Miesten normiparturi jo yli 35€
Onkohan aika vaihtaa ulkolaisten parturiin? Ne on jotain 20€
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
"Alun perin miehiä on palvellut parturi ja naisia kampaaja, mutta nykyään suurin osa ammatinharjoittajista on parturi-kampaajia, jotka palvelevat sekä miehiä että naisia. Nimensä mukaisesti parturi on aluksi ollut lähinnä parranajaja, mutta koska nykyisin on helposti saatavilla laadukkaita edullisia oman parran ajoon tarkoitettuja välineitä, ajaa valtaosa miehistä partansa itse. "
Meister hiustenleikkuussa on vaan iso laatuero riippuen onko leikkaajana hyvä parturi vai parturi-kampaaja, joka nyt ei useinkaan osaa leikata miesten hiuksia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kun parturi pyysi 48e siirryin naapuriliikkeeseen missä ilman ajanvarausta sama tulos ja 20e.
Se oli demariharakka se, joka pyysi 48€. Koska kukaan muu täysijärkinen ei pyytäisi tuollaista summaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...
Ja kun laskuja on enemmän kuin tuloja, niin ratkaisu siihen on nostaa hintoja ja karkottaa ne vähätkin asiakkaat.
Itse siirryin ulkkarille siinä vaiheessa kun hinnat nousi 35 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kasvaa kaikemaalaisilla, mikä saa ajattelemaan, että vain suomalainen osaisi niitä leikata?
Sama pätee myös lääketieteeseen...
Seksiin ei päde.
Ulkkarinaiset osaavat panna, Suominaiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alun perin miehiä on palvellut parturi ja naisia kampaaja, mutta nykyään suurin osa ammatinharjoittajista on parturi-kampaajia, jotka palvelevat sekä miehiä että naisia. Nimensä mukaisesti parturi on aluksi ollut lähinnä parranajaja, mutta koska nykyisin on helposti saatavilla laadukkaita edullisia oman parran ajoon tarkoitettuja välineitä, ajaa valtaosa miehistä partansa itse. "
Meister hiustenleikkuussa on vaan iso laatuero riippuen onko leikkaajana hyvä parturi vai parturi-kampaaja, joka nyt ei useinkaan osaa leikata miesten hiuksia hyvin.
Tittelikö se kertoo osaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...
Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...
Miten näin ?
Missäs kirvesmiehen liiketila hyvällä sijainnilla on?
LMAO, persut haukkuu ulkolaisia minkä kerkeävät, mutta menevät näiden asiakkaaksi heti, kun kuulevat saavansa halvemmalla ja paremmin harvat hiuksensa leikattua:DD
Vierailija kirjoitti:
Kotiparturilaite 15e ja loput kynsisaksilla. Käsipeili kädessä peilin edessä saa leikattua takaa itse.
Mieheni hermostui parturin hinnasta ja osti pari viikkoa sitten hiustenleikkurin. Leikkasi itse hiuksensa, minä tasasin takahiukset. Yllättävän hyvä lopputulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...
Miten näin ?
Missäs kirvesmiehen liiketila hyvällä sijainnilla on?
Missäs Parturin Pakettiauto ja varastotilat on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos 35 euroa on liikaa kerran neljässä kuukaudessa parturista, kuten normi suomalaismiehellä on noin pitkä väli, niin aina voi tehdä itse. Kukaan ei ole velkaa sinulle kympin parturointeja.
Terveisin parturimies
"jos mansikat ei kelpaa niin voitte olla ilman"
Kuka käy parturissa vain neljän kuukauden välein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.
Kyllä ja lopputulos sen mukainen. Käyttänyt kaikki alueen halvat parturit ja kuraa tulee. Tietty jos ei väliä miltä näyttää.
Ei mitään väliä miltä näyttää; tärkeintä on se HALPA hinta ilman kuittia!
Saa kuitin kyllä, heh heh.
Ja meilläpäin kyllä leikkaa muutkin kuin ulkkikset noin 25 eurolla. Ei ole kuin muutaman euron halvempi toi.
Asut jossain maaseudulla.
Muuttovoittoinen paikka Tampereen naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun Kokoomusta äänestäneet Parturiyrittäjät menevät konkkaan =)
Tulee jotenkin sellainen vahingoniloinen olo.
Toimitusjohtaja kun on niin uskoo niin olevansa ihan oikea Kokoomuslainen. =)
Pienyrittäjillä on kovat ajat edessä kun verovapauden ja starttirahojen turvin ulkolaiset pistävät kilpailevan yrityksen pystyyn.
Jos nyt partureista puhutaan, niin niihin ei starttirahaa heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun Kokoomusta äänestäneet Parturiyrittäjät menevät konkkaan =)
Tulee jotenkin sellainen vahingoniloinen olo.
Toimitusjohtaja kun on niin uskoo niin olevansa ihan oikea Kokoomuslainen. =)
Pienyrittäjillä on kovat ajat edessä kun verovapauden ja starttirahojen turvin ulkolaiset pistävät kilpailevan yrityksen pystyyn.
Startti raha on kaikille sama. Samaten verotus.
Ei ihan ole. Otappa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Koneajo 15-18 euroa.
Kyllä koneella kannattaa ajaa ihan itse. Ei maksa kuin sen koneen hinnan verran ja sillä pärjää vuosia.
Itse leikkaan itse. Ostin kotiparturin, kerrostussakset ja homma hoituu nykyisin sujuvasti. Eikä ole mikään siilitukka vaan päältä pitempi sivuilta ja takaa lyhempi.
Tätä jo vuosia, paljon on säästetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinipojat kavereineen ovat alkaneet käymään ulkomaalaisten leikattavana. Kympin ottavat per pää. :)
Viemällä rahansa näille ulkomaalaisille tuet heidän lifestyleä missä ei makseta mitään veroja ja Kela card on maksettuna vielä päälle!
Kyllä niiltä kuitin saa
Hiustenleikkuu 20 euroa josta vielä ALV, tilan vuokrat ja palkat? Jepp jepp 🙈
Jep. Leikkaavat nopeammin kuin suomalaiset ja tekevät viikossa reilusti enemmän tunteja.
Startti raha on kaikille sama. Samaten verotus.