Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy kun ihminen pettää puolisoaan?

Vierailija
07.08.2025 |

Siis kun kauniita ja seksikkäitä naisiakin petetään... ei voi kyse olla ulkonäöstä. 

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt liittyvät useimmiten pettäjään itseensä, eivät puolisoon (miehillä). Kärjistettynä mies pettää, koska kaipaa ihailua. Nainen pettää, kun suhteessa menee huonosti (hänen mielestään). 

Suomalainen pettämiskirja on lainattavissa kirjastosta. Sinne on koottu pettäjien ja petettyjen kertomuksia. Moni näistä haastatelluista oli pettänyt jännityksen tai huomion hausta.

Jos pettämiskertomuksia uskoisi, uskoisi myös alkoholistien, feministien, vakiintumattomien ja mt-ongelmaisten kertomuksia ympäristösyistä.  Kynis.mi

Vierailija
42/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuohon yleisellä tasolla vastata. Minun mieheni ex oli persoonallisuushäiriöinen, mikä oli se syy. Hän kaipasi ihailua. Hän oli sanonut, että ei hän niistä miehistä kenestäkään ole välittänyt. Mieheni oli ollut pakko erota, koska valehtelu oli jatkuvaa. Ensimmäisen kerran oli pyydetty anteeksi, oli annettu anteeksi ja sovittu asiat. Kun samat hälytysmerkit toistui, oli kyse tämän kyseisen naisen mukaan pelkästä työkaveruudesta tai samoissa harrasteporukoissa liikkumisesta. Kun he erosivat, oli paljastunut monta eri salasuhdetta. Sitten ei ollut enää mitään menetettävää, niin tunnustuksia oli alkanut tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni ilmeisesti se ettei tuntenut olevansa "mitään". Se että joku ihastui häneen ja piti häntä mukavana, ihanana miehenä, oli hänelle niin hieno tunne että se voitti kaiken muun.

Sen myötä luottamus onkin melko nollassa, vaikka ilmeisesti ei sänkyyn saakka kuitenkaan näiden kanssa mennyt.

Vierailija
44/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt liittyvät useimmiten pettäjään itseensä, eivät puolisoon (miehillä). Kärjistettynä mies pettää, koska kaipaa ihailua. Nainen pettää, kun suhteessa menee huonosti (hänen mielestään). 

Miksi käskette naisia tyytymään? Mä elin aikanaan alunperinkin huonosti alkaneessa suhteessa. Päädyttiin lopulta yhteisestä päätöksestä eroamaan. Kehoitankin uutta polvea pysymään sinkkuna niin kauan

älä lässytä

kunnes Se Oikea tulee vastaan.

Kuka niistä?

Vierailija
45/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sellainen tilanne että vaimo on missin näköinen, mutta hän ei panosta juuri ollenkaan seksielämäämme. Torjuu minua jatkuvasti eikä tunnu ymmärtävän miten flirttaillaan ja rakennetaan eroottinen ilmapiiri toisiaan kunnioittaen.

Onneksi muut naiset ymmärtävät asian, arvostavat minua ja harrastavat kanssani tyydyttävää seksiä. Ja missin näköisestä naisesta ei ole miehen helppo erota - aina kun on päättänyt lähteä, niin sitä ihastuu uudestaan hänen ulkonäköön ja iloisuuteen.

Pettävä mies ei jollain tavalla olekaan mies. Yllätys. Muutkin siitä vihjailee.

Vierailija
46/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lihava, suomalainen nainen.

Lihavuus ei ole mikään ratkaiseva tekijä. Tiedän tapauksen, jossa mies petti hoikkaa treenaavaa vaimoa ylipainoisen naisen kanssa. Tämä ylipainoinen nainen sattuu olemaan kaverini. Kas kummaa, tiedän toisenkin samanlaisen keissin työkaverin tutravapiiristä. Ei ole kuule painosta enää kiinni kun miestä viedään.  

Ei lihavuudella olekkaan merkitystä. Mies haluaa seksuaalisesti aktiivisen naisen. Se on tärkeämpi ominaisuus, kuin naisen ulkonäkö.

Vierailija
47/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä on käveleviä ongelmakimppuja. 

Parasta jättää poimimatta. 

Vierailija
48/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on tietenkin synti. Ihminen lankeaa syntiin. Ja miksi, koska sielunvihollinen on.

Vierailija
49/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen pettämiskirja on lainattavissa kirjastosta. Sinne on koottu pettäjien ja petettyjen kertomuksia. Moni näistä haastatelluista oli pettänyt jännityksen tai huomion hausta.

Jos pettämiskertomuksia uskoisi, uskoisi myös alkoholistien, feministien, vakiintumattomien ja mt-ongelmaisten kertomuksia ympäristösyistä.  Kynis.mi

Höpöhöpö, ihan muutkin pettävät kuin vain alkkikset ja vakiintumattomat ynnä muut mainitsemasi esimerkit. Ihan kuule hyvässä työssä oleva tasapainoinen ja  perheellinen mies tai nainen voi ihastua toiseen tai haluta vaihtelua. 

Vierailija
50/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tuohon yleisellä tasolla vastata. Minun mieheni ex oli persoonallisuushäiriöinen, mikä oli se syy. Hän kaipasi ihailua. Hän oli sanonut, että ei hän niistä miehistä kenestäkään ole välittänyt. Mieheni oli ollut pakko erota, koska valehtelu oli jatkuvaa. Ensimmäisen kerran oli pyydetty anteeksi, oli annettu anteeksi ja sovittu asiat. Kun samat hälytysmerkit toistui, oli kyse tämän kyseisen naisen mukaan pelkästä työkaveruudesta tai samoissa harrasteporukoissa liikkumisesta. Kun he erosivat, oli paljastunut monta eri salasuhdetta. Sitten ei ollut enää mitään menetettävää, niin tunnustuksia oli alkanut tulla.

Ei kannata kaikkea uskoa mitä miehet tarinoivat existään. Minun entisessä parisuhteessani näitä tarinoita kertoillut ex-mieheni oli itse touhuillut kaikkea sellaista mitä väitti exästään. 

Vierailija
51/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on käveleviä ongelmakimppuja. 

Parasta jättää poimimatta. 

Väitätkö ettei sinulla ole koskaan ollut halua käydä vieraissa tai ettet ole koskaan ihastunut toiseen pitkän parisuhteen aikana? 

Vierailija
52/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa pitää oletuksena, että jokainen pettää. Ei kaikki petä.

Joillakin se käy vain mielessä, mutta osaavat kontrolloida itseään. Riippuu ihmisen luonteesta ja kumpi painaa enemmän vaakakupissa. 

Vierailija
53/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on välillä saatava vierasta.

Noin 2-3 vuotta niin sitten saatava

Vierailija
54/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat lapsuudessa. Ja ei osaa pitää lupauksiaan eikä hillitä himojaan.

Vierailija
55/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kaipaa ihailua/on altis ihailulle ja jotain erilaista elämäänsä, omassa suhteessa väljähtynyt vaihe. 

Sun k.rpä etkä sinä 😁

Vierailija
56/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen keino saada ero aikaiseksi ja päästä huonosta parisuhteesta eroon.

Jos suhde on huono ja siitä haluaa eroon, niin miksei voi vaan jättää?

Vierailija
57/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni ilmeisesti se ettei tuntenut olevansa "mitään". Se että joku ihastui häneen ja piti häntä mukavana, ihanana miehenä, oli hänelle niin hieno tunne että se voitti kaiken muun.

Sen myötä luottamus onkin melko nollassa, vaikka ilmeisesti ei sänkyyn saakka kuitenkaan näiden kanssa mennyt.

Miksei saa ihailua kotona? Miksi luottamus nollassa jos ei kuitenkaan pettänyt. 

Vierailija
58/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa ihailua kotona? Miksi luottamus nollassa jos ei kuitenkaan pettänyt. 

Tottakai saa ihailua kotona, mutta kun se ei riittänyt. Mitä useammalta sitä ihailua saa, sitä parempi olo on ja sitä parempi ihminen tuntee olevansa.

Ja on pettänyt, vaikka sängyssä ei todennäköisesti ole ollutkaan.

Vierailija
59/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lihava, suomalainen nainen.

Mä olen lihava suomalainen nainen ja mä olen se toinen nainen. Miehen avovaimo on hoikka.

Vierailija
60/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuu toiseen, mutta ei uskalla erota entisestä. Pelkää sitä muutosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä