Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?
Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.
Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lukuni on alle 30. On kaksi pitkää suhdetta ollut. On ollut selibaatteja, joista viimeisin kesti 6 v. En harrasta parinvaihtoa tai kimppoja. Olen romantikko, mutta vastaparia ei ole löytynyt.
Aika paljon sullakin ollut
On, mutta ikääkin on. Toki joillekin määrä on liikaa. Olen ollut rakastunut muutaman kerran ja on ollut laastareita, joilla olen paikannut erokipua tai kuolemansurua. Nyt en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä huonoa itsetuntoa aina vaan jankutetaan; minäkin ollut monen monen miehen ja nuorukaisen kanssa, ja ihan vaan halusta olin! Mutta aina sain pettyä, melkein aina; ensimmäiseni oli ainoa, joka osasi oikeesti tyydyttää, ja sainkin sellaisen orgasmin kanssaan, että sen muistan vieläkin. Oltiin 16 molemmat.
Nyt aviomieheni osaa homman, ja tekee sen niin että silmät menee nurin päässä. Mutta hänpä tekeekin niinkuin nainen sen haluaa, ja nai vasta sitten (tai hyväilen suulla tai kädellä hänet maaliin, rakastaa kovin tuota ja kehuu mun taitojani)
Edelleen, arvon KH, kaikki naiset eivät ole kuin sinä. Ei edes valtaosa.
😈 Yksityiset bileet alkavat NYT...
Uskallatko tulla kurkkaamaan, mitä täällä tapahtuu? - https://www.shrtlnk.com/stream95651
Mulla on ollut jotain 200 ja sanoisin, että se on liian vähän koska olen vieläkin puutteessa.
Pitäis laskea sen mukaan että joka viikko aikuisiällä olis petikumppani. Sen yli on sitten jo liikaa.
Jos ehtii olla aikuinen 62 vuotta ( 18-80v ) niin sellainen 3224 kumppania on vähän yläkanttiin koska välillä on sairaana, toisaalta täytyy jättää pelivaraa kimppakivalle, eli ehkä joku 3300 eteenpäin alkaa olla liikaa sitten.
Oon itse elänyt aika kuivaa elämää kun vasta 200 ja olen jo keski-ikäinen. Hävettää ettei tän enempää ole jaksanut olla aktiivinen.