Seurakuntalehti tyrkyttää synnytyspaskaa
Ovessani on ollut jo vuosia mainoskielto, siksi esim. seurakuntalehteä ei ole tullut minulle vuosiin.
Nyt kuitenkin seurakuntalehti oli pudotettu luukustani mainoskiellosta välittämättä.
Ja etusivun aiheena on itku liian matalasta syntyvyydestä! Pidetty niin tärkeänä aiheena, että on jaettu mainoskiellosta välittämättä! Naisia yritetään väkisin pakottaa synnytyskoneiksi!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko siis seurakuntaan? Ei kai se mainos silloin ole.
MIKSI seurakuntalehteä ei sitten ole tullut minulle yli kymmeneen vuoteen? MIKSI juuri synnytyspaska on sellainen aihe, jota ne tyrkyttävät väkisin? "Ei mainoksia/ilmaisjakeluja" lukee ovessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI seurakuntalehteä ei sitten ole tullut minulle yli kymmeneen vuoteen? MIKSI juuri synnytyspaska on sellainen aihe, jota ne tyrkyttävät väkisin? "Ei mainoksia/ilmaisjakeluja" lukee ovessani.
En osaa sanoa. Kyllä mun miehelle se lehti tulee vaikka ovessa on ei mainoksia.
Vähissä ovat oikeat murheet, kun yhden lehden tulo noin kuohuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin vain yksi lehti, mutta kun tätä synnytyspakotusta saa lukea joka paikasta! Eivätkö synnytysvouhottajat oikeasti tajua, että se vain herättää vastareaktion, ja entistä harvempi synnyttää?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun itse maksaa vuosimaksua sille lafkalle jonka jäsenlehti on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin vain yksi lehti, mutta kun tätä synnytyspakotusta saa lukea joka paikasta! Eivätkö synnytysvouhottajat oikeasti tajua, että se vain herättää vastareaktion, ja entistä harvempi synnyttää?
Antaisitko ihan konkreettisen esimerkin ,,synnytyspakotuksesta, jota saa lukea joka paikasta,,? Minä kun en ihan totta tiedä, mistä on kysymys. En asu Suomessa ja tämä kiinnostaa minua kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seurakuntalehti tulee ilmaisjakelun mukana, kuten täällä Tampereella, niin sen jakaa ihan se tavallinen mainostenjakaja. Ei seurakunta niitä erikseen käy jakamassa. Mainostenjakajilla käy joskus kämmejä. Meillä on välillä jäänyt seurakuntalehti tulematta, vaikka muut ilmaisjakelut on jaettu. Sitten taas käsittääkseni ainakin Helsingissä seurakuntalehti on osoitteellista postia kirkkoon kuuluville, ja sen jakaa postinjakaja.
Löykö aloittaja itseään naamaan, jos lenhdenkansi niin kehoittaa? Heitä lehti lukematta roskiin ja jatka eläämääsi.
Pakkohan se on kun naiset ei enää tajua synnyttää lapsia, koiria vaan pitää hyysätä!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on kun naiset ei enää tajua synnyttää lapsia, koiria vaan pitää hyysätä!
Synnyttäneillä naisilla on keskimäärin matalampi ÄO kuin lapsettomilla. Synnyttäneillä naisilla on myös enemmän koiria kuin lapsettomilla.
Synnytyspakotus vain lisää vihaa lapsia kohtaan.