bodycounteja avannut. Kumpikaan ei halua pahoittaa toisen mieltä.

Jos naiset antaisivat vain nautinnosta tai rakkaudesta koko laji olisi sukupuutossa.

Ei olisi. Vain nämä aloituksen kaltaiset naisia alistavat ajavat sitä ettei nainen ole seksuaalinen eli nauti ja rakasta.

Vierailija
95/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Vain nämä aloituksen kaltaiset nai

Mä aloituksen tekijä olen nainen ja mulla on ollut useita petikumppaneita. Mulle seksi on nautintoa ja haluan sitä edelleen. Ikää mulla on 46v.

ap

Vierailija
96/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli tyhmä kysymys kun jo kysymyksessä itsessään eriarvoistetaan ihmisiä sukupuolen perusteella. Lisäksi kysymys kertoo kysymyksen asettelijan patriarkaalisesta ajattelumaailmaasta, jossa naisen seksuaalisuutta halutaan rajoittaa. Yleensä rajoittaminen tapahtuu mm yhteiskunnallisten asenteiden kautta. Naisten seksihaluja, seksikumppaneiden määrää, ehkäisyä rajoitetaan tai haukutaan, naistentauteja ylipäänsä jätetään epähuomiotta tai vähätellään. Kaikki tämä kumpuaa naisvihasta jota harjoittavat yhteiskunnassa valitettavasti kaikki, sinä ja minä, koska elämme naisvihamielisessä yhteiskunnassa. Naisvihalta ei voi välttyä.

Vierailija
97/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 - ääretön, ainoastaan naisen itsensä määrittelemä määrä on ainoa oikea vastaus. 

Vierailija
98/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus alistaa naista ja on kysymyksenä huono.

Sama kysymys kai koskee miehiäkin. Ei kai naiset ja miehet ole eri asemassa.

Vierailija
99/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös 46v.

Siitä parisuhteessa yhteensä 28 v kolmen miehen kanssa (erikseen).

Tämän lisäksi seksiä on ollut kahden tapailumiehen kanssa.

Eli yhden käden sormien määrä. Laillisille vuosille (30) jaettuna 1 mies per 6 vuotta.

Vierailija
100/144 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös 46v.

Siitä parisuhteessa yhteensä 28 v kolmen miehen kanssa (erikseen).

Tämän lisäksi seksiä on ollut kahden tapailumiehen kanssa.

Eli yhden käden sormien määrä. Laillisille vuosille (30) jaettuna 1 mies per 6 vuotta.

Täydennän, että vaikkamiehiä ei ole ollut paljon, niin seksiä on.

Tälläkin hetkellä useita kertoja viikossa tai toisinaan jopa päivässä. Tuo kolmas pitkä parisuhde siis jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme