Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei käy koskaan kahviloissa?

Vierailija
07.08.2025 |

Kesälomalla tuli käytyä varmaan 20-30 kertaa kahvilassa. Iso osa oli ihan joku ABC mökkireissulla tai muuten kun ajelin ympäri Suomea. Ei niissäkään mitään vikaa ole, tuli syötyäkin monta kertaa. Kauppakeskusten kahvilat, kesäkahvilat, museon kahvila, näkötornin kahvila, IKEA, niitä on vaikka missä

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin käynyt kahvilassa, kun ei siellä ole mitään ostettavaa. 

Vierailija
162/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta ja se etten asu kaupungissa, eli ei tule koko ajan kivoja kahviloita vastaan. Lomareissuilla ulkomailla tulee joskus käytyä, koska nelihenkisen perheen kahvittelu on huomattavasti halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain päiväkahveilla

Vierailija
164/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaverin työpaikalla huoltamolla kahvilla 2000-luvun alussa. Oltiin siirrytty euroihin silloin. Kaveri oli ryypännyt edellispäivänä aika rajusti tai no, se joi aina kun mahdollista.

Ajoin ruokkikseksi sinne kahville. Tilasin kahvin ja menin istumaan paikalle. Kaveri tarjosi kahvit ja pullat. 

Oli kaatanut ruskeaa jauhelihakastiketta mukiin ajatuksissaan, mutta pulla oli oikein. En viitsinyt korjata paikalle. Hörpin jauhelihakastiketta mukista siemaillen, nautin pullan ja huikkasin kiitokset kaverille hyvästä palvelusta.

Höpö höpö

Vierailija
165/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt on pätkätyötä ja palkkarahat pitää säästää työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. Hiukset leikataan itse ja eväät töihin. Koskaan ei voi tuhlata koko palkkaa.

166/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen ihminen, jolla ei ole varaa tai ei vaan tykkää kahvitella kahviloissa, ei näe siinä mitään kiinnostavaa.

Itse nuo ylläolevat kaikki toteutuu. 

167/188 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka osaa itse keittää kahvia eikä halua maksaa jostain pitkään pannussa seisseestä litkusta maltaita.

Oma termari aina mukana jos liikut jossain? Tai sitten et edes käy ikinä missään

Ohis, en tarvitse kahvia 24/7 eli en tarvitse termaria. Juon kofeiinitonta kahvia kotona, en joka päivä. Yövuoroissa juon taviskahvia ja se pitää hyvin hereillä.

Vierailija
168/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda kahvit rauhassa kotona ennen lähtöä esim. kaupungille. Samoin syön yleensä kotona ennen lähtöä niin ei tarvi käydä ravintoloissakaan. Pääasiassa säästösyistä vaikka en ns. köyhä olekaan vaan varmaan ihan keskituloinen perheenäiti. Mutta rahanmenoa on moneen muuhun omasta mielestä tärkeämpäänkin. Toisekseen tykkään leipoa niin kotona voi olla jotain hyvää "kahvipullaakin" huomattavasti edullisemmalla kuin kahvilassa 

Vierailija
169/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen narsisti, joka ei koskaan kävele ja viettää kaiken ajan sisätiloissa.

Vierailija
170/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy. Ensinnäkään en juo ollenkaan kahvia. Jos jossain matkalla tarvitsen jotain evästä, käyn kaupasta esim smoothien, hedelmän ja piirakan. Jos olen toisessa kaupungissa ja on nälkä, käyn syömässä. En koskaan osta mitään pullaa tms, leivon kyllä välillä mutta tuo vaan ei ole minun juttuni. Siellä kahvilassa ei ole mitään, mitä minä kaipaisin, keksin rahoillani parempaakin käyttöä.

Vierailija
171/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Sellanen ihminen, jolla ei ole varaa tai ei vaan tykkää kahvitella kahviloissa, ei näe siinä mitään kiinnostavaa.

Itse nuo ylläolevat kaikki toteutuu. 

Sama! En juo kahvia eikä ole varaa kahviloihin koska kaakao on niin turkasen kallista. Paikat menee konkkaan ja vati päät ihmettelee mikseivät ihmiset kuluta;)

Vierailija
172/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju. Poistoon

Vierailija
173/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten työmatkalla Pariisissa istuin kahvilan tiloissa (ns seinä auki kadulle) asiaankuuluvine riitteineen eli ohikulkevien ihmisten katselua, jopa muutaman lausahduksen keskustelun kävin lähes viereen istuutuneen ranskattaren kanssa  (oohlalaa mikä MILF).

Lopputulema: aivan helevetin tylsää touhua johon en ole sen jälkeen isommin tuhlannut aikaa/rahaa edes ulkomailla.

Vierailija
174/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalainen. Töölöläislapsi on käynyt jo ennen kouluikää kahviloissa enemmän kuin maalainen käy koko elämänsä aikana. 

Vierailija
175/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu

Vierailija
176/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käyn n 3x vuodessa halvassa kahvilassa.

Täällä ulkomailla  lähes joka päivä, tänäänkin jo 2x

Vierailija
177/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pystyy keittämään kahvinsa itse.

Vierailija
178/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. Suomessa ovat riistohintaisia. Kävisin usein, jos täälläkin kahvilat olisivat italian hinnoissa, mutta en maksa jostain pullanpalasesta ja kahvista 12 euroa. 

Vierailija
179/188 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä. Suomessa ovat riistohintaisia. Kävisin usein, jos täälläkin kahvilat olisivat italian hinnoissa, mutta en maksa jostain pullanpalasesta ja kahvista 12 euroa. 

Kahviloita on muuallakin kuin Bulevardilla. Tänään maksoi viisi euroa kymmenen senttiä iso kahvi ja taateli kahvikakkua reilu siivu ja kahvia toinen kupillinen kuului samaan hintaan.

Vierailija
180/188 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain homot ja naiset käy kahviloissa. Miksi maksaa 10 e kahvista ja leivoksesta, kun en muutenkaan syö makeaa? ruokajonon pullatkin annan aina vanhalle miehelle jonossa. Ja jos menen ulos syömään , syön vain buffetteja. enkä kaipaa ihmisten seuraa mihinkään, miksi istuisin yksin kahvilassa kun sen kahvin voi hörppiä 10 sekunnissa naamariin?

Andy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan