Miesten normiparturi jo yli 35€
Onkohan aika vaihtaa ulkolaisten parturiin? Ne on jotain 20€
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Kotiparturilaite 15e ja loput kynsisaksilla. Käsipeili kädessä peilin edessä saa leikattua takaa itse.
Näin. Itse kypsiinnyin tässä eräs aamu: tulin kaupasta, reissu kesti n. 1 tunnin. Pää kuhisi hiestä aivan hirveesti; päätin, et nyt riittää ja ajoin itse.
Kohtalaisen hyvä tuli (on ollut sekä parempia että huonompia). Takaa varsinkin onnistui ... kohtalaisen hyvin: ilman rajaa, kerrankin.
Isän kanssa joskus katotiin Itsenäisyyspäivän juhlia, siellä kadetit rivissä, kuvattiin takaapäin, isä tuumasi: ei siellä paljon rajoja ole.
Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos 35 euroa on liikaa kerran neljässä kuukaudessa parturista, kuten normi suomalaismiehellä on noin pitkä väli, niin aina voi tehdä itse. Kukaan ei ole velkaa sinulle kympin parturointeja.
Terveisin parturimies
29€ on täällä miesten parturointi. Ja maksan sen, vaikka olen nainen. Hinta menee hiusmallin mukaan, ei sukupuolen. Ei ole mielestäni kallista.
10 kertaa vuodessa. kyllä hiukset sitten kasvaa yhtä nopeasti kuin parta.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa käydä naisena missään niin aina menee se vähintään 100 euroa vaikkei mitään värjää tai muute tee kuin leikkauta
Häh, 25 euroa ottaa minun kampaaja, pitkien hiusten leikkaus ja otsatukka, pesunkin sisältyy samaan hintaan halutessa.
20€ ulkomaalainen leikkaa tukan ja sen kyllä huomaa! Siellä täällä tupsuja ja epätasainen leikkaus!
Vierailija kirjoitti:
Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.
Kyllä ja lopputulos sen mukainen. Käyttänyt kaikki alueen halvat parturit ja kuraa tulee. Tietty jos ei väliä miltä näyttää.
Opettelin leikkaamaan itse hiukseni. En vain siksi, että halusin säästää rahaa, vaan petyin aina partureiden vaihtelevaan lopputulokseen. Nyt saan juuri sellaisen, kun haluan ja lisäksi säästän rahaa.
20€ parturi ei voi kannattaa.
T: poliisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.
Kyllä ja lopputulos sen mukainen. Käyttänyt kaikki alueen halvat parturit ja kuraa tulee. Tietty jos ei väliä miltä näyttää.
Ei mitään väliä miltä näyttää; tärkeintä on se HALPA hinta ilman kuittia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinipojat kavereineen ovat alkaneet käymään ulkomaalaisten leikattavana. Kympin ottavat per pää. :)
Viemällä rahansa näille ulkomaalaisille tuet heidän lifestyleä missä ei makseta mitään veroja ja Kela card on maksettuna vielä päälle!
Kyllä niiltä kuitin saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinipojat kavereineen ovat alkaneet käymään ulkomaalaisten leikattavana. Kympin ottavat per pää. :)
Viemällä rahansa näille ulkomaalaisille tuet heidän lifestyleä missä ei makseta mitään veroja ja Kela card on maksettuna vielä päälle!
Kyllä. Me muut veronmaksajat maksamme noiden teinipoikien hiustenleikkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...
Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...
Miten näin ?
Ne sakset on niin kalliit....
Vierailija kirjoitti:
Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos 35 euroa on liikaa kerran neljässä kuukaudessa parturista, kuten normi suomalaismiehellä on noin pitkä väli, niin aina voi tehdä itse. Kukaan ei ole velkaa sinulle kympin parturointeja.
Terveisin parturimies
Kerran viidessä viikossa
Pelkkä koneajo mamupojalla 10e, muualla en käy.
Vierailija kirjoitti:
20€ ulkomaalainen leikkaa tukan ja sen kyllä huomaa! Siellä täällä tupsuja ja epätasainen leikkaus!
Meillä poika käy ja hyvin leikkaavat, isäni käy myös jollain vielä halvemmalla turkkilaisella, koska ei halua maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiltä kuitin saa
Hiustenleikkuu 20 euroa josta vielä ALV, tilan vuokrat ja palkat? Jepp jepp 🙈
Autokorjaamo veloittaa 80e tunti. Heillä suuri halli ja kymmenien tuhansien nosturit ja työkalut...Parturi 100e tunti ???