TV:n katselu ja mustasukkaisuus!? onko tämä normaalia???
Alkaa jo vähän rassata kun eilenkin meni puolet vapaapäivästä turhaan vänkäämiseen. Leffaa piti alkaa katsoa, selataan Netflixiä, mainitsen että hei toi oli kiva joululeffa, Princess switch, ja selataan lisää. sitten alkaa kysellä, mitä, tykkäätkö siitä naisesta?? Onko se sinusta kaunis!?
ja jossain kohtaa huomaa että mulla on se miehen ruumiinosa reagoinut, ja alkaa olemaan lähes varma että johtuu siitä että ruudulla näkyi 5 minuuttia sitten muutaman sekunnin mainos Princess switch elokuvasta jossa oli naisnäyttelijä.
Lopulta löytyy mielestäni hauskan näköinen komedia, mutta siinä oli vaaleahiuksinen näyttelijä ja taas tulee että tätä "L-alkuinen pilkkanimi kevytkenkäisestä naisesta) ei katsota täällä, vaikka ikinä en ole mitään siitä naisesta edes ajatellut, hän kyllä "tietää" että haluan katsoa yksinkertaista blondia, minun suosikkinaistyyppiä!
lopulta laitetaan joku leffa jonka hän valitsee, ja kun tulee ensimmäinen naisnäyttelijä kuvaan, sattuu se olemaan taaskin vaaleahiuksinen nainen ja mua alkaa naurattaa että ei nyt näytä onnistuvan valinta. Hän huomaa että mun miehen osa on jälleen aktiivisena ja alkaa tentata kuinka se tuli varmasti siitä kun kuvassa oli nainen pari sekuntia pöydän ääressä istumassa..! Eikä millään voi uskoa että ei, mun kroppa ei reagoi sellaisesta. Hän kuulemma tietää miehet. Ja kuinka hän jo 9 vuotta sitten oppi elämässään miehistä, ja pettyi kuinka primitiivisiä ovat, hän odotti enemmän miehistä! Seuraava puoli tuntia varmaan tätä kaikkea tenttaa ja lopulta olen uupunut ja nukahdan vaan ja jää leffat katsomatta.
Raskasta on, myönnän. Mikä tässä auttaa?! Ollaan jo 2,5 vuotta oltu yhdessä.
Kommentit (28)
Ei tuohon auta mikään, hullu mikä hullu. Suosittelen eroamaan, ennen kuin sekoat itsekin. Olen itsekin seurustellut tuollaisen naisen kanssa, ja oma mielenterveys siinä vain menee.
Ja lisäyksenä vielä että en mielestäni anna mitään syytä mustasukkaisuuteen. en katso ikinä p****a, en harrasta omaa kivaa, en vilkuile naisia kadulla, lopetin kaikkien naispuolisten tuttavuuksien seuraamisen instassa jo seurustelun alussa, siltikin joudun kerta toisensa jälkeen todistelemaan että ei, en ole tuon tai tuon naisen takia innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jättämään naisen, jos kun ei ole lapsia vielä.
Tunnistan tyypin vaimossani. Vaikkakin liioittelet kertomuksessasi osin. Ystäväsi kärsii sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Hän ei voi sille itse mitään. Aina kun kuvaruudussa vilahtaa nainen niin hän ajattelee että katsot tätä kuolaten ja puntaroi että itse on heikoilla tähän kaunottareen verraten.
Oletko löytänyt itse sitten hyviä keinoja rauhoittaa vaimoasi? Vinkkejä saa jakaa tietysti.
Hullu jää tuohon suhteeseen, älkää tehkö lapsia kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tyypin vaimossani. Vaikkakin liioittelet kertomuksessasi osin. Ystäväsi kärsii sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Hän ei voi sille itse mitään. Aina kun kuvaruudussa vilahtaa nainen niin hän ajattelee että katsot tätä kuolaten ja puntaroi että itse on heikoilla tähän kaunottareen verraten.
Oletko löytänyt itse sitten hyviä keinoja rauhoittaa vaimoasi? Vinkkejä saa jakaa tietysti.
Sinua varmaan ensin imartelee moinen hullutus mutta usko pois, pian saat turpaas. Lähde
Muistatko kehua naistasi? Kuulostaa ihan äärettömän huonolta itsetunnolta.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta onks noin kateellisia naisia oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä että en mielestäni anna mitään syytä mustasukkaisuuteen. en katso ikinä p****a, en harrasta omaa kivaa, en vilkuile naisia kadulla, lopetin kaikkien naispuolisten tuttavuuksien seuraamisen instassa jo seurustelun alussa, siltikin joudun kerta toisensa jälkeen todistelemaan että ei, en ole tuon tai tuon naisen takia innostunut.
Ei tuo kuulosta normaalilta, että nainen hallitsee jo noin paljon elämääsi. Ja nyt pitäisi lakata näkemästä naisia jo elokuvissakin? Terapiaan joutaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua varmaan ensin imartelee moinen hullutus mutta usko pois, pian saat turpaas. Lähde
Ei kyllä imartele, päinvastoin. Sehän tuntuu herjaamiselta jatkuvasti että olisin jotain mitä en arvostaisi, ja yöunetkin menneet jo kuukausiksi jatkuvan stressin takia. johtuu tietysti muistakin asioista mutta ei tämä ainakaan helpota. Tuntuu että jos naisen ei tarvitse edes töissä käydä kun kaikki valmiiksi maksetaan niin voisi edes kannustaa ja tukea eikä painaa alas kotona. Ei se minun syytä ole jos on tapaillut "primitiivisiä" miehiä. Jatkuvasti kuulen perusteluna että hän tietää miehet, ja koska olen mies niin asia on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy yrittää tätä enemmän, luin täältä että joku oli saanut kehumalla kaiken mustasukkaisuuden loppumaan! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta onks noin kateellisia naisia oikeesti?
Valitettavasti.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva paneminenkin, mitä hän tuntuu kaipaavan, alkaa lopulta kyllästyttämään. Taputella pitää tauotta ja olla tisseissä kiinni.
Muistaakseni Minttu Kaulanen on samanlainen, Sampo Kaulasen kertomana.
Ei tuohon auta mikään muu kuin tavaroiden pakkaaminen. Poistu heti tuosta suhteesta. Katkeroidut vaan ajan kanssa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva paneminenkin, mitä hän tuntuu kaipaavan, alkaa lopulta kyllästyttämään. Taputella pitää tauotta ja olla tisseissä kiinni.
Muistaakseni Minttu Kaulanen on samanlainen, Sampo Kaulasen kertomana.
0/5
Tuntuu myös että hänellä hyvin vääristynyt näkemys parisuhteista ja miehistä yleensäkin. Kertoo vakavissaan että miehet ovat suunnilleen melkein kaikki samanlaisia, ainoa millä on väliä heille on rinnat ja takapuoli, eikä mikään muu vaikuta asiaan vaikka olisi minkälainen pirttihirmu, että miehet ovat niin typeriä, eikä voi arvostaa niitä. Ja että lähes kaikkien miehien isoin unelma on että on paljon naisia joka päivä uusia.
Hänellä itsellään on pienet rinnat, ja toivonut lisäkkeitä asennettavaksi jo kauan. Ja tuntuu että selvästi sellaista jatkuvaa kateutta isoja rintoja kohtaan. Toisaalta kun hän laittautuu, niin ostoskeskuksessakin jotkut ulkkismiehet ottelee kuviakin "salaa" hänestä, tarkoitan sitä että monen mielestä hän on laittautuessaan sellainen ns. seksipommi, ja itse kehuu usein kuinka kaunis hän onkaan, ja kuinka kauniita lapsia saisimme. Ja missä vaan kun näkee oman heijastuksensa kuin peilissä, ei malta olla katselematta sangen tyytyväisen näköisenä. Joten tässä on sellainen hämmentävä ristiriita että toisaalta vaikuttaa olevan turhankin itsetietoinen ulkonäöstään ja toiselta epävarma!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy yrittää tätä enemmän, luin täältä että joku oli saanut kehumalla kaiken mustasukkaisuuden loppumaan! Kiitos!
Ei saa, se on fakta. Toki jos vaan kehuu naistaan joka välissä ja jättää elokuvat katsomatta, muistaa sitten kaupassakin kun nainen on mukana jättää tervehtimättä myyjää eikä katsokaan sinne päin, kun myyjissä on myös vaaleita kauniita naisia. Sitten pitää muistaa myös ulkona katsoa vain jalkojaan ja auton ratissa ei saa katsoa kuin mittaristoa jne. niin ehkä loppuu,kun muistaa ettei katso koskaan mihinkään suuntaan missä voi olla nainen. Elämä toki on aina riskialtista sitten, kun ei uskalla mihinkään katsoa,voi jäädä auton alle tai ajaa jonkun päälle.
Ei se kyllä edes jää vain telkkariin. Mutta toisaalta, hän tuntuu olevan katkera menneistä asioista että olen tehnyt kuulemma niin väärin eikä hän unohda.
Kerran hän teki jotain, kuulemma tietoisesti yhdestä asiasta valehteli testatakseen miten reagoin ja saako minut mustasukkaiseksi. pari yötä meni melkein nukkumatta ja oli todella huono olo ja ahdisti. menin hierontaan joka oli auttanut menneisyydessä katkaisemaan stressikierteen, ja siellä oli todella vihainen naishieroja, olin myöhässä eikä hän puhunut ollenkaan samaa kieltä.
Naisystäväni oli kertonut aiemmin että ei hyväksy jos hierotaan pakaroita. Kuitenkin tuossa tilassa, kun tulin sinne ahdistuneena, ja toivoin vain rentouttavaa hierontaa, menin lukkoon kun tämä myöhästymisestäni hyvin vihainen ulkomainen naisihminen, jonka kanssa ei ollut edes yhteistä kieltä koski takapuoleeni, normaalisti miten nyt hieronnassa on, ei mitään eroottisia hierontoja todellakaan ollut. Mietin vain että siirtyisi nyt eteenpäin samantien, mutta en saanut sanaa suustani, kirjaimellisesti menin lukkoon. Kotiin tultuani kerroin iloisesti että olin hieronnassa ja se auttoi että se järkyttävä päänsärky katosi. Hän kysyi, koskiko se sun pakaroihin. Sanoin varovasti että joo, ja hän lopetti puhumisen ja keräsi tavaroitaan, häipyi, ei vastannut päiviin puhelimeen, ja lopulta suostui tapaamaan kun olin anellut anteeksiantoa yms. päiviä. Siitä hän vieläkin vihainen kun nousee mieleensä, että kokee kai että olen pettänyt häntä.
Toinen asia, jouduin tekemään työhaastatteluita erittäin vaikeasti täytettävää paikkaa varten. Juteltiin asioista yhdessä ja näytin yhden hakijan yhteydenoton ja hän antoi ymmärtää että liian kaunis, ja en itsekään ajatellut kutsua. Työtehtävään ei kuitenkaan kovan yrittämisen jälkeen löytynyt kykenevää tekijää, joten tuntui että kaikki kortit käännettävä ja alkoi tulla jo kiire.
Tässä kohtaa tein sen virheen, että en halunnut riitaa turhan takia, jos vaikka henkilö ei olisi ollenkaan sopiva tai ei edes tulisi paikalle, kun olin jo kuitenkin kuullut tämän "liian kaunis" jutun. Joten vedin haastattelun kertomatta siitä naisystävälleni, ja hänen kysyessään aamulla töihin lähtiessäni mitä mielessä, en kertonut tätä, juurikin tietysti tämän mustasukkaisen asenteen takia mutta tässä se virhe tuli että valehtelin hänelle jättäessäni kertomatta.
Haastattelu meni hyvin, hakija oli moninkertaisesti parempi kuin kukaan toinen tapaamamme henkilö, ja soitin innoissani kotiin. Hän suuttui ja häipyi vastaamatta yhteydenottoihin hotelliin asumaan, kunnes lopulta palasi mutta koko kesä meni penkin alle kun siitä kummunneet riidat ja seuraukset jatkuivat ja jatkuivat. Koki tietysti että ei voi enää luottaa muhun kun en kertonut että tapaan naisen, että työhaastattelut ovat treffit mulle jne. Mielellään olisin rehti mutta näissä mustasukkaisuusjutuissa sitä jotenkin yrittää luovia läpi ilman että tarvitsisi riidellä tyhjästä.
Ei ole tasapainoisen aikuisen käytöstä ja paljon yleisempää kuin annetaan ymmärtää. Jää häpeän vuoksi pimentoon.