Deittikumppani töksäytteli vaatteista ja meikistäni, mutta pyysi toisille treffeille. Mennäkö vai eikö?
Eli mulla oli yhden miehen kanssa deitit. Olin pukeutunut ja meikannut itseni sellaiseksi, kuin olen. Deitit oli kahvilassa. Periaatteessa juttu luisti tosi hyvin, mutta melko alkuun hän totesi jotain pukeutumisestani, että ai, sä oot laittanut tollasta päälle. Oltais voitu sopia etukäteen, että miten pukeudutaan. Minulla siis siisti minihame ja toppi. Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa ja hän sanoi siitäkin jotain, että olisin kaunis ilman meikkiä ja se on hänen mielestään turhamaista naisilta. Muuten hän jutteli ihan järkeviä ja juttu luisti hyvin, koska päätiin sivuuttaa nämä kommentit. Nyt hän kyseli toisille treffeille, mutta jotenkin nämä asiat alkoivat minua vaivaamaan, varsinkin juteltuani ystävieni kanssa. Toisaalta kiva mies, mutta sitten taas nämä muutama välikommentti tuntuu aika ikäviltä, koska olin aito oma itseni.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi.
Mulle on hirveä turn-off miehessä, jos hän on tuollainen töksäyttelijä. Mielestäni ulkonäköä on epäkohteliasta arvostella ja kommentoida suoraan. Voi tietysti sanoa, että sulla on nätti mekko tai kiva tukka, mutta ei tuohon tyyliin, että "ai sä oot pukeutunut tollai" tai "oot näköjään meikannut, olisit nätimpi ilman meikkiä."
Mulkku ja urpo, lisäksi haiskahtaa kontrollointi.
Jospa kaveri on deittisivulta saanut aivan toisenlaisen käsityksen ?
Oletko niin päsilö että pitää tuntemattomilta kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi.
Mulle on hirveä turn-off miehessä, jos hän on tuollainen töksäyttelijä. Mielestäni ulkonäköä on epäkohteliasta arvostella ja kommentoida suoraan. Voi tietysti sanoa, että sulla on nätti mekko tai kiva tukka, mutta ei tuohon tyyliin, että "ai sä oot pukeutunut tollai" tai "oot näköjään meikannut, olisit nätimpi ilman meikkiä."
Mulkku ja urpo, lisäksi haiskahtaa kontrollointi.
Jospa kaveri on deittisivulta saanut aivan toisenlaisen käsityksen ?
Niin mitä jospa? Jos on saanut väärän käsityksen, niin sitten saa olla mulkero? Kyllä se yleensä menee ihan omaan piikkiin, jos on käsittänyt jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä tavannut pari on ?
Ei käynyt ilmi, mutta sanoisin kirjoituksen perusteella, että nainen ainakin suht nuori.
EI JATKOON! mieti millainen nalkuttaja tuo äijä olisi suhteessa jos kehtaa jo ekalla tapaamisella marmattaa
Minihame ja toppi . 😁
Kukaan fiksu nainen ei käytä tuollaisia riekaleita.
Samaa mieltä muiden kanssa. Ei jatkoon.
Kaikki toisen ulkonäköön liittyvä kommentointi on iso EI. Se ei hemmetti soikoon kuuluu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vilkaista hameen alle ?
En mutta mies antoi vilkaista kummassa lahkeessa sillä on kulli ja onko iso.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minihame ja toppi . 😁
Kukaan fiksu nainen ei käytä tuollaisia riekaleita.
Ihan hyvin voi käyttää, miksi sinua risoo muiden vaatteet?
Tässä ap. Kiitos kommenteista ja tsempistä. Päätin ilmoittaa miehelle, etten ole kiinnostunut toisista treffeistä. Joku kyseli ikää, niin itse olen 20 ja treffimies 24. Aina ei voi voittaa ja nyt kävi sitten näin. Pieni harmitus, mutta kyllä tämä tästä.
Nuo kommentit viittaavat törppöön ja inhottavaan luonteeseen. Että jos sellaista miestä olet etsimässä, niin mene vain.
Mulle on käynyt kahdesti noin ja molemmilla kerroilla kiitin ja hyvästelin iäksi. Miehen ei kuulu sanoa naisensa ulkonäköön mitään muuta kuin ylistäviä kommentteja. Jos siihen ei pysty niin silloin pitää olla hiljaa.
Omat tapaukseni:
1. Mies sanoi että roikkuvat korvikseni ovat miesmagneetit joilla on tarkoitus kiinnittää miesten huomio
2. Mies valisti minua että naiset pitävät lyhyitä hameita tietttyyn aikaan kuusta tarkoituksena saada miestä. Minulla oli lyhyehkö hame niillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt kahdesti noin ja molemmilla kerroilla kiitin ja hyvästelin iäksi. Miehen ei kuulu sanoa naisensa ulkonäköön mitään muuta kuin ylistäviä kommentteja. Jos siihen ei pysty niin silloin pitää olla hiljaa.
Omat tapaukseni:
1. Mies sanoi että roikkuvat korvikseni ovat miesmagneetit joilla on tarkoitus kiinnittää miesten huomio
2. Mies valisti minua että naiset pitävät lyhyitä hameita tietttyyn aikaan kuusta tarkoituksena saada miestä. Minulla oli lyhyehkö hame niillä treffeillä.
Miksi tällainen naisvihaaja edes haluaa treffeille? Voidakseen haukkua naista?
Tyhmä provo. koska nykyiset kaksikymppiset käyttävät pitkiä housuja koko ajan vaikka olisi +30... yhdelläkään en ole nähnyt minihametta kesällä. Tyyli on napapaita ja pitkät leveät housut, tai jopa paksut farkut, joka heidän mielestään nähtävästi on coolia vaikka olisi kuinka kuuma olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat tapaukseni:
Tarvitsee jonkun kiusattavakseen. Nämä kysymykset ja kommentit ovat hyviä testejä sille onko treffikumppanista alistetuksi uhriksi eli suhteeseen ku*ipään kanssa. Tietynlaiset traumatisoituneen ihmiset oikein hakeutuvat suhteisiin tällaisten urpojen kanssa.
Olin kerran treffeillä ja laitoin hiukseni, en siis tupeerannut tms. Mies miltei heti puuttui, että sulla on aika pöyheät hiukset ja alkoi taputella litteämmäksi. Apua! Seuraavaksi hän puuttui kenkiini, ai sulla on tuollaiset matalat kengät, olisit laittanut hiukan toisenlaiset. Istuin sen kahvin ajan, mutta muuten, huh huh. Mies oli melko lyhyt, litteän tukan tarpeen tajusin, mutten taas matalia kenkiä. Ristiriitaista.
Kyllä toisen arvostelu ensimmäisellä treffeillä latistaa tunnelmaa (minulla konkreettisesti D) ja on huono merkki. En minäkään sanoisi ääneen jonkun miehen epäkohtia, vaikka en tykkäisi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä provo. koska nykyiset kaksikymppiset käyttävät pitkiä housuja koko ajan vaikka olisi +30... yhdelläkään en ole nähnyt minihametta kesällä. Tyyli on napapaita ja pitkät leveät housut, tai jopa paksut farkut, joka heidän mielestään nähtävästi on coolia vaikka olisi kuinka kuuma olla.
Eli väärin pukeuduttu? Kukaan ei voi siis pukeutua minihameeseen ja toppiin (huom, napapaita voi olla toppi), jos osa ei pukeudu? Huomaa, että olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat tapaukseni:
Miehethän luovat itselleen vaikka virtuaalisia naiskumppaneita päästäkseen kohtelemaan niitä kaltoin.
Ymmärsin kyllä, silti olen tuota mieltä.