Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy kun ihminen pettää puolisoaan?

Vierailija
07.08.2025 |

Siis kun kauniita ja seksikkäitä naisiakin petetään... ei voi kyse olla ulkonäöstä. 

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei halua mitään intiimiä elämää ja ei suostu puhumaan asiasta. Toki silloin olisi fiksumpaa vaan reilusti erota, mutta asiat ei aina ole niin yksinkertaisia jos on esim lapsia ja asuntolainaa ym. Ymmärrän pettämisen sellaisessa tilanteessa missä kotona tulee vuosien ajan jatkuvasti läheisyydessä torjutuksi ja toinen ei suostu asiasta puhumaan tai terapiaan. Sellaisessa suhteessa kadottaa pikkuhiljaa itsensä ja voi olla tarve yrittää hakea arvostusta ja huomiota muualta. 

Vierailija
22/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa useampaa kuin yhtä/vaihtelua. Totuus. Vaikkei oikein.

Sitten ei kannattaisi olla suhteessa ollenkaan.

Mutta tässä se pointti juuri onkin. Ei sitä jännitystä sinkkuaikana saada samalla tavalla kuin seikkailijana  parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lihava, suomalainen nainen.

Lihavuus ei ole mikään ratkaiseva tekijä. Tiedän tapauksen, jossa mies petti hoikkaa treenaavaa vaimoa ylipainoisen naisen kanssa. Tämä ylipainoinen nainen sattuu olemaan kaverini. Kas kummaa, tiedän toisenkin samanlaisen keissin työkaverin tutravapiiristä. Ei ole kuule painosta enää kiinni kun miestä viedään.  

Vierailija
24/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt liittyvät useimmiten pettäjään itseensä, eivät puolisoon (miehillä). Kärjistettynä mies pettää, koska kaipaa ihailua. Nainen pettää, kun suhteessa menee huonosti (hänen mielestään). 

Inhottavaa pitää oletuksena, että jokainen pettää. Ei kaikki petä.

Vierailija
25/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa useampaa kuin yhtä/vaihtelua. Totuus. Vaikkei oikein.

Sitten ei kannattaisi olla suhteessa ollenkaan.

Mutta tässä se pointti juuri onkin. Ei sitä jännitystä sinkkuaikana saada samalla tavalla kuin seikkailijana  parisuhteessa. 

No jokainen valitsee itse miten elää.

Vierailija
26/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt liittyvät useimmiten pettäjään itseensä, eivät puolisoon (miehillä). Kärjistettynä mies pettää, koska kaipaa ihailua. Nainen pettää, kun suhteessa menee huonosti (hänen mielestään). 

Inhottavaa pitää oletuksena, että jokainen pettää. Ei kaikki petä.

Ei kai tuossa niin oleteta? Ei kaikki petä. Mutta moni pettää. 

Vierailija
27/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ei ole mikään ratkaiseva tekijä. Tiedän tapauksen, jossa mies petti hoikkaa treenaavaa vaimoa ylipainoisen naisen kanssa. Tämä ylipainoinen nainen sattuu olemaan kaverini. Kas kummaa, tiedän toisenkin samanlaisen keissin työkaverin tutravapiiristä. Ei ole kuule painosta enää kiinni kun miestä viedään.  

No sama se on toisinkinpäin. Eikä ole rintojenkaan koolla väliä.

Vierailija
28/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se toinen nainen, olen ollut jo kaksi vuotta. Miestä varmaan kiehtoo se kun olen reilusti nuorempi. Seksi on hyvää ja kiihkeää. En roiku miehessä enkä kaipaa parisuhdetta. Helpotetaan vain toisemme oloa aina välillä.

Vierailija
29/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee erikoisuuksia ja toteuttaa fantasioitaan. Miehet myös toimii näköaistin kautta. Jos tarve ei toteudu, menevät vieraisiin.Näistä syistä he maksavat. Terv. entinen vosu.

Se on ihan sama miten paljon itsestäs huolehdit ja seksiä annat, ei se takaa, etteikö mies pettäisi. Nälkä kasvaa nimittäin syödessä.

Vierailija
30/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se toinen nainen, olen ollut jo kaksi vuotta. Miestä varmaan kiehtoo se kun olen reilusti nuorempi. Seksi on hyvää ja kiihkeää. En roiku miehessä enkä kaipaa parisuhdetta. Helpotetaan vain toisemme oloa aina välillä.

Minäkin olen ollut seksisuhteessa varattujen miesten kanssa. Sellaista se sitten on, välillä sitä haluaa huomiota muualta.

Vierailija
31/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee erikoisuuksia ja toteuttaa fantasioitaan. Miehet myös toimii näköaistin kautta. Jos tarve ei toteudu, menevät vieraisiin.Näistä syistä he maksavat. Terv. entinen vosu.

Se on ihan sama miten paljon itsestäs huolehdit ja seksiä annat, ei se takaa, etteikö mies pettäisi. Nälkä kasvaa nimittäin syödessä.

Tai sitten vain on itsekäs ihminen ja yleensä ovat huomionhakuisia ihmisiä. Eivät halua sanoa ei tai jättää mahdollisuuksia käyttämättä.

Vierailija
32/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen 9 v vanhempi kuin tämä varattu ja kivaa on ollut. En tiedä, mikä on kotona vikana, kun haluaa seuraani. 

Vierailija
33/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisetkin pettää.

Syy: himo lihaan.

Vierailija
34/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen keino saada ero aikaiseksi ja päästä huonosta parisuhteesta eroon.

Vierailija
35/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen 9 v vanhempi kuin tämä varattu ja kivaa on ollut. En tiedä, mikä on kotona vikana, kun haluaa seuraani. 

Ei välttämättä mikään. Voi olla myös pettäjän ihan oma päänsisäinen ongelma.

Vierailija
36/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käskette naisia tyytymään? Mä elin aikanaan alunperinkin huonosti alkaneessa suhteessa. Päädyttiin lopulta yhteisestä päätöksestä eroamaan. Kehoitankin uutta polvea pysymään sinkkuna niin kauan kunnes Se Oikea tulee vastaan.

Miehellä löytyy Se Oikea 2-5 vuoden välein. 

Vierailija
37/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oma puoliso voi tuntua harmaalta, vaikka miten ihmeellistä seksiä olisi. Joskus täytyy vaan saada kokeilla vierasta, jos vetovoimaa löytyy. 

Vierailija
38/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näitä lukee, sitä enemmän oon sitä mieltä, ettei parisuhteissa ole mitään järkeä.

Perustuvat valheeseen kaikki tyynni.

Vierailija
39/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama se on toisinkinpäin. Eikä ole rintojenkaan koolla väliä.

Harmi niille, jotka hankkivat silikonit tai kärsivät lattarintojen takia huonosta itsetunnosta. 

Vierailija
40/118 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat lapsuudessa. Ja ei osaa

pitää lupauksiaan eikä hillitä

himojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän