Deittikumppani töksäytteli vaatteista ja meikistäni, mutta pyysi toisille treffeille. Mennäkö vai eikö?
Eli mulla oli yhden miehen kanssa deitit. Olin pukeutunut ja meikannut itseni sellaiseksi, kuin olen. Deitit oli kahvilassa. Periaatteessa juttu luisti tosi hyvin, mutta melko alkuun hän totesi jotain pukeutumisestani, että ai, sä oot laittanut tollasta päälle. Oltais voitu sopia etukäteen, että miten pukeudutaan. Minulla siis siisti minihame ja toppi. Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa ja hän sanoi siitäkin jotain, että olisin kaunis ilman meikkiä ja se on hänen mielestään turhamaista naisilta. Muuten hän jutteli ihan järkeviä ja juttu luisti hyvin, koska päätiin sivuuttaa nämä kommentit. Nyt hän kyseli toisille treffeille, mutta jotenkin nämä asiat alkoivat minua vaivaamaan, varsinkin juteltuani ystävieni kanssa. Toisaalta kiva mies, mutta sitten taas nämä muutama välikommentti tuntuu aika ikäviltä, koska olin aito oma itseni.
Kommentit (89)
Kuuntele omia tuntemuksia. Jos sanomiset jäi vaivaamaan ja joudut miettimään, kannattaako mennä, on se mielestäni syy olla menemättä ja unohtaa tyyppi. Sopivan tyypin kanssa treffailtua ei tule noita fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä provo. koska nykyiset kaksikymppiset käyttävät pitkiä housuja koko ajan vaikka olisi +30... yhdelläkään en ole nähnyt minihametta kesällä. Tyyli on napapaita ja pitkät leveät housut, tai jopa paksut farkut, joka heidän mielestään nähtävästi on coolia vaikka olisi kuinka kuuma olla.
Ei pidä paikkaansa. Joillakin on liehuvalahkeisia housuja, mutta myös shortseja ja minihameita on näkynyt paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan toisille treffeille kenenkään kanssa, joka osoittaa kontrolloivaa käytöstä. Mieti vaan, millainen tuo on vuoden päästä, jos edes ekoja treffejä ei pystynyt esittämään normaalia.
Siksipä et olekaan kenenkään kanssa, pirttihirmu.
Täällä katkerat mammat huutelee jo että jätä se sika. Tuohan oli kehu, kun sanoi että olisit kauniimpi ilman meikkiä. Ehkä hän myös oli saanut konservatiivisen kasvatuksen ja tunsi epämukavaksi olla julkisella paikalla, kun olit pukeutunut rantatyyliin. Eikö naiset kummastelisi, jos mies tulisi ravintolatreffeille pieruverkkareissa. Ei ihme ettei teillä ole hyviä miehiä, kun joku yksittäinen sana muodostuu ongelmaksi.
Jätit kertomatta, että kiihotuit miehen päämäärätietoisesta kommentoinnista, siinä mies, joka selvästi tietää, mitä haluaa! Pian olittekin vessassa rakastelemassa: miehen ei tarvinnut paljon nostaa hamettasi ja siirtää eritteistä kostuneiden stringien haarakiilaa kun hän jo pääsi työntymään märkään sheivattuun reikääsi rajusti örähtäen. Mies rakasteli pilluasi hetken aikaa eläimellisesti samalla utareitasi puristellen ja sinä inisit kuin yleenä viikonloppuisin kun joku deittikumppaneistasi tulee vierailulle. Laske sisään, laske sisään, anelit, koska rakastat spermaapillussassi, sinä likainenpikkuhuora :) Jätättä aina kertomatta olennaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jätit kertomatta, että kiihotuit miehen päämäärätietoisesta kommentoinnista, siinä mies, joka selvästi tietää, mitä haluaa! Pian olittekin vessassa rakastelemassa: miehen ei tarvinnut paljon nostaa hamettasi ja siirtää eritteistä kostuneiden stringien haarakiilaa kun hän jo pääsi työntymään märkään sheivattuun reikääsi rajusti örähtäen. Mies rakasteli pilluasi hetken aikaa eläimellisesti samalla utareitasi puristellen ja sinä inisit kuin yleenä viikonloppuisin kun joku deittikumppaneistasi tulee vierailulle. Laske sisään, laske sisään, anelit, koska rakastat spermaapillussassi, sinä likainenpikkuhuora :) Jätättä aina kertomatta olennaisia asioita.
🤤👌
Minihamehan oikein korostaa, että rakkausreikä on ollut ahkerassa käytössä kesän aikana. Monesko kymmenes tuo mies olisi ollut kolmen kuukauden sisään, jos olisit päästänyt hänen rei'ällesi.
Hän kysyi uusille treffeille selvittääkseen kuinka alistuvainen olet, jos menet ilman meikkiä ja toisella tavalla pukeutuneena olet hänen mieleisensä nainen