Deittikumppani töksäytteli vaatteista ja meikistäni, mutta pyysi toisille treffeille. Mennäkö vai eikö?
Eli mulla oli yhden miehen kanssa deitit. Olin pukeutunut ja meikannut itseni sellaiseksi, kuin olen. Deitit oli kahvilassa. Periaatteessa juttu luisti tosi hyvin, mutta melko alkuun hän totesi jotain pukeutumisestani, että ai, sä oot laittanut tollasta päälle. Oltais voitu sopia etukäteen, että miten pukeudutaan. Minulla siis siisti minihame ja toppi. Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa ja hän sanoi siitäkin jotain, että olisin kaunis ilman meikkiä ja se on hänen mielestään turhamaista naisilta. Muuten hän jutteli ihan järkeviä ja juttu luisti hyvin, koska päätiin sivuuttaa nämä kommentit. Nyt hän kyseli toisille treffeille, mutta jotenkin nämä asiat alkoivat minua vaivaamaan, varsinkin juteltuani ystävieni kanssa. Toisaalta kiva mies, mutta sitten taas nämä muutama välikommentti tuntuu aika ikäviltä, koska olin aito oma itseni.
Kommentit (89)
Jos sinulla on munaa, menet ja arvostelet HÄNEN ulkonäkönsä hiuksia, hampaita ja vaatteita myöten. Muistat myös kommentoida mitä hän tilaa, syö ja juo.
No haluatko sä tutustua ihmiseen, joka on epäkohtelias töksäyttelijä, joka ei pidä tyylistäsi ja haluaa puuttua siihen?
Vierailija kirjoitti:
"Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa"
"koska olin aito oma itseni."
Ei tuossa välttämättä ristiriitaa ole. Ap tarkoitti varmaan sitä, että se oli hänen luontainen meikkaustyyli arjessa, eikä esittänyt sillä mitään juuri deittiä varten.
No jos mies oli saanut sinusta käsityksen, että olisit aito, luonnollinen ihminen ja hämmästyi, kun deittiseuraksi paljastuikin halvan näköinen bimbo.
Kierrä kaukaa tuollainen moukka, jolla ei ole käytöstapoja.
Minihame, toppi ja meikkiä, niin minun korviini kuulostaa jo siltä, että vaatetusta on liian vähän ja luonnollisuus tiessään. Vai tapasitteko yökerhossa?
Mistä AP löytää näitä ihmeellisiä ukkoja?
Vierailija kirjoitti:
No jos mies oli saanut sinusta käsityksen, että olisit aito, luonnollinen ihminen ja hämmästyi, kun deittiseuraksi paljastuikin halvan näköinen bimbo.
Mistä se sen käsityksen olisi saanut ennen kuin on koko ihmistä nähnytkään? Se että miehet elää mielikuvituksessaan ei tarkoita sitä, että muita ihmisiä voi vapaasti solvata, jos he eivät elä miehen mielikuvituksessa.
Käytöksen mukaan hän ei pidä liian paljastavasta pukeutumisesta eikä meikkaamisesta = kontrolloiva tyyppi. Seuraavaksi ei kelpaa kaverit jos ovat samantyyppisiä kuin sinä ja harrastukset. Jos olet valmis muuttamaan tyyliäsi ja elämääsi niin siitä vaan, itse en toisille treffeille lähtisi.
On varmaan lukenut että eroilla treffeillä pitää "negata". Säälittävä ratsukko. Katso löytääkö itsensä kaikkien iskureplojen alta. Jos ei, niin jätä seuraavalle.
Sinä olet oma itsesi meikattuna, topissa ja minihameessa. Mene toisille treffeille ilman meikkiä ja vähemmän paljastavasti pukeutuneena. Siinähän se sitten selviää, mitä mies siinä vaiheessa sanoo. Löytääkö uusia korjattavia kohtia vai miten käy. Jos edelleen kritisoi, poistu paikalta taaksesi katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Minihame, toppi ja meikkiä, niin minun korviini kuulostaa jo siltä, että vaatetusta on liian vähän ja luonnollisuus tiessään. Vai tapasitteko yökerhossa?
Sinäkö itse olit noilla 30 asteen helteillä treffeillä korkeakauluksisessa villapaidassa? Miksi?
Kyllä nyt oli olit aivan liian yliherkkä. Hän ei siis käyttäytynyt niin kuin haluat. Tottakai tuo pitää toisen kerran katsoa, kaverissa on rohkeutta sanoa ja kokeilla sinun sietokykyäsi.
En osaa sanoa. Saattanut jännittää tilannetta.
Tai sitten paljasti vaan itsensä.
No en tietenkään menisi. Miksi haluaisin parisuhteen, jossa toinen avoimesti v*ttuilee ulkonäöstäni jo ensitreffeistä alkaen? :D
Miksi ihmeessä pitäisi antaa uusia mahdollisuuksia miehelle, joka on todennäköisesti kontrolloiva? Senkin ajan voisi käyttää johonkin järkevämmän oloiseen tutustuessa, joka ei ole töräyttänyt vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis maksoiko hän sulle jotakin tämän henkisen väkivallan vastaanottamisesta? Jos ei niin et tietenkään mene. Nyt vaan hintaa ylöspäin tai sitten vaadit miehen olevan aidosti hyvä ja elämääsi lisäarvoa tuova. Mitään väkivaltaista suhdetta ei ilmaisksi siedetä.
Ei sitä siedetä edes rahasta, saatana.
Kyllä minä voin vittuilua kuunnella rahasta. Ja vittuilen tietysti myös takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa toisille treffeille vaikka nainen on hänen mielestään halvan näköinen bimbo?
Niin? Jos se aito oma itse tykkää meikata ulos lähtiessä, kuten hyvin suuri osuus naisista tykkää.