Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy kun ihminen pettää puolisoaan?

Vierailija
07.08.2025 |

Siis kun kauniita ja seksikkäitä naisiakin petetään... ei voi kyse olla ulkonäöstä. 

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotessamme mieheni sanoi, että on aina haaveillut peppuseksistä. Itse en siihen ole ollut valmis. Hän löysi Thaimaasta tyttöystävän ja muutti sinne. Rakensi talon ja asuu jossain Thaimaan maaseudulla. Elän yksin ja olen onnellinen. 

No niin, joka väliin sun Pertti pitää tunkea tuota peräseksifetissiäsi. Voisitko hakeutua johonkin hoitoon?

Vierailija
102/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kimpassa naisen kanssa, joka on kaunis, koulutettu, seksikäs, kotona harrastamme paljon seksiä ymym

Mulla on kuitenkin samaan aikaan kaksi sivusuhdetta, jotka perustuvat ihan pelkkään seksiin. Toisesta heistä en tiedä edes nimeä, me vaan pannaan. Molempia olen tapaillut vuosia. Näiden lisäksi satunnaiset seikkailut päälle.

Oma puolisoni on paremman näköinen kuin nämä kaksi vakkaria yhteensä.

Miksikö petän? Koska mä voin. En minä niitä toisia naisia rakasta, tai halua heidän kanssaan mitään seksiä enempää. Toiset polttaa tupakkaa, toiset juo viinaa, mä käyn naisissa. Mulle se on ihan yhtä arkinen toimenpide kuin nuo kaksi ensin mainittua.

M43

Oletan, että "oma" puolisosi ei tiedä noista. Jos hän saisi tietää ja vaatisi eron, kaikki tuo pelaaminen olisi sen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sano etsivänsä jännitystä elämään.

Vierailija
104/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen harvemmin johtuu siitä, että on jotain tai ei ole. Ei pettäminen puolisosta johdu.

Vierailija
105/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kimpassa naisen kanssa, joka on kaunis, koulutettu, seksikäs, kotona harrastamme paljon seksiä ymym

Mulla on kuitenkin samaan aikaan kaksi sivusuhdetta, jotka perustuvat ihan pelkkään seksiin. Toisesta heistä en tiedä edes nimeä, me vaan pannaan. Molempia olen tapaillut vuosia. Näiden lisäksi satunnaiset seikkailut päälle.

Miksikö petän? Koska mä voin. En minä niitä toisia naisia rakasta, tai halua heidän kanssaan mitään seksiä enempää. Toiset polttaa tupakkaa, toiset juo viinaa, mä käyn naisissa. Mulle se on ihan yhtä arkinen toimenpide kuin nuo kaksi ensin mainittua.

M43

Kuulostat aika tunnevammaiselta.

Vierailija
106/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Minun ex petti minua itseäni 10 vuotta vanhemman ja 10 kiloa lihavamman naisen kanssa. Näytti kuulemma seksikkäästä pitkässä hameessa.

Vierailija
107/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei halua seksiä tai muuten ei nauti siitä, niin kyllä se ajaa ainakin miettimään salasuhdetta. 

Vierailija
108/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Oletan, että "oma" puolisosi ei tiedä noista. Jos hän saisi tietää ja vaatisi eron, kaikki tuo pelaaminen olisi sen arvoista?

Ei tiedä näistä nykyisistä, mutta joskus aikoinaan olen muutaman kerran jäänyt kiinni vieraista, eikä hän lähtenyt. Eli tietää minkälainen häntäheikki olen. Enkä minä ketään pakota olemaan kanssani, hän on täysin vapaa lähtemään jos siltä tuntuu. Eli ei hänen tarvitse vaatia eroa, hän on aikuinen ihminen ja saa lähteä jos haluaa.

M43

Vierailija
109/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mennyt jonkun "ihan kivan" kanssa suhteeseen jossa menee ihan mukavasti ja tavallisesti. Sitten hän tapaa nuoremman viehättävän naisen jolle flirttailee kevyesti, nainen mahdollisesti vastaa flirttiin ja mies alkaa kuvitella. Siitä se lähtee etenemään lumipalloefektin lailla. Jos kumpikin ovat jotenkin moraalisia, emotionaaliseksi pettämiseksi

Vierailija
110/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän, koska mun mielestä olisi liikaa vaadittu että saisin kaiken yhdeltä ja samalta ihmiseltä. Tuskin sellaista ihmistä on olemassakaan.

Vierailija
111/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mennyt jonkun "ihan kivan" kanssa suhteeseen jossa menee ihan mukavasti ja tavallisesti. Sitten hän tapaa nuoremman viehättävän naisen jolle flirttailee kevyesti, nainen mahdollisesti vastaa flirttiin ja mies alkaa kuvitella. Siitä se lähtee etenemään lumipalloefektin lailla. Jos kumpikin ovat jotenkin moraalisia, emotionaaliseksi pettämiseksi

* jää

Vierailija
112/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen voi olla vanhempikin, jos on seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
113/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella kutiaa alapää ja miehellä on valahtannu aivot jalkojen väliin

Vierailija
114/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisella kutiaa alapää ja

miehellä on valahtannu aivot jalkojen väliin

No ei. Ei ole valahtanut jalkojen väliin. Ei koskaan pyydä esim suuseksiä eikä panoa, ei koskettele, ei viettele, ei rakastele, ei suutele, ei sano että rakastaa ja haluaa, ei mitään, sen harvan kerran mekaanisesti 2 min.

Vierailija
115/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni pistää ja pettäjä pettää.

Vierailija
116/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni, kun vaan tvn ääressä ja katsoo urheilua.

Vierailija
117/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin miestäni, kun vaan tvn ääressä ja katsoo urheilua.

Ei se ole mikään syy pettää. Petit, koska olet luonteeltasi petollinen.

Vierailija
118/118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on sekaisin ja ällöttävä.

Pettäjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

Mikä se pihtaava kumppani sitten on? 

t: nainen joka petti kun mies ei antanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi