Millainen ihminen ei käy koskaan kahviloissa?
Kesälomalla tuli käytyä varmaan 20-30 kertaa kahvilassa. Iso osa oli ihan joku ABC mökkireissulla tai muuten kun ajelin ympäri Suomea. Ei niissäkään mitään vikaa ole, tuli syötyäkin monta kertaa. Kauppakeskusten kahvilat, kesäkahvilat, museon kahvila, näkötornin kahvila, IKEA, niitä on vaikka missä
Kommentit (167)
Kävin kaverin työpaikalla huoltamolla kahvilla 2000-luvun alussa. Oltiin siirrytty euroihin silloin. Kaveri oli ryypännyt edellispäivänä aika rajusti tai no, se joi aina kun mahdollista.
Ajoin ruokkikseksi sinne kahville. Tilasin kahvin ja menin istumaan paikalle. Kaveri tarjosi kahvit ja pullat.
Oli kaatanut ruskeaa jauhelihakastiketta mukiin ajatuksissaan, mutta pulla oli oikein. En viitsinyt korjata paikalle. Hörpin jauhelihakastiketta mukista siemaillen, nautin pullan ja huikkasin kiitokset kaverille hyvästä palvelusta.
Ainoastaan silloin käyn, jos kahvilaa pitää joku pieni paikallinen yleishyödyllinen taho. Sellaiselta ostan myös kahvileipää.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan silloin käyn, jos kahvilaa pitää joku pieni paikallinen yleishyödyllinen taho. Sellaiselta ostan myös kahvileipää.
Yleishyödyllinen taho?
Minä. Huoltoasemia en laske mukaan, koska pitkässä matkassa on vaan haettava kahvi mukaan mistä sattuu saamaan. Niiden lisäksi en vapaaehtoisesti mene kahviloihin. Kallista ja vaivalloista. Kotona rentoa ja halpaa. Tai kylässä.
Niin, olen siis 44-vuotias korkeasti koulutettu mies, kolmen lapsen isä, bruttotulot noin 6000 eur/kk.
Kahviloiset loisivat Suomessa... Nostakaa kytkintä tai menkää TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Minä. Huoltoasemia en laske mukaan, koska pitkässä matkassa on vaan haettava kahvi mukaan mistä sattuu saamaan. Niiden lisäksi en vapaaehtoisesti mene kahviloihin. Kallista ja vaivalloista. Kotona rentoa ja halpaa. Tai kylässä.
Niin, olen siis 44-vuotias korkeasti koulutettu mies, kolmen lapsen isä, bruttotulot noin 6000 eur/kk.
Jotenkin oleellista tietoa meille sun lastesi määrät ym. "meriitit"?
Voiko tyhmempää kysymystä olla. Jokainen tekee mitä haluaa. Muiden asiat ei kiinnosta,
Olen Hesen suurkuluttaja ja saan kahvit aina kaupan päälle. Tv.läski ahmatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia enkä teetä. Siksi.
Saa sieltä vettäkin, ja maitua. Kaakaota tai limonaatia. Meidän kyläkahvilassa tehdään omaa vanhanajan limsaa.
En juo myöskään sokerilitkuja. Ja miksi menisin juomaan vettä kahvioon?
Olet varmaan mukavaa kesäseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sieltä vettäkin, ja maitua. Kaakaota tai limonaatia. Meidän kyläkahvilassa tehdään omaa vanhanajan limsaa.
Eihän sitä tiedä kuinka se kaksin käsin kiskoo skumppaa terdellä ja huuli lentää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä kuinka se kaksin käsin kiskoo skumppaa terdellä ja huuli lentää?!
Voi olla näinkin, mutta vähän happamalta vaikuttaa näin alkuun.
Minä en ole käynyt vuosiin kahviloissa, miksi kävisin?
Kahviloissa hyppöö on enemmäkin ökyjen puuhaa. Pankkineitien, mummojen ja opiskelijoitten ja semmoisten. Kunnansihteerienki.
4,50 € kahvikupista! Kiitos ei, menen kotiin ja keitän siellä kahvit, vaikka ei sekään mitään halpaa enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kahviloiset loisivat Suomessa... Nostakaa kytkintä tai menkää TÖIHIN!
Mä teen kuule töitä siellä kahvilassa. Vaihtelua toimistopäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka osaa itse keittää kahvia eikä halua maksaa jostain pitkään pannussa seisseestä litkusta maltaita.
Oma termari aina mukana jos liikut jossain? Tai sitten et edes käy ikinä missään
Mitä järkeä on juoda kahvia pitkin päivää jatkuvasti? Sehän on diureetti.
En edes muista milloin olisin viimeksi käynyt kahvilassa, siitä on useita vuosia.
Olen hyvätuloinen (netto yli 8k) mutta kahviloissa ei vaan ole minulle mitään. Juon aamukahvini kotona tuoreista pavuista jauhettuna. En pidä leivonnaisista enkä yleensäkään syö mitään aterioiden (lounas ja päivällinen) ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka osaa itse keittää kahvia eikä halua maksaa jostain pitkään pannussa seisseestä litkusta maltaita.
Eli maalainen, joka itkee palvelujen ja työpaikkojen keskittymistä kaupunkeihin.