Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten normiparturi jo yli 35€

Vierailija
09.08.2025 |

Onkohan aika vaihtaa ulkolaisten parturiin? Ne on jotain 20€

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.

Kyllä ja lopputulos sen mukainen. Käyttänyt kaikki alueen halvat parturit ja kuraa tulee. Tietty jos ei väliä miltä näyttää.

Ei mitään väliä miltä näyttää; tärkeintä on se HALPA hinta ilman kuittia! 

Saa kuitin kyllä, heh heh.

Vierailija
42/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos 35 euroa on liikaa kerran neljässä kuukaudessa parturista, kuten normi suomalaismiehellä on noin pitkä väli, niin aina voi tehdä itse. Kukaan ei ole velkaa sinulle kympin parturointeja.

Terveisin parturimies

Kerran viidessä viikossa

Itse käyn parturissa runsaan kahden kuukauden välein, 38€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20€ ulkomaalainen leikkaa tukan ja sen kyllä huomaa! Siellä täällä tupsuja ja epätasainen leikkaus! 

Meillä poika käy ja hyvin leikkaavat, isäni käy myös jollain vielä halvemmalla turkkilaisella, koska ei halua maksaa liikaa. 

Ei sitten haittaa, että näyttää turkkilaiselta parturoinnin jälkeen?

Vierailija
44/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.

Kyllä ja lopputulos sen mukainen. Käyttänyt kaikki alueen halvat parturit ja kuraa tulee. Tietty jos ei väliä miltä näyttää.

Ja meilläpäin kyllä leikkaa muutkin kuin ulkkikset noin 25 eurolla. Ei ole kuin muutaman euron halvempi toi.

Vierailija
45/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meilläpäin kyllä leikkaa muutkin kuin ulkkikset noin 25 eurolla. Ei ole kuin muutaman euron halvempi toi.

Asut jossain maaseudulla.

Vierailija
46/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitin myös ilman heh hehhiä?

Vierailija
47/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneajo 15-18 euroa.

Ok koneita saa 20-40e hintaan,laita vaimo/äiti tms leikkaamaan.

Vierailija
48/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...

Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...

Miten näin ?

Meillä Länsi-Suomessa saa kampaamossa (naisten hiukset) 45 minuutin käsittelyn 45 eurolla eli euro per minuutti (hiusten pesu, muotoon leikkaus ja föönaus). Jossain keskustan ulkopuolella sijaitsevassa parturikampaamossa voi hinta olla halvempi.  Tuskinpa tänä päivänä yksikään hyvämaineinen toiminimellä kirvesmiehen töitä tekevä tekee 60 eurolla tunti yhtään mitään. Kampaaja saattaa täälläkin maksaa hyvällä liikepaikalla liikehuoneiston vuokraa yli tonnin/kk ja siihen päälle aineet, tarvikkeet, vakuutukset, sähkö, kirjanpitopalkkio jne. sekä oma palkka ja eläkemaksu. Oletko palkansaajana koskaan ottanut selvää kuinka paljon per tunti sinä maksat työnantajalle, kun ottaa huomioon työntekijästä työnantajan maksettavaksi jäävät kaikki kulut palkan lisäksi?

Vierailija
49/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten latvojen tasaus maksaa ton . Muotoon leikkaus enemmän. Raidat 80-100€ .  

Halvalla oot sitten raidat saanut. Mun kaupungin kampaamoissa 150-200€.

Vierailija
50/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 24 vuotta samassa parturissa, mutta sitten Ritva jäi eläkkeelle. Leikkaus maksoi loppuaikoina 30 euroa.

Muutaman kokeilun jälkeen löytyi kurdi-parturi Saad, joka tekee mainiota jälkeä 25 eurolla, nyt olen sitten käynyt siellä 4 vuotta.

Vierailija
51/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkaan omani ja kahden pojan, harjoittelemalla sen oppii.

Vierailija
52/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 ekee, suomalainen parturiliike. Aina tullut myös pesu ja päänahan hieronta samaan hintaan. Kuin myös hiusten viimeistely, aineineen. 

Olen käynyt teinistä asti, vuosia. Ja nyt aikuisena miehenä arvostan. 

En vaihda. Kannatan suomalaista pienyrittäjät näin. 

Missä? Ja mitä tarkoitat suomalainen parturiliike?

Vierailija
53/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki. Mutta muste on vaan koneesta loppu.

Vierailija
54/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...

Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...

Miten näin ?

Meillä Länsi-Suomessa saa kampaamossa (naisten hiukset) 45 minuutin käsittelyn 45 eurolla eli euro per minuutti (hiusten pesu, muotoon leikkaus ja föönaus). Jossain keskustan ulkopuolella sijaitsevassa parturikampaamossa voi hinta olla halvempi.  Tuskinpa tänä päivänä yksikään hyvämaineinen toiminimellä kirvesmiehen töitä tekevä tekee 60 eurolla tunti yhtään mitään. Kampaaja saattaa täälläkin maksaa hyvällä liikepaikalla liikehuoneiston vuokraa yli tonnin/kk ja siihen päälle aineet, tarvikkeet, vakuutukset, sähkö, kirjanpitopalkkio jne.

Meillä on Työnjohto. Toimistotyöläinen. Autonkuljettaja. Varastohalli. ja Toimisto.

Kirvesmiehen tuntiveloitus on 62e.

Vierailija
55/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytän aina verottajalle nämä karvaperseparturit! 

Vierailija
56/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näin ?

Meillä Länsi-Suomessa saa kampaamossa (naisten hiukset) 45 minuutin käsittelyn 45 eurolla eli euro per minuutti (hiusten pesu, muotoon leikkaus ja föönaus). Jossain keskustan ulkopuolella sijaitsevassa parturikampaamossa voi hinta olla halvempi.  Tuskinpa tänä päivänä yksikään hyvämaineinen toiminimellä kirvesmiehen töitä tekevä tekee 60 eurolla tunti yhtään mitään. Kampaaja saattaa täälläkin maksaa hyvällä liikepaikalla liikehuoneiston vuokraa yli tonnin/kk ja siihen päälle aineet, tarvikkeet, vakuutukset, sähkö, kirjanpitopalkkio jne.

bruttox1,7 

Olin yhdessä firmassa missä kuulin kuinka työntekijä tuotti 10-30 tonnia joka kuukausi. Palkka oli varmasti alle 3000e

Vierailija
57/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29€ on täällä miesten parturointi. Ja maksan sen, vaikka olen nainen. Hinta menee hiusmallin mukaan, ei sukupuolen. Ei ole mielestäni kallista.

"Alun perin miehiä on palvellut parturi ja naisia kampaaja, mutta nykyään suurin osa ammatinharjoittajista on parturi-kampaajia, jotka palvelevat sekä miehiä että naisia. Nimensä mukaisesti parturi on aluksi ollut lähinnä parranajaja, mutta koska nykyisin on helposti saatavilla laadukkaita edullisia oman parran ajoon tarkoitettuja välineitä, ajaa valtaosa miehistä partansa itse. "

Minä käyn kivessyöpä seulannassa gynekologilla.

Vierailija
58/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos 35 euroa on liikaa kerran neljässä kuukaudessa parturista, kuten normi suomalaismiehellä on noin pitkä väli, niin aina voi tehdä itse. Kukaan ei ole velkaa sinulle kympin parturointeja.

Terveisin parturimies

"jos mansikat ei kelpaa niin voitte olla ilman"

Vierailija
59/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kasvaa kaikemaalaisilla, mikä saa ajattelemaan, että vain suomalainen osaisi niitä leikata?

Sama pätee myös lääketieteeseen...

Vierailija
60/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun Kokoomusta äänestäneet Parturiyrittäjät menevät konkkaan =)

Tulee jotenkin sellainen vahingoniloinen olo.

Kokkareet ja Persuthan heitä tänne rahtaa. Sitä halpatyövoimaa tarvitaan niin kovasti.

EK:n mukaan tarvittaisiin 30 000 per vuosi...

Miten halpatyövoima liittyy yrittäjään jonka firma suomessa ja ja asuu ja elää suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä