Mikä on syy kun ihminen pettää puolisoaan?
Siis kun kauniita ja seksikkäitä naisiakin petetään... ei voi kyse olla ulkonäöstä.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Olen kimpassa naisen kanssa, joka on kaunis, koulutettu, seksikäs, kotona harrastamme paljon seksiä ymym
Mulla on kuitenkin samaan aikaan kaksi sivusuhdetta, jotka perustuvat ihan pelkkään seksiin. Toisesta heistä en tiedä edes nimeä, me vaan pannaan. Molempia olen tapaillut vuosia. Näiden lisäksi satunnaiset seikkailut päälle.
Oma puolisoni on paremman näköinen kuin nämä kaksi vakkaria yhteensä.
Miksikö petän? Koska mä voin. En minä niitä toisia naisia rakasta, tai halua heidän kanssaan mitään seksiä enempää. Toiset polttaa tupakkaa, toiset juo viinaa, mä käyn naisissa. Mulle se on ihan yhtä arkinen toimenpide kuin nuo kaksi ensin mainittua.
M43
Oletan, että "oma" puolisosi ei tiedä noista. Jos hän saisi tietää ja vaatisi eron, kaikki tuo pelaaminen olisi sen arvoista?
Exä sano etsivänsä jännitystä elämään.
Pettäminen harvemmin johtuu siitä, että on jotain tai ei ole. Ei pettäminen puolisosta johdu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kimpassa naisen kanssa, joka on kaunis, koulutettu, seksikäs, kotona harrastamme paljon seksiä ymym
Mulla on kuitenkin samaan aikaan kaksi sivusuhdetta, jotka perustuvat ihan pelkkään seksiin. Toisesta heistä en tiedä edes nimeä, me vaan pannaan. Molempia olen tapaillut vuosia. Näiden lisäksi satunnaiset seikkailut päälle.
Miksikö petän? Koska mä voin. En minä niitä toisia naisia rakasta, tai halua heidän kanssaan mitään seksiä enempää. Toiset polttaa tupakkaa, toiset juo viinaa, mä käyn naisissa. Mulle se on ihan yhtä arkinen toimenpide kuin nuo kaksi ensin mainittua.
M43
Kuulostat aika tunnevammaiselta.
Vierailija kirjoitti:
M43
Minun ex petti minua itseäni 10 vuotta vanhemman ja 10 kiloa lihavamman naisen kanssa. Näytti kuulemma seksikkäästä pitkässä hameessa.
Jos kumppani ei halua seksiä tai muuten ei nauti siitä, niin kyllä se ajaa ainakin miettimään salasuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Oletan, että "oma" puolisosi ei tiedä noista. Jos hän saisi tietää ja vaatisi eron, kaikki tuo pelaaminen olisi sen arvoista?
Ei tiedä näistä nykyisistä, mutta joskus aikoinaan olen muutaman kerran jäänyt kiinni vieraista, eikä hän lähtenyt. Eli tietää minkälainen häntäheikki olen. Enkä minä ketään pakota olemaan kanssani, hän on täysin vapaa lähtemään jos siltä tuntuu. Eli ei hänen tarvitse vaatia eroa, hän on aikuinen ihminen ja saa lähteä jos haluaa.
M43
Mies on mennyt jonkun "ihan kivan" kanssa suhteeseen jossa menee ihan mukavasti ja tavallisesti. Sitten hän tapaa nuoremman viehättävän naisen jolle flirttailee kevyesti, nainen mahdollisesti vastaa flirttiin ja mies alkaa kuvitella. Siitä se lähtee etenemään lumipalloefektin lailla. Jos kumpikin ovat jotenkin moraalisia, emotionaaliseksi pettämiseksi
Petän, koska mun mielestä olisi liikaa vaadittu että saisin kaiken yhdeltä ja samalta ihmiseltä. Tuskin sellaista ihmistä on olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on mennyt jonkun "ihan kivan" kanssa suhteeseen jossa menee ihan mukavasti ja tavallisesti. Sitten hän tapaa nuoremman viehättävän naisen jolle flirttailee kevyesti, nainen mahdollisesti vastaa flirttiin ja mies alkaa kuvitella. Siitä se lähtee etenemään lumipalloefektin lailla. Jos kumpikin ovat jotenkin moraalisia, emotionaaliseksi pettämiseksi
* jää
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen voi olla vanhempikin, jos on seksuaalista vetovoimaa.
naisella kutiaa alapää ja miehellä on valahtannu aivot jalkojen väliin
Vierailija kirjoitti:
naisella kutiaa alapää ja
miehellä on valahtannu aivot jalkojen väliin
No ei. Ei ole valahtanut jalkojen väliin. Ei koskaan pyydä esim suuseksiä eikä panoa, ei koskettele, ei viettele, ei rakastele, ei suutele, ei sano että rakastaa ja haluaa, ei mitään, sen harvan kerran mekaanisesti 2 min.
Skorpioni pistää ja pettäjä pettää.
Petin miestäni, kun vaan tvn ääressä ja katsoo urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Petin miestäni, kun vaan tvn ääressä ja katsoo urheilua.
Ei se ole mikään syy pettää. Petit, koska olet luonteeltasi petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä on sekaisin ja ällöttävä.
Pettäjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Mikä se pihtaava kumppani sitten on?
t: nainen joka petti kun mies ei antanut
No niin, joka väliin sun Pertti pitää tunkea tuota peräseksifetissiäsi. Voisitko hakeutua johonkin hoitoon?