Miesten normiparturi jo yli 35€
Onkohan aika vaihtaa ulkolaisten parturiin? Ne on jotain 20€
Kommentit (77)
Kotiparturilaite 15e ja loput kynsisaksilla. Käsipeili kädessä peilin edessä saa leikattua takaa itse.
Hyvälaatuinen hiustenleikkuukone 39,99 € ja vaikka sillä ajelisi hiuksensa vaikka kolmen vuoden ajan, parturointi olisi halpaa. Minun koneeni on ollut käytössä kohta kolmekymmentä vuotta.
Turussa ulkit leikkaavat 12-15€ hintaan. Kone plus sakset käytössä. Jätin joku vuosi sitten 34€ veloittavan parturin, jossa olin käynyt vakituiseen. 12 minuuttia jaksoi eikä tarjonnut koskaan pesua.
Ulkolaisten partureissa ei ole mitään vikaa. Leikkaavat lyhyet mallit sitä paitsi paremmin ja tyylikkäämmin kuin useimmat kampaajatädit.
Karvakäsiparturi on vain 25€. Voi saada halvemmallakin.
Kun parturi pyysi 48e siirryin naapuriliikkeeseen missä ilman ajanvarausta sama tulos ja 20e.
Hiukset kasvaa kaikemaalaisilla, mikä saa ajattelemaan, että vain suomalainen osaisi niitä leikata?
Kiva kun Kokoomusta äänestäneet Parturiyrittäjät menevät konkkaan =)
Tulee jotenkin sellainen vahingoniloinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Kokkareet ja Persuthan heitä tänne rahtaa. Sitä halpatyövoimaa tarvitaan niin kovasti.
EK:n mukaan tarvittaisiin 30 000 per vuosi...
Olen käynyt vuosia karvaperseparturissa
Meillä teinipojat kavereineen ovat alkaneet käymään ulkomaalaisten leikattavana. Kympin ottavat per pää. :)
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtaja kun on niin uskoo niin olevansa ihan oikea Kokoomuslainen. =)
Pienyrittäjillä on kovat ajat edessä kun verovapauden ja starttirahojen turvin ulkolaiset pistävät kilpailevan yrityksen pystyyn.
Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...
20 ekee, suomalainen parturiliike. Aina tullut myös pesu ja päänahan hieronta samaan hintaan. Kuin myös hiusten viimeistely, aineineen.
Olen käynyt teinistä asti, vuosia. Ja nyt aikuisena miehenä arvostan.
En vaihda. Kannatan suomalaista pienyrittäjät näin.
Koettakaa käydä naisena missään niin aina menee se vähintään 100 euroa vaikkei mitään värjää tai muute tee kuin leikkauta
Naisten latvojen tasaus maksaa ton . Muotoon leikkaus enemmän. Raidat 80-100€ .
Karvaiset on Raamatussa . Tehän ette lue sitä vanhaa testamenttia satujen kirjaa . Mut siellä on kun joku syntyi karvaisena ja siitä tuli heimo.
10 kertaa parturissa per vuosi, ulkkis 20 eur, suomimamma 35 eur -> säästö 150 eur vuosi
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa elättää itsenne parturina. Vuokra, sähkö, vesi, työtilan vakuutukset ja yrittäjän lakisääteinen YEL-maksu, välineet, alv...
Tuntiveloitus kovempi kuin Kirvesmiehellä jolla pakettiauto ja tuhansien eurojen työkalut...
Miten näin ?
Koneajo 15-18 euroa.